Jõu langus 2,5dti 110kW

Kõik asjad mis on seotud mootoritega nii diisel kui bensiin ja gaas.
Vasta
insener
Huviline
Postitusi: 32
Liitunud: 27 Dets 2013 15:37
Asukoht: Eesti
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Jõu langus 2,5dti 110kW

Postitus Postitas insener »

Kiirendades põhjagaasiga alates 4300-4500 rpm tuleb järsult tuntav jõu kadu. Sealt edasi kuni piirajani venib. Justkui kaoks turborõhk ära... Mainin veel ära, et autol on jyrisoo chip. Samas tegi masin ka enne chippimist nii. On kellelgi ideid?
insener
Huviline
Postitusi: 32
Liitunud: 27 Dets 2013 15:37
Asukoht: Eesti
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: Jõu langus 2,5dti 110kW

Postitus Postitas insener »

On võimalik, et turbo geomeetria jebib?
schmidt
Huviline
Postitusi: 97
Liitunud: 27 Jaan 2007 19:00
Asukoht: Kuusalu
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: Jõu langus 2,5dti 110kW

Postitus Postitas schmidt »

Esiteks ei peagi konkreetne diisel peale 4500rpm erilist tõmmet omama, põhiline jõud siiski 2000-3500rpm.
Teiseks - naahui sa teda vägistad, kui sa tunned, et ei lähe?
Kolmandaks - minu tutvusringkonnas vähemalt, ei olegi keegi jyrisoo tegemistega rahul, vabalt võib ajus kaka olla.

Lase kuskil pädevas kohas üle vaadata nii raud, kui ka "mõtlevad" komponendid.
Signum 2,8 V6
Astra 1,7 CDTI
insener
Huviline
Postitusi: 32
Liitunud: 27 Dets 2013 15:37
Asukoht: Eesti
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: Jõu langus 2,5dti 110kW

Postitus Postitas insener »

Esiteks ei peagi konkreetne diisel peale 4500rpm erilist tõmmet omama, põhiline jõud siiski 2000-3500rpm.
Teiseks - naahui sa teda vägistad, kui sa tunned, et ei lähe?
Kolmandaks - minu tutvusringkonnas vähemalt, ei olegi keegi jyrisoo tegemistega rahul, vabalt võib ajus kaka olla.

Lase kuskil pädevas kohas üle vaadata nii raud, kui ka "mõtlevad" komponendid.
Olles proovinud sama mootoriga, aga automaatkastiga Omegat, sellist "jõnksatust/tõmbe kukkumist" ei tähendanud. Samas ma ei jälginud tahhomeetrit, et mis pööretel käiku vahetas. Asi lihtsalt ei tundu õige olevat, aga samas võibolla on.

Üldiselt ei vägistagi teda, lihtsalt kahtlane, et enne pöörete piirajat jõumoment sedasi langeb.
schmidt
Huviline
Postitusi: 97
Liitunud: 27 Jaan 2007 19:00
Asukoht: Kuusalu
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: Jõu langus 2,5dti 110kW

Postitus Postitas schmidt »

No reeglina kukubki diislitel jõud maha üsna korralikult enne piirajat.
Automaatkast, juhul kui ei ole sport reziimis, vahetab käiku põhjagaasiga kiirendades kuskil 4000 rpm'i kandis, minul vähemalt.
Mingi suvakas dynograafik kah.
Kui sa kõrgetel pööretel pauku tahad, siis pead bensuka peale kolima.

Diisli graafik
Pilt

Bensuka graafik
Pilt
Signum 2,8 V6
Astra 1,7 CDTI
insener
Huviline
Postitusi: 32
Liitunud: 27 Dets 2013 15:37
Asukoht: Eesti
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: Jõu langus 2,5dti 110kW

Postitus Postitas insener »

Vaadates nüüd diisli graafikut, saan aru, et jõud peabki ära kaduma. Ju see oli lihtsalt minu paranoia, et miskit viltu.
Nüüd pilt selge ja sõit jätkub parimas tõmbe alas;)
Vasta