Tähelepanu!Torude,voolikute läbihõõrumise oht.

Siia kogunevad õpetused/juhised omegate kohta. Nii ka võõrkeelsed
Vasta
Q-tok
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Tähelepanu!Torude,voolikute läbihõõrumise oht.

Postitus Postitas Q-tok »

Masinaks Omega B,2.0 eco mootor,konditsoneeriga ja karterituulutuse toru otsas on õlipüüdur.
Avasastasin siis,et karterituulutuse õlipüüdur on hirmsamal kombel vastu konditsoneeri toru hõõrunud ja palju pole puudu,et sealt "külmaaine"lekkima hakkaks.Probleemi lahendasin väga lihtsalt,jupp aiakastmis voolikut ja natuke teipi-eks näis kaua kestab.

Ja veel,nimelt hõõrub bensiini voolik pahasti vastu tühikäigu klappi,bensiini voolikul küll"topelt kumm"(ilmselt pole insenerid paremat varjanti hõõrdumise kaitseks välja mõelda viitsinud) aga voolkul on suur hõõrumise jälg külje peal ja ei tahagi üldse mõelda mis peaks järgnema,kui sealt bena lekkima peaks hakkama.
Samuti ajutine lahendus-teip.

Nii et vaadake ja uurige asja kellel on kapoti all selline kooslus.


Pilt
Pilt Pilt Pilt

Õpetus koostatud Tim ´i poolt!
broadcast
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Tähelepanu!Torude,voolikute läbihõõrumise oht.

Postitus Postitas broadcast »

2,2 mootoril ka kipub pikk õhukese seinaga tuulutusvoolik ajaga liiga pehmeks kuluma. Sooja mootoriga vajub läbi ja hakkab hõõruma vastu kuuma sisselaske-kollektorit. Vahetasin ära ning asemele läks samas suuruses kuid paksema seinaga bensuvoolik. Loodab, et kestab kauem ja läbi ei vaju kuumaga.
Vasta