1. leht 1-st

Jõu langus 2,5dti 110kW

Postitatud: 19 Juun 2014 15:18
Postitas insener
Kiirendades põhjagaasiga alates 4300-4500 rpm tuleb järsult tuntav jõu kadu. Sealt edasi kuni piirajani venib. Justkui kaoks turborõhk ära... Mainin veel ära, et autol on jyrisoo chip. Samas tegi masin ka enne chippimist nii. On kellelgi ideid?

Re: Jõu langus 2,5dti 110kW

Postitatud: 20 Juun 2014 14:33
Postitas insener
On võimalik, et turbo geomeetria jebib?

Re: Jõu langus 2,5dti 110kW

Postitatud: 20 Juun 2014 20:55
Postitas schmidt
Esiteks ei peagi konkreetne diisel peale 4500rpm erilist tõmmet omama, põhiline jõud siiski 2000-3500rpm.
Teiseks - naahui sa teda vägistad, kui sa tunned, et ei lähe?
Kolmandaks - minu tutvusringkonnas vähemalt, ei olegi keegi jyrisoo tegemistega rahul, vabalt võib ajus kaka olla.

Lase kuskil pädevas kohas üle vaadata nii raud, kui ka "mõtlevad" komponendid.

Re: Jõu langus 2,5dti 110kW

Postitatud: 21 Juun 2014 21:16
Postitas insener
Esiteks ei peagi konkreetne diisel peale 4500rpm erilist tõmmet omama, põhiline jõud siiski 2000-3500rpm.
Teiseks - naahui sa teda vägistad, kui sa tunned, et ei lähe?
Kolmandaks - minu tutvusringkonnas vähemalt, ei olegi keegi jyrisoo tegemistega rahul, vabalt võib ajus kaka olla.

Lase kuskil pädevas kohas üle vaadata nii raud, kui ka "mõtlevad" komponendid.
Olles proovinud sama mootoriga, aga automaatkastiga Omegat, sellist "jõnksatust/tõmbe kukkumist" ei tähendanud. Samas ma ei jälginud tahhomeetrit, et mis pööretel käiku vahetas. Asi lihtsalt ei tundu õige olevat, aga samas võibolla on.

Üldiselt ei vägistagi teda, lihtsalt kahtlane, et enne pöörete piirajat jõumoment sedasi langeb.

Re: Jõu langus 2,5dti 110kW

Postitatud: 22 Juun 2014 08:25
Postitas schmidt
No reeglina kukubki diislitel jõud maha üsna korralikult enne piirajat.
Automaatkast, juhul kui ei ole sport reziimis, vahetab käiku põhjagaasiga kiirendades kuskil 4000 rpm'i kandis, minul vähemalt.
Mingi suvakas dynograafik kah.
Kui sa kõrgetel pööretel pauku tahad, siis pead bensuka peale kolima.

Diisli graafik
Pilt

Bensuka graafik
Pilt

Re: Jõu langus 2,5dti 110kW

Postitatud: 22 Juun 2014 11:07
Postitas insener
Vaadates nüüd diisli graafikut, saan aru, et jõud peabki ära kaduma. Ju see oli lihtsalt minu paranoia, et miskit viltu.
Nüüd pilt selge ja sõit jätkub parimas tõmbe alas;)