96KW TD kõrgsurvepumba reguleerimine.

Kõik asjad mis on seotud mootoritega nii diisel kui bensiin ja gaas.
meduus
Huviline
Postitusi: 531
Liitunud: 23 Sept 2009 15:59
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 0

96KW TD kõrgsurvepumba reguleerimine.

Postitus Postitas meduus » 16 Okt 2015 12:58

Kuna kusagilt manualist ma omega kohta midagi kasuliku ei leidnud siis ehk keegi
viitsib lollile selgitada mis ja kuidas käib nii pumba nurga sätimine kui ka kaane reguleerimine.
Vajalikud seadmed peaks olemas olema vaja head KnowHow-d.
Sõidukite kliima/ konditsioneeri täitmine ja kontroll Tallinnas.

56997null0seitse

Kasutaja avatar
Martink91
Klubiliige
Postitusi: 2613
Liitunud: 24 Dets 2012 14:00
Auto: 3.0DTI 3.5 Bi-turbo
Asukoht: Keila/Tallinn
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 53 korda

Re: 96KW TD kõrgsurvepumba reguleerimine.

Postitus Postitas Martink91 » 16 Okt 2015 13:22

pumba nurk-
kaks 12mm mutrit pumba külgedelt lahti ning 3mas polt(kui on alles) pumba jaoturpea küljes oleva raami juurest lahti vaja teha. Siis saab pumpa ümber oma telje pöörata. Tegelikult kõik jutt M51d25 landroveri manuaalis olemas...
Pumba pea- soojalt(90+ kraadi) tarbides kõik tarbijad väljalülitatud asendis(k.a. kliimapaneel jms.) peab hetkekulu olema 0.8l/h autokomuutril. Salongi poole lüües koksad maha(numbrid lähevad suuremaks) ja mootori poole lüües, lööd peale- numbrid lähevad väiksemaks.
53917831 Diagnost
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
kasutatud varuosad viewtopic.php?f=23&t=10487
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534

meduus
Huviline
Postitusi: 531
Liitunud: 23 Sept 2009 15:59
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: 96KW TD kõrgsurvepumba reguleerimine.

Postitus Postitas meduus » 16 Okt 2015 20:46

Tänud.
Nurga sätimiseks tundub et on vaja spets riista ega kellegil seda laenata pole??
Sõidukite kliima/ konditsioneeri täitmine ja kontroll Tallinnas.

56997null0seitse

Kasutaja avatar
Martink91
Klubiliige
Postitusi: 2613
Liitunud: 24 Dets 2012 14:00
Auto: 3.0DTI 3.5 Bi-turbo
Asukoht: Keila/Tallinn
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 53 korda

Re: 96KW TD kõrgsurvepumba reguleerimine.

Postitus Postitas Martink91 » 17 Okt 2015 11:57

esimeses postis rääkisid ju et kõik olemas, tegelikult mina panin nihikuga paika, kunagi hiljem kui risto spetsriistaga tuli ütles et mul on täitsa normaalne mõõtmine tavanihikuga.
53917831 Diagnost
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
kasutatud varuosad viewtopic.php?f=23&t=10487
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534

meduus
Huviline
Postitusi: 531
Liitunud: 23 Sept 2009 15:59
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: 96KW TD kõrgsurvepumba reguleerimine.

Postitus Postitas meduus » 17 Okt 2015 18:07

Mul kõik kellad lühikesed pikemat oleks vaja.
See keere tundub juba jube pikk sell poldil.
Sõidukite kliima/ konditsioneeri täitmine ja kontroll Tallinnas.

56997null0seitse

ChrisDian
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: 96KW TD kõrgsurvepumba reguleerimine.

Postitus Postitas ChrisDian » 19 Okt 2015 20:34

Mul vajalikud vidinad olemas. juhend ka. aga vidinate Tallinna toomine õnnestub alles järgmiseks nädalaks.

nerd311
Huviline
Postitusi: 101
Liitunud: 19 Okt 2012 09:30
Asukoht: Lagedi
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: 96KW TD kõrgsurvepumba reguleerimine.

