Vaakum.
-
- Huviline
- Postitusi: 1093
- Liitunud: 07 Apr 2009 20:32
Re: Vaakum.
Tuleb see vaakum salongist kummilutist ja läheb k.kraani....Paremal kojameeste all kus on salongi õhufilter, selle peal on vaakumanum, vaata, et seal kõik kinni oleks ilusti.Salongi filter võta välja ja kiika sinna avasse, et seal põhjas oleks soojendusmootori labad näha ja seda kontrolli siis kui salongist on puhuma pandud ja akna märgi peal see avab luugi.Kui luuk kinni õhk ei käi hästi ümber soojendusradika ja kakub sealt kust saab, tavaliselt jalge alt ja aknad udused kuna niiskuse tõmbab üles ja muu sada häda
Salongi minevad soojendustorud 2tk,käega katsu, kas mõlemad palavad.Ettevaatust
Sul on kliimaautomaatika või käsitsi juhitav keeratav soojendusagregaat?
Samas nagu sul midagi toimub seal.
Temperatuuriandur asub plokikaanes mitte radikas.
Kui sul on plokikaanetihendit vahetatud nt. mahlad segamini jahutus ja õli läinud siis on see soojendusradikas ilusti sousti täis ja äädikaga pesemine ja muu ooper ei aita ja keemiaga utsitama pole mõtet hakata, radikas koosneb plastosadest ka ja hakkab lekkima ja mahlad segamini asja puhul on suur radikas ka soustine ja paisupaagikork tuleks vahetada.
See ei ole ainult kork, vaid täidab tal on kaitseventiiliventiili ülesanne-rõhu tasandi.
Kui vaakumiga kõik ok, kraani juhib, kolmikkraan(heater matrix valve) on korrektselt ühendatud süsteemi, sisse välja torud paigas. luuk salongifiltri all lahti ja temp näitab.70 näiteks ja puhub 1-2 astmes siis tuleb sealt ikka väga sooja õhku ka tyhikäigul.
Vajuta pidurit kui seisad koha peal ja vaata kas tyhikäigul midagi muutub ja kuidas piduritega lood.Normis?
Kuidas sul temp.näidik salongis käitub.On väga närviline või ilusti sujuvalt tuleb üles ja püsib seal norm.sõitmise korral?
Hoia jahutusasjad korras see on vajalik nukkvõllidele ja saaledele nii otse kui kaugema mõjuna.
Õli ja vajalike osade pealt ära kokku hoia.
Salongi minevad soojendustorud 2tk,käega katsu, kas mõlemad palavad.Ettevaatust
Sul on kliimaautomaatika või käsitsi juhitav keeratav soojendusagregaat?
Samas nagu sul midagi toimub seal.
Temperatuuriandur asub plokikaanes mitte radikas.
Kui sul on plokikaanetihendit vahetatud nt. mahlad segamini jahutus ja õli läinud siis on see soojendusradikas ilusti sousti täis ja äädikaga pesemine ja muu ooper ei aita ja keemiaga utsitama pole mõtet hakata, radikas koosneb plastosadest ka ja hakkab lekkima ja mahlad segamini asja puhul on suur radikas ka soustine ja paisupaagikork tuleks vahetada.
See ei ole ainult kork, vaid täidab tal on kaitseventiiliventiili ülesanne-rõhu tasandi.
Kui vaakumiga kõik ok, kraani juhib, kolmikkraan(heater matrix valve) on korrektselt ühendatud süsteemi, sisse välja torud paigas. luuk salongifiltri all lahti ja temp näitab.70 näiteks ja puhub 1-2 astmes siis tuleb sealt ikka väga sooja õhku ka tyhikäigul.
Vajuta pidurit kui seisad koha peal ja vaata kas tyhikäigul midagi muutub ja kuidas piduritega lood.Normis?
Kuidas sul temp.näidik salongis käitub.On väga närviline või ilusti sujuvalt tuleb üles ja püsib seal norm.sõitmise korral?
Hoia jahutusasjad korras see on vajalik nukkvõllidele ja saaledele nii otse kui kaugema mõjuna.
Õli ja vajalike osade pealt ära kokku hoia.