2.5tdi erinevus 530 bmw omaga võrreldes
2.5tdi erinevus 530 bmw omaga võrreldes
Õigemini tahan teada, kas opeli 110kw ja bmw 135kw on mõni erinevus peale kubatuuri ka?Üks siis 2500 ja teine 3000. Turbod, pihustid on samad. Kui mootoriplokk koos kaanega väljast identne, siis peaks nagu sobima? Endal vaja uut mootorit ning 2.5 raske leida.
-
- Huviline
- Postitusi: 97
- Liitunud: 27 Jaan 2007 19:00
- Asukoht: Kuusalu
- Tänanud: 0
- Tänatud: 1 kord
Re: 2.5tdi erinevus 530 bmw omaga võrreldes
Põhimõtteliselt on kõik bemmi m57 mootorid suht sarnased.
Asenduseks sobivad bemmilt 120, 135, 142, 160 ja isegi 200kw pajad. Viimane variant oleks juba väga huvitav, aga ilmselt nõuaks ka kasti vahetust.
Asenduseks sobivad bemmilt 120, 135, 142, 160 ja isegi 200kw pajad. Viimane variant oleks juba väga huvitav, aga ilmselt nõuaks ka kasti vahetust.
Signum 2,8 V6
Astra 1,7 CDTI
Astra 1,7 CDTI
- wautzer
- Üldmoderaator
- Postitusi: 272
- Liitunud: 11 Dets 2009 14:10
- Auto: Opel Omega FL
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 4 korda
Re: 2.5tdi erinevus 530 bmw omaga võrreldes
2.5 (m57) ja 3.0 (m57) pihustid ja turbo pole kohe 101% samad 135kw mootoril on suuremad pihustid ja suurem turbo!Sasspoiss kirjutas:Õigemini tahan teada, kas opeli 110kw ja bmw 135kw on mõni erinevus peale kubatuuri ka?Üks siis 2500 ja teine 3000. Turbod, pihustid on samad. Kui mootoriplokk koos kaanega väljast identne, siis peaks nagu sobima? Endal vaja uut mootorit ning 2.5 raske leida.
Chip Tuning DPF/EGR OFF 58576668Tallinn
Re: 2.5tdi erinevus 530 bmw omaga võrreldes
Bmw 525tds 105kw on m51 ja 530 on m57 vaata bemmi foorumis ringi kuna mootor peaks sama olema- st, et opeli mootoril kuskil lihtsalt kilovatid piiratud.wautzer kirjutas:2.5 (m57) ja 3.0 (m57) pihustid ja turbo pole kohe 101% samad 135kw mootoril on suuremad pihustid ja suurem turbo!Sasspoiss kirjutas:Õigemini tahan teada, kas opeli 110kw ja bmw 135kw on mõni erinevus peale kubatuuri ka?Üks siis 2500 ja teine 3000. Turbod, pihustid on samad. Kui mootoriplokk koos kaanega väljast identne, siis peaks nagu sobima? Endal vaja uut mootorit ning 2.5 raske leida.
● 5866 5966
Mercedes-Benz ML350 06' [761BBX]
Wir Rasen Nicht, Wir Fliegen Tief
Mercedes-Benz ML350 06' [761BBX]
Wir Rasen Nicht, Wir Fliegen Tief
- Faric
- Klubiliige
- Postitusi: 1295
- Liitunud: 19 Juul 2012 22:56
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 16 korda
- Tänatud: 17 korda
Re: 2.5tdi erinevus 530 bmw omaga võrreldes
2.5 m57 on ka toodetudGertK kirjutas:Bmw 525tds 105kw on m51 ja 530 on m57 vaata bemmi foorumis ringi kuna mootor peaks sama olema- st, et opeli mootoril kuskil lihtsalt kilovatid piiratud.wautzer kirjutas:2.5 (m57) ja 3.0 (m57) pihustid ja turbo pole kohe 101% samad 135kw mootoril on suuremad pihustid ja suurem turbo!Sasspoiss kirjutas:Õigemini tahan teada, kas opeli 110kw ja bmw 135kw on mõni erinevus peale kubatuuri ka?Üks siis 2500 ja teine 3000. Turbod, pihustid on samad. Kui mootoriplokk koos kaanega väljast identne, siis peaks nagu sobima? Endal vaja uut mootorit ning 2.5 raske leida.
2.5 m51 on teine asi
FL 2.5DTI 680TLG, FL TDS 457BCI, FL 2.2i
X5 E53 3.0D 314TNB
W202 c200 2.2TDI 099MFM
LC HJ60 27ZMJ
Plus Mõned korralikud Sierrad
X5 E53 3.0D 314TNB
W202 c200 2.2TDI 099MFM
LC HJ60 27ZMJ
Plus Mõned korralikud Sierrad
Re: 2.5tdi erinevus 530 bmw omaga võrreldes
Kas tõesti pihustid suuremad? Mingisugune kerge koodi erinevus pidi olema, kuid sellegipoolest peaks töötama 2.5 pihusti 3.0 peal. Turboga oli ka selline lugu, et bmw klubis keegi oli vahetanud 3.0 2.5 vatu ja vahet ei märagatud, ju siis väga väikene. Kui plokk koos kaanega igasuguste kinnituste ja aukude poolest sobib, siis peaks vahetusest asja saama.
- Martin
- Klubiliige
- Postitusi: 2717
- Liitunud: 24 Dets 2012 14:00
- Auto: 3.5 Bi-turbo+1,8 Omega A+1.9TDi Saab 95+Kawasaki ER-6n
- Asukoht: Keila/Tallinn
- Tänanud: 31 korda
- Tänatud: 83 korda
Re: 2.5tdi erinevus 530 bmw omaga võrreldes
Apruuvin Faricut.
Ja jah 2.5 (m57) ja 3.0 (m57) on on laiaslaastus sama. Kubatuuri erinevuse peaks sisse tooma lühem kolvikäik(madalam kolb, pikem keps ja lühema kaelaga väntvõll, parandage kes teab täpsemini). Pihustid on erinevad, kuna pritsitava kütuse kogus on erinev(ise enesest pesadesse pihustid sobivad ja tööle hakkavad ka). Turbo on ka erinev, seda muidugi ka mudeli põhiselt(3. seeria, 5. seeria, 7. seeria, x5, neliveolised). Üldtõde on see, et mida suurem kubatuur/masina üldkaal seda suurema tootlikusega garreti turbo küljes on(kõige suurem siis 2560, mida pandi 7. seeria ja x5 3 liitristele mootoritele). Mida väiksem turbo on seda varem ta taha tuleb, kuid saab ka kiiremini otsa(effektiivne tootliks lõppeb).
Kui 3.0ilt 2.5esele üle minnes vahet ei tunne, siis kas 3.0 oli omadega peetis(pidi ju põhjus olema, miks mootorit vahetati), või pandi 2.5sele 3.0 turbo ja pihustid, aju jäi kah samaks ma arvan, tõenäoliselt esines kõike spekulleeritut, ja ilmselgelt siis vahet ei tunnegi.
Vanu 105kW tds'e ei tasuks siin võrdlusesse tuua, need on täiesti teised asjad.
135 ja 142 kw erinevus seisneb egri gaaside jahutamises ja vb veel midagi.
Ja jah 2.5 (m57) ja 3.0 (m57) on on laiaslaastus sama. Kubatuuri erinevuse peaks sisse tooma lühem kolvikäik(madalam kolb, pikem keps ja lühema kaelaga väntvõll, parandage kes teab täpsemini). Pihustid on erinevad, kuna pritsitava kütuse kogus on erinev(ise enesest pesadesse pihustid sobivad ja tööle hakkavad ka). Turbo on ka erinev, seda muidugi ka mudeli põhiselt(3. seeria, 5. seeria, 7. seeria, x5, neliveolised). Üldtõde on see, et mida suurem kubatuur/masina üldkaal seda suurema tootlikusega garreti turbo küljes on(kõige suurem siis 2560, mida pandi 7. seeria ja x5 3 liitristele mootoritele). Mida väiksem turbo on seda varem ta taha tuleb, kuid saab ka kiiremini otsa(effektiivne tootliks lõppeb).
Kui 3.0ilt 2.5esele üle minnes vahet ei tunne, siis kas 3.0 oli omadega peetis(pidi ju põhjus olema, miks mootorit vahetati), või pandi 2.5sele 3.0 turbo ja pihustid, aju jäi kah samaks ma arvan, tõenäoliselt esines kõike spekulleeritut, ja ilmselgelt siis vahet ei tunnegi.
Vanu 105kW tds'e ei tasuks siin võrdlusesse tuua, need on täiesti teised asjad.
135 ja 142 kw erinevus seisneb egri gaaside jahutamises ja vb veel midagi.
53917831 Diagnost
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
-
- Huviline
- Postitusi: 1127
- Liitunud: 12 Jaan 2008 20:10
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 0
- Tänatud: 5 korda
Re: 2.5tdi erinevus 530 bmw omaga võrreldes
2,5dti (110kw) ja 3,0d (135kw) vahe on ainult teine väntvõll, kepsud, kolvid, turbo ja pihustid. Kõik muu on koodide järgi täpselt samad. Seega nii plokkil kui ka kaanel ei ole erinevusi.
MB W211 E320CDI, Opel Omega B C20NE
- Faric
- Klubiliige
- Postitusi: 1295
- Liitunud: 19 Juul 2012 22:56
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 16 korda
- Tänatud: 17 korda
Re: 2.5tdi erinevus 530 bmw omaga võrreldes
2.5 kolvi läbimõõt 80mm
3.0 kolvi läbimõõt 84mm
Mootoriplokil kirjas see jutt
3.0 kolvi läbimõõt 84mm
Mootoriplokil kirjas see jutt
FL 2.5DTI 680TLG, FL TDS 457BCI, FL 2.2i
X5 E53 3.0D 314TNB
W202 c200 2.2TDI 099MFM
LC HJ60 27ZMJ
Plus Mõned korralikud Sierrad
X5 E53 3.0D 314TNB
W202 c200 2.2TDI 099MFM
LC HJ60 27ZMJ
Plus Mõned korralikud Sierrad
Re: 2.5tdi erinevus 530 bmw omaga võrreldes
Sellisel juhul on täiesti mõeldav panna 530 plokk ja kaan ning 2.5tdi pihustid, turbo.vivaldi kirjutas:2,5dti (110kw) ja 3,0d (135kw) vahe on ainult teine väntvõll, kepsud, kolvid, turbo ja pihustid. Kõik muu on koodide järgi täpselt samad. Seega nii plokkil kui ka kaanel ei ole erinevusi.
-
- Huviline
- Postitusi: 1127
- Liitunud: 12 Jaan 2008 20:10
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 0
- Tänatud: 5 korda
Re: 2.5tdi erinevus 530 bmw omaga võrreldes
Jah .. oli minul info valesti meeles. Kontrollisin üle ja plokid on erinevad, aga kaaned on ikka sama koodiga.Faric kirjutas:2.5 kolvi läbimõõt 80mm
3.0 kolvi läbimõõt 84mm
Mootoriplokil kirjas see jutt
MB W211 E320CDI, Opel Omega B C20NE