Postitus Postitas nerd311 » 04 Nov 2015 11:51

Martink91 kirjutas:esimeses postis rääkisid ju et kõik olemas, tegelikult mina panin nihikuga paika, kunagi hiljem kui risto spetsriistaga tuli ütles et mul on täitsa normaalne mõõtmine tavanihikuga.
mismoodi nihikuga?
Omega FL 2,5 TD / Bmw 525 TDs

Sasspoiss
Huviline
Postitusi: 42
Liitunud: 08 Okt 2013 19:56
Asukoht: Rakvere
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: 96KW TD kõrgsurvepumba reguleerimine.

Postitus Postitas Sasspoiss » 04 Nov 2015 16:32

Plunseri tõus vastavalt esimese silindri surnud seisule mm. Vaja on üleminekut ning indikaatorkella. Ülemineku saab ebayst odavalt, kell kasutatud peast samuti odav.

Kasutaja avatar
Martink91
Klubiliige
Postitusi: 2613
Liitunud: 24 Dets 2012 14:00
Auto: 3.0DTI 3.5 Bi-turbo
Asukoht: Keila/Tallinn
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 53 korda

Re: 96KW TD kõrgsurvepumba reguleerimine.

Postitus Postitas Martink91 » 04 Nov 2015 18:00

nerd311 kirjutas:
Martink91 kirjutas:esimeses postis rääkisid ju et kõik olemas, tegelikult mina panin nihikuga paika, kunagi hiljem kui risto spetsriistaga tuli ütles et mul on täitsa normaalne mõõtmine tavanihikuga.
mismoodi nihikuga?
Plunseri tõusu mõõdetakse ksp taga torude vahel on üks polt, mis tuleb eest ära keerata, seal all on peidus aga üks detail, mis liigub sees ja pumba pinna suhtes siis kõrgemale/madalamale. Nihikutel teatavasti sgavuse mõõtmiseks üks detail olemas(nihikuga on tegelikult üldse ca 10 erinevat moodust mõõtmiseks, mite ainult nokkade vahelt). Anywey, mõõdad plunseri asendi kõige madalama punkti ära, paned kirja. siis keerad väntvõlli lukustusasendisse ja keerad pumpa täpselt niipalju et plunseri tõus, ehk siis nihik on esialgsest kõige madalamast mõõdust +1mm väiksemaks liikunud.Poldid kinni, kõik timm, kontrollid nüd ainult väntvõlli keeramisega tõusu ja kui korras, siis korras. Kell mõõdab täpselt samamoodi kõrguse vahesid, kuid kell kinnitatakse pumba klge stabiilselt ja seieriga on ka veidi mugavam noonjust vaadelda.
53917831 Diagnost
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
kasutatud varuosad viewtopic.php?f=23&t=10487
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534

nerd311
Huviline
Postitusi: 101
Liitunud: 19 Okt 2012 09:30
Asukoht: Lagedi
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: 96KW TD kõrgsurvepumba reguleerimine.

Postitus Postitas nerd311 » 05 Nov 2015 13:57

Martink91 kirjutas:
nerd311 kirjutas:
Martink91 kirjutas:esimeses postis rääkisid ju et kõik olemas, tegelikult mina panin nihikuga paika, kunagi hiljem kui risto spetsriistaga tuli ütles et mul on täitsa normaalne mõõtmine tavanihikuga.
mismoodi nihikuga?
Plunseri tõusu mõõdetakse ksp taga torude vahel on üks polt, mis tuleb eest ära keerata, seal all on peidus aga üks detail, mis liigub sees ja pumba pinna suhtes siis kõrgemale/madalamale. Nihikutel teatavasti sgavuse mõõtmiseks üks detail olemas(nihikuga on tegelikult üldse ca 10 erinevat moodust mõõtmiseks, mite ainult nokkade vahelt). Anywey, mõõdad plunseri asendi kõige madalama punkti ära, paned kirja. siis keerad väntvõlli lukustusasendisse ja keerad pumpa täpselt niipalju et plunseri tõus, ehk siis nihik on esialgsest kõige madalamast mõõdust +1mm väiksemaks liikunud.Poldid kinni, kõik timm, kontrollid nüd ainult väntvõlli keeramisega tõusu ja kui korras, siis korras. Kell mõõdab täpselt samamoodi kõrguse vahesid, kuid kell kinnitatakse pumba klge stabiilselt ja seieriga on ka veidi mugavam noonjust vaadelda.
Ma tean milleks see polt seal on ja kuhu mis pista, lihtsalt pole kuulnud et seda saab ka hariliku nihikuga teha :)
Omega FL 2,5 TD / Bmw 525 TDs

Kasutaja avatar
Martink91
Klubiliige
Postitusi: 2613
Liitunud: 24 Dets 2012 14:00
Auto: 3.0DTI 3.5 Bi-turbo
Asukoht: Keila/Tallinn
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 53 korda

Re: 96KW TD kõrgsurvepumba reguleerimine.

Postitus Postitas Martink91 » 05 Nov 2015 18:38

mina ka polnud kuulnud, kuniks ükspäev ise nõnda ära tegin ja peale seda olen veel korduvalt teinud. Loogiline mõtlemine on selle inimliku omaduse nimetus tegelikult.
53917831 Diagnost
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
kasutatud varuosad viewtopic.php?f=23&t=10487
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534

meduus
Huviline
Postitusi: 531
Liitunud: 23 Sept 2009 15:59
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: 96KW TD kõrgsurvepumba reguleerimine.

Postitus Postitas meduus » 06 Nov 2015 00:09

Martink91 kirjutas:mina ka polnud kuulnud, kuniks ükspäev ise nõnda ära tegin ja peale seda olen veel korduvalt teinud. Loogiline mõtlemine on selle inimliku omaduse nimetus tegelikult.
Nihik ja 8mm puur unustage ära selle töö juures täpsust selliste vahenditega ei saavuta!!!
Nihik ehk aitab umbes paika asja seada kuid täpsusest asi kaugel aga mis peamine kui korraliku lukustus vahendit hoorattase pole panna siis ärme rääkigem siin pumba reguleerimisest.

Enda pilli sain nurruma kenasti peale regull seadmete soetamist ja korraliku hooratta stopperi valmistamist.Nüüd aint näita võtit ja käib ennem oli soojalt käivitus pikk 2-3seki kuigi pump oli remonditud jõudu tuli juurde madalatel pööretel nagu diislile kohane.
Ennem seda sai lastud kahes firmas NÖ pumpa reguleerida kuid kõik nad keskendusid elektroonilisel osale mehhaanilisest reguleerimisest polnud keegi huvitatud.
Plunseri tõus oli 0,4 mm paigast vahe tundub väike kuid erinevus peale reguleerimist oli hämmastav.
Sõidukite kliima/ konditsioneeri täitmine ja kontroll Tallinnas.

56997null0seitse

Kasutaja avatar
raudpats0
Klubiliige
Postitusi: 2083
Liitunud: 19 Sept 2007 18:59
Asukoht: Tartu
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 8 korda

Re: 96KW TD kõrgsurvepumba reguleerimine.

Postitus Postitas raudpats0 » 06 Nov 2015 06:37

meduus kirjutas:
Martink91 kirjutas:mina ka polnud kuulnud, kuniks ükspäev ise nõnda ära tegin ja peale seda olen veel korduvalt teinud. Loogiline mõtlemine on selle inimliku omaduse nimetus tegelikult.
Nihik ja 8mm puur unustage ära selle töö juures täpsust selliste vahenditega ei saavuta!!!
Nihik ehk aitab umbes paika asja seada kuid täpsusest asi kaugel aga mis peamine kui korraliku lukustus vahendit hoorattase pole panna siis ärme rääkigem siin pumba reguleerimisest.

Enda pilli sain nurruma kenasti peale regull seadmete soetamist ja korraliku hooratta stopperi valmistamist.Nüüd aint näita võtit ja käib ennem oli soojalt käivitus pikk 2-3seki kuigