Gaas jääb peale?

Kõik asjad mis on seotud mootoritega nii diisel kui bensiin ja gaas.
Omega3
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Gaas jääb peale?

Postitus Postitas Omega3 »

Ja veel lööb kirja ette kompule et jahutusvedelikuga mingi jama...kuigi jahutus vedeliku on paraja mööduni.
Tim
Huviline
Postitusi: 2594
Liitunud: 26 Nov 2008 21:57
Asukoht: Muhu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Gaas jääb peale?

Postitus Postitas Tim »

KenKam kirjutas:jahutusvedelik käib läbi küll, aga jah mul kah probleem just maantee sõidul kui gaasiga niipalju ei mängi ja ühtlaselt sõidad. probleem tekib siis kui vaja möödasõitu teha gaasi vajutades jääb gaas peale ja enam maha ei tule. :D oskab keegi ütelda kas jahutusvedelik käib sealt koguaeg läbi või aind siis kui termostaat on avatud olekus, kui mõtlema hakata siis jama just peale seda tekkis kui termostaat vahetatud sai, muidu oli koguaeg suur ring taga?
Ei tea kudas v6 on aga 100 kw jahutusvedelik kütab koguaeg segusiibri korpust,isegi suvel kütab.Sellel jahutusvedeliku ühendusel on päris peenike ava mis ummistub kergesti.
See maantee sõidu ajal ära külmuv segusiiberi jutt võib paika pidada isegi,eriti kui peaks segusiibri ümbrus mingit õliplöga täis olema.
Sigullil ja mossel on selle jaoks ettenähtud käsitsi ümberseatav õhufiltri korpus,et võtta sisselaskesse natuke soojem õhk väljalaske kollektori pealt,jäätunud karbuss lihtsalt ei toiminud enam.Ka audidel ja wolkaritel(90 a.keskpaik)on nt.automaatne õhuvõtt väljalaske kollektori pealt kui külm ilm on,omega insenerid aga on seda varjanti paljuks pidanud.
Tagavedu,kindel edu!
107kw caravan.Man+LSD
viljar
Huviline
Postitusi: 221
Liitunud: 27 Juul 2009 14:55
Asukoht: Tallinn/Kehtna
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Gaas jääb peale?

Postitus Postitas viljar »

Las teemaalgataja kisub sisselaske lõdviku ära ja vaatab, mis seis segusiibri ümbruses on.
opelist
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Gaas jääb peale?

Postitus Postitas opelist »

V6-l käib samuti sealt pidevalt jahutusvedelik läbi. Kui mälu ei peta, siis sisenev voolik tuleb V vahelt jahutusvedeliku sillast ning väljuv suundub paisupaaki.
Tim kirjutas:Ka audidel ja wolkaritel(90 a.keskpaik)on nt.automaatne õhuvõtt väljalaske kollektori pealt kui külm ilm on,omega insenerid aga on seda varjanti paljuks pidanud.
83a 1.8 Rekordil oli ka vist selline süsteem :P
Omega3 kirjutas:Ja veel lööb kirja ette kompule et jahutusvedelikuga mingi jama...kuigi jahutus vedeliku on paraja mööduni.
Siis ilmelt andur vigane, aitab vahetus (eraldi vist ei saa, ainult koos paisupaagiga). Kontrolliks võta anduril pistik ära ja ühenda klemmid kokku, kui veateade kaob, siis andur vigane.
viljar
Huviline
Postitusi: 221
Liitunud: 27 Juul 2009 14:55
Asukoht: Tallinn/Kehtna
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Gaas jääb peale?

Postitus Postitas viljar »

opelist kirjutas:
Tim kirjutas:Ka audidel ja wolkaritel(90 a.keskpaik)on nt.automaatne õhuvõtt väljalaske kollektori pealt kui külm ilm on,omega insenerid aga on seda varjanti paljuks pidanud.
83a 1.8 Rekordil oli ka vist selline süsteem :P
Masinad milledel karburaator, ongi selline soojaõhuvõtt kollektorilt :wink:
KenKam
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Gaas jääb peale?

Postitus Postitas KenKam »

viljar kirjutas:Las teemaalgataja kisub sisselaske lõdviku ära ja vaatab, mis seis segusiibri ümbruses on.
sai juba nagu öeldud, et võtsin segusiibrid maha, puhas on mingit sellist mustust pole mis seal saaks ära külmuda!
viljar
Huviline
Postitusi: 221
Liitunud: 27 Juul 2009 14:55
Asukoht: Tallinn/Kehtna
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Gaas jääb peale?

Postitus Postitas viljar »

KenKam kirjutas:
viljar kirjutas:Las teemaalgataja kisub sisselaske lõdviku ära ja vaatab, mis seis segusiibri ümbruses on.
sai juba nagu öeldud, et võtsin segusiibrid maha, puhas on mingit sellist mustust pole mis seal saaks ära külmuda!
Ei märganud seda postitust :oops:
Tim
Huviline
Postitusi: 2594
Liitunud: 26 Nov 2008 21:57
Asukoht: Muhu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Gaas jääb peale?

Postitus Postitas Tim »

viljar kirjutas:
opelist kirjutas:
Tim kirjutas:Ka audidel ja wolkaritel(90 a.keskpaik)on nt.automaatne õhuvõtt väljalaske kollektori pealt kui külm ilm on,omega insenerid aga on seda varjanti paljuks pidanud.
83a 1.8 Rekordil oli ka vist selline süsteem :P
Masinad milledel karburaator, ongi selline soojaõhuvõtt kollektorilt :wink:
Jutt kipub küll juba teemaväliseks aga olen siiski näinud seda sooja õhu võtmise asja ka pritsungiga mootoritel,B4 2,3E ja wv 1,8 monopritse.Ja mis seal imelikku on kui sissepritsega mootor saab vähegi soojemat õhku...nagu suvel.
Tagavedu,kindel edu!
107kw caravan.Man+LSD
Vasta