tuuning K: Pihustite avanemisrõhu tõstmine

Kõik asjad mis on seotud mootoritega nii diisel kui bensiin ja gaas.
Vasta
Kasutaja avatar
Martin
Klubiliige
Postitusi: 2716
Liitunud: 24 Dets 2012 14:00
Auto: 3.5 Bi-turbo+1,8 Omega A+1.9TDi Saab 95+Kawasaki ER-6n
Asukoht: Keila/Tallinn
Tänanud: 31 korda
Tänatud: 83 korda

tuuning K: Pihustite avanemisrõhu tõstmine

Postitus Postitas Martin »

Sain kasutajalt ruc, laenuks pihustite stendi eesmärgiga pihustite avanemisrõhku kontrollida/tõsta. Minu eesmärk oli tõsta 190bari peale, selle peale aga ruc ütles, et võin oma pumba ära tappa(ülla ülla), et kuskil usa foorumis oli kirjutatud, et miskine masin, millel sama elektroonilise peaga pump, olevat pumba võll puruks läinud, et sobivat mehaaniline pump, see tugevama võlliga. Otsisin ja tuulasin netis, aga nimetatud usa lehte ei leidnud ja tegelikult kui aus olla, siis ültse mitte mingit infot pihustite avaniemisrõhu tõstmise kohta ei leidnud.
Soov oli teada saada, kui kõrgele nimetatud masinal rõhk tõsteti, ehk kui palju oleks mul varu rõhkude tõstmiseks. Mingisugune varu peak ikkagi olema, see 158bari ei saaks olla pumbale viimane piir, muidu läheks neid igapäevaselt nagu leiba.
Kusjuures ma pean ütlema, et seda rõhku paika saada on ikka keberniit, kõigest 1mm seibiga sai avanemisrõhu 240bari peale :oops:
53917831 Diagnost
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
Vasta