1. leht 2-st

2.6 V6 metalne klõbin/lagin mootoris

Postitatud: 09 Apr 2015 18:49
Postitas Alaripri
Tere! Tekkis siis oomil murekoht, nimelt külmast peast on mootorist kuulata üsna valjult klõbinat, selline metalne, soojenedes jääb tunduvalt vaiksemaks aga päris vait ei jää ning sooja mootoriga on kõige selgemalt klõbinat kuulata mootori tagapool allosas, üsna käigukasti juures.
Ma ise kardan, et tuleks lasta plokikaas maha võtta ja vaadata mis seal sees toimub aga võibolla on keegi siinsetest kasutajatest sarnase asja läbi elanud ja oskab infot jagada mis seda klõbinat täpsemalt põhjustab.

Re: 2.6 V6 metalne klõbin/lagin mootoris

Postitatud: 09 Apr 2015 20:37
Postitas Jospa
Tõukurid, klapid, saaled?

Re: 2.6 V6 metalne klõbin/lagin mootoris

Postitatud: 10 Apr 2015 11:02
Postitas Alaripri
Tõukureid kardan isegi, saaled peaksid palju hullemat kolinat tegema. Täna hommikul külmalt enam ei klõbisenud nii hullult kui eile, kuid see vaikne klõbin mootori allosas on ikkagi jäänud nii külmalt kui soojalt.
Autol on ka väike tosoolikadu ja pidevalt tuleb summutist valget, mitte palju, aga silmnähtavalt. Samas tosool ja õli on puhtad.

Re: 2.6 V6 metalne klõbin/lagin mootoris

Postitatud: 10 Apr 2015 16:59
Postitas Jospa
Tõukur oli midagi 140krooniga tk mõned aastad tagasi.

Re: 2.6 V6 metalne klõbin/lagin mootoris

Postitatud: 10 Apr 2015 17:25
Postitas raudpats0
kuna õli vahetasid ja mis õli.


kehva õli/õlituse korral hakkavad tagumised tõukurid kolksuma küll.

kehva õli selle mootori jaoks võib olla ka vedelam korralik. st mootor on juba kulunud.
üle 8 tuhande sõitnud õliga hakkab ecotec mootor nagunii neid hääli tegema kui suurem jagu on asulasõitu.

Re: 2.6 V6 metalne klõbin/lagin mootoris

Postitatud: 10 Apr 2015 20:05
Postitas Argo
Enda 2,5 v6 sai ka korra halba õli ja võttis ka klõbina sisse.
Aga mul aitas see ,et pesin mootori puhtaks mootori pesu õliga (oli COMMA flush oil) ja siis läks sisse kvaliteetne õli ja oligi kadunud se klõbin.
Õli kohapealt ei tohiks koonerdada.

Re: 2.6 V6 metalne klõbin/lagin mootoris

Postitatud: 11 Apr 2015 22:49
Postitas Alaripri
Ennem oli sees tundmatu firma 10w-40 poolsünt, mina panin liqui moly 10w-40 poolsündi sisse, sõitnud sellega praegu ca. 100km. Peaks proovima vähe kallima otsa 5w-40 täissünti, näiteks Castroli oma, või millist soovitate?

http://pood.automaailm.ee/est/autokauba ... ctID=13886" onclick="window.open(this.href);return false;
Eeldan hinna järgi, et tegelikkuses see hea õli ei ole?

Re: 2.6 V6 metalne klõbin/lagin mootoris

Postitatud: 11 Apr 2015 23:11
Postitas Anz69
Kui juba õudne hääl on, siis ega õli vahetamine ei aita.
Aga gm-i õli peaks nagu kvaliteedilt normaalne olema kuna eeldan,et seda kasutatakse esinduses :)

Re: 2.6 V6 metalne klõbin/lagin mootoris

Postitatud: 12 Apr 2015 12:45
Postitas raudpats0
Alaripri kirjutas:Ennem oli sees tundmatu firma 10w-40 poolsünt, mina panin liqui moly 10w-40 poolsündi sisse, sõitnud sellega praegu ca. 100km. Peaks proovima vähe kallima otsa 5w-40 täissünti, näiteks Castroli oma, või millist soovitate?

http://pood.automaailm.ee/est/autokauba ... ctID=13886" onclick="window.open(this.href);return false;
Eeldan hinna järgi, et tegelikkuses see hea õli ei ole?

5w-40 on nii vana masina jaoks liiga vedel. seda juhul kui mootor pole kapremondis käinud.

kuigi ega sa pole ka läbisõitu maininud.peale 200k läbimist 10w-40 paras.peale 400k 10w-40 poolsünt. siis toimetab vaiksemalt. ja kui sul oli ennem mingi tundmatu vedelik õli kohapeal siis loputa läbi ja hakka poolsünt õlist pihta.

sinu pandud poolsünt on peaaegu hea aga millegipärast opeli kulunud mootori jaoks liiga vedel. castroli samade andmetega õli võttis klõbina palju vaiksemaks.oli muidugi ka kulunud mootori jaoks.

Re: 2.6 V6 metalne klõbin/lagin mootoris

Postitatud: 12 Apr 2015 22:53
Postitas Alaripri
LS minu andmete järgi 173tkm. Sain ma õieti aru, et miskine kallima otsa 10w-40 õli peaks proovima?

Re: 2.6 V6 metalne klõbin/lagin mootoris

Postitatud: 13 Apr 2015 06:08
Postitas raudpats0
kui läbisõit on õige siis jah.


aga kui eelnevalt on õlivahetusega puusse pandud on kapremont plaanis.


praeguse seisuga 10w-40 paksem õli sisse ja vaata kas kolin väheneb.

Re: 2.6 V6 metalne klõbin/lagin mootoris

Postitatud: 13 Apr 2015 20:19
Postitas Alaripri
Nonii, sisse läks nüüd Castroli magnatec 10w-40 spets bensumootoritele mõeldud õli, nüüd jäi alles vaid see õrn klõbin mootori allosas nii soojalt kui külmalt. Kuna valge suits on ikkagist pidevalt taga siis läheb ikkagi mingiaeg plokikaan maha, kasvõi lihtsalt tihendi vahetuse eesmärgil, ehk siis saab targemaks.

Re: 2.6 V6 metalne klõbin/lagin mootoris

Postitatud: 13 Apr 2015 21:08
Postitas Tim
Palju seda "valget suitsu" tuleb?
Tavaline kondensaat või paks pilv taga?

Re: 2.6 V6 metalne klõbin/lagin mootoris

Postitatud: 14 Apr 2015 08:23
Postitas Alaripri
Tavaline kondensaat ei saa olla, kuna siin hiljuti oli täiesti soe ja kuiv ilm ning ikka oli pidevalt valge suits taga. Paksu pilve ei ole aga kui foori alt kiirendada siis on ikka nähtav lont taga ja kohapeal tühikäigul on ka näha, et mingil määral suitseb. Kui kõik korras oleks siis ei tohiks ju üldse midagi olla? Teinekord samas jälle kõik puhas, ehk ei ole jõudnud viga veel väga süveneda.

Re: 2.6 V6 metalne klõbin/lagin mootoris

Postitatud: 19 Apr 2015 12:55
Postitas Alaripri
Sõidetud nüüd uue õliga ca 500km ja tundub, et klõbin on ära kadunud, vähemalt mina küll enam aru ei saa.