2.6 V6 metalne klõbin/lagin mootoris
-
- Huviline
- Postitusi: 249
- Liitunud: 28 Veebr 2013 18:08
- Asukoht: Haapsalu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
2.6 V6 metalne klõbin/lagin mootoris
Tere! Tekkis siis oomil murekoht, nimelt külmast peast on mootorist kuulata üsna valjult klõbinat, selline metalne, soojenedes jääb tunduvalt vaiksemaks aga päris vait ei jää ning sooja mootoriga on kõige selgemalt klõbinat kuulata mootori tagapool allosas, üsna käigukasti juures.
Ma ise kardan, et tuleks lasta plokikaas maha võtta ja vaadata mis seal sees toimub aga võibolla on keegi siinsetest kasutajatest sarnase asja läbi elanud ja oskab infot jagada mis seda klõbinat täpsemalt põhjustab.
Ma ise kardan, et tuleks lasta plokikaas maha võtta ja vaadata mis seal sees toimub aga võibolla on keegi siinsetest kasutajatest sarnase asja läbi elanud ja oskab infot jagada mis seda klõbinat täpsemalt põhjustab.
- Jospa
- Klubiliige
- Postitusi: 3806
- Liitunud: 31 Mai 2007 22:42
- Asukoht: Tartu linn
- Tänanud: 106 korda
- Tänatud: 84 korda
Re: 2.6 V6 metalne klõbin/lagin mootoris
Tõukurid, klapid, saaled?
2.0 100kw Omega pre
3.0 155kw MV6 Omega pre
3.0 155kw V6 Omega pre
3.0 160kw CRD Jeep GC
2.5DTI 110kw fl
2.5 131kw/48kw Hybrid RAV4
3.0 155kw MV6 Omega pre
3.0 155kw V6 Omega pre
3.0 160kw CRD Jeep GC
2.5DTI 110kw fl
2.5 131kw/48kw Hybrid RAV4
-
- Huviline
- Postitusi: 249
- Liitunud: 28 Veebr 2013 18:08
- Asukoht: Haapsalu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Re: 2.6 V6 metalne klõbin/lagin mootoris
Tõukureid kardan isegi, saaled peaksid palju hullemat kolinat tegema. Täna hommikul külmalt enam ei klõbisenud nii hullult kui eile, kuid see vaikne klõbin mootori allosas on ikkagi jäänud nii külmalt kui soojalt.
Autol on ka väike tosoolikadu ja pidevalt tuleb summutist valget, mitte palju, aga silmnähtavalt. Samas tosool ja õli on puhtad.
Autol on ka väike tosoolikadu ja pidevalt tuleb summutist valget, mitte palju, aga silmnähtavalt. Samas tosool ja õli on puhtad.
- Jospa
- Klubiliige
- Postitusi: 3806
- Liitunud: 31 Mai 2007 22:42
- Asukoht: Tartu linn
- Tänanud: 106 korda
- Tänatud: 84 korda
Re: 2.6 V6 metalne klõbin/lagin mootoris
Tõukur oli midagi 140krooniga tk mõned aastad tagasi.
2.0 100kw Omega pre
3.0 155kw MV6 Omega pre
3.0 155kw V6 Omega pre
3.0 160kw CRD Jeep GC
2.5DTI 110kw fl
2.5 131kw/48kw Hybrid RAV4
3.0 155kw MV6 Omega pre
3.0 155kw V6 Omega pre
3.0 160kw CRD Jeep GC
2.5DTI 110kw fl
2.5 131kw/48kw Hybrid RAV4
- raudpats0
- Huviline
- Postitusi: 2462
- Liitunud: 19 Sept 2007 18:59
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 22 korda
- Tänatud: 18 korda
Re: 2.6 V6 metalne klõbin/lagin mootoris
kuna õli vahetasid ja mis õli.
kehva õli/õlituse korral hakkavad tagumised tõukurid kolksuma küll.
kehva õli selle mootori jaoks võib olla ka vedelam korralik. st mootor on juba kulunud.
üle 8 tuhande sõitnud õliga hakkab ecotec mootor nagunii neid hääli tegema kui suurem jagu on asulasõitu.
kehva õli/õlituse korral hakkavad tagumised tõukurid kolksuma küll.
kehva õli selle mootori jaoks võib olla ka vedelam korralik. st mootor on juba kulunud.
üle 8 tuhande sõitnud õliga hakkab ecotec mootor nagunii neid hääli tegema kui suurem jagu on asulasõitu.
119BDD-110kw automaat caravan 2002
106 kw manuaal sedaan 2003 2*
1998cm³ 96kw manuaal 5 ust luukpära 2003 seljakott
tel: 58162851
106 kw manuaal sedaan 2003 2*
1998cm³ 96kw manuaal 5 ust luukpära 2003 seljakott
tel: 58162851
- Argo
- Klubiliige
- Postitusi: 384
- Liitunud: 08 Jaan 2010 15:56
- Asukoht: Läänemaa
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 3 korda
Re: 2.6 V6 metalne klõbin/lagin mootoris
Enda 2,5 v6 sai ka korra halba õli ja võttis ka klõbina sisse.
Aga mul aitas see ,et pesin mootori puhtaks mootori pesu õliga (oli COMMA flush oil) ja siis läks sisse kvaliteetne õli ja oligi kadunud se klõbin.
Õli kohapealt ei tohiks koonerdada.
Aga mul aitas see ,et pesin mootori puhtaks mootori pesu õliga (oli COMMA flush oil) ja siis läks sisse kvaliteetne õli ja oligi kadunud se klõbin.
Õli kohapealt ei tohiks koonerdada.
-
- Huviline
- Postitusi: 249
- Liitunud: 28 Veebr 2013 18:08
- Asukoht: Haapsalu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Re: 2.6 V6 metalne klõbin/lagin mootoris
Ennem oli sees tundmatu firma 10w-40 poolsünt, mina panin liqui moly 10w-40 poolsündi sisse, sõitnud sellega praegu ca. 100km. Peaks proovima vähe kallima otsa 5w-40 täissünti, näiteks Castroli oma, või millist soovitate?
http://pood.automaailm.ee/est/autokauba ... ctID=13886" onclick="window.open(this.href);return false;
Eeldan hinna järgi, et tegelikkuses see hea õli ei ole?
http://pood.automaailm.ee/est/autokauba ... ctID=13886" onclick="window.open(this.href);return false;
Eeldan hinna järgi, et tegelikkuses see hea õli ei ole?
- Anz69
- Huviline
- Postitusi: 780
- Liitunud: 14 Mär 2007 01:53
- Asukoht: Pärnu/Tallinn
- Tänanud: 37 korda
- Tänatud: 25 korda
Re: 2.6 V6 metalne klõbin/lagin mootoris
Kui juba õudne hääl on, siis ega õli vahetamine ei aita.
Aga gm-i õli peaks nagu kvaliteedilt normaalne olema kuna eeldan,et seda kasutatakse esinduses
Aga gm-i õli peaks nagu kvaliteedilt normaalne olema kuna eeldan,et seda kasutatakse esinduses
Vectra GTS 2.0T 2004' [131AVS]
Omega 3.2 vagun 2001' [498THS]
Diisliga köetakse maja ning küntakse põldu, bensiiniga sõidavad autod
Omega 3.2 vagun 2001' [498THS]
Diisliga köetakse maja ning küntakse põldu, bensiiniga sõidavad autod
- raudpats0
- Huviline
- Postitusi: 2462
- Liitunud: 19 Sept 2007 18:59
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 22 korda
- Tänatud: 18 korda
Re: 2.6 V6 metalne klõbin/lagin mootoris
Alaripri kirjutas:Ennem oli sees tundmatu firma 10w-40 poolsünt, mina panin liqui moly 10w-40 poolsündi sisse, sõitnud sellega praegu ca. 100km. Peaks proovima vähe kallima otsa 5w-40 täissünti, näiteks Castroli oma, või millist soovitate?
http://pood.automaailm.ee/est/autokauba ... ctID=13886" onclick="window.open(this.href);return false;
Eeldan hinna järgi, et tegelikkuses see hea õli ei ole?
5w-40 on nii vana masina jaoks liiga vedel. seda juhul kui mootor pole kapremondis käinud.
kuigi ega sa pole ka läbisõitu maininud.peale 200k läbimist 10w-40 paras.peale 400k 10w-40 poolsünt. siis toimetab vaiksemalt. ja kui sul oli ennem mingi tundmatu vedelik õli kohapeal siis loputa läbi ja hakka poolsünt õlist pihta.
sinu pandud poolsünt on peaaegu hea aga millegipärast opeli kulunud mootori jaoks liiga vedel. castroli samade andmetega õli võttis klõbina palju vaiksemaks.oli muidugi ka kulunud mootori jaoks.
119BDD-110kw automaat caravan 2002
106 kw manuaal sedaan 2003 2*
1998cm³ 96kw manuaal 5 ust luukpära 2003 seljakott
tel: 58162851
106 kw manuaal sedaan 2003 2*
1998cm³ 96kw manuaal 5 ust luukpära 2003 seljakott
tel: 58162851
-
- Huviline
- Postitusi: 249
- Liitunud: 28 Veebr 2013 18:08
- Asukoht: Haapsalu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Re: 2.6 V6 metalne klõbin/lagin mootoris
LS minu andmete järgi 173tkm. Sain ma õieti aru, et miskine kallima otsa 10w-40 õli peaks proovima?
Viimati muutis Alaripri, 13 Apr 2015 09:18, muudetud 1 kord kokku.
- raudpats0
- Huviline
- Postitusi: 2462
- Liitunud: 19 Sept 2007 18:59
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 22 korda
- Tänatud: 18 korda
Re: 2.6 V6 metalne klõbin/lagin mootoris
kui läbisõit on õige siis jah.
aga kui eelnevalt on õlivahetusega puusse pandud on kapremont plaanis.
praeguse seisuga 10w-40 paksem õli sisse ja vaata kas kolin väheneb.
aga kui eelnevalt on õlivahetusega puusse pandud on kapremont plaanis.
praeguse seisuga 10w-40 paksem õli sisse ja vaata kas kolin väheneb.
119BDD-110kw automaat caravan 2002
106 kw manuaal sedaan 2003 2*
1998cm³ 96kw manuaal 5 ust luukpära 2003 seljakott
tel: 58162851
106 kw manuaal sedaan 2003 2*
1998cm³ 96kw manuaal 5 ust luukpära 2003 seljakott
tel: 58162851
-
- Huviline
- Postitusi: 249
- Liitunud: 28 Veebr 2013 18:08
- Asukoht: Haapsalu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Re: 2.6 V6 metalne klõbin/lagin mootoris
Nonii, sisse läks nüüd Castroli magnatec 10w-40 spets bensumootoritele mõeldud õli, nüüd jäi alles vaid see õrn klõbin mootori allosas nii soojalt kui külmalt. Kuna valge suits on ikkagist pidevalt taga siis läheb ikkagi mingiaeg plokikaan maha, kasvõi lihtsalt tihendi vahetuse eesmärgil, ehk siis saab targemaks.
-
- Huviline
- Postitusi: 249
- Liitunud: 28 Veebr 2013 18:08
- Asukoht: Haapsalu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Re: 2.6 V6 metalne klõbin/lagin mootoris
Tavaline kondensaat ei saa olla, kuna siin hiljuti oli täiesti soe ja kuiv ilm ning ikka oli pidevalt valge suits taga. Paksu pilve ei ole aga kui foori alt kiirendada siis on ikka nähtav lont taga ja kohapeal tühikäigul on ka näha, et mingil määral suitseb. Kui kõik korras oleks siis ei tohiks ju üldse midagi olla? Teinekord samas jälle kõik puhas, ehk ei ole jõudnud viga veel väga süveneda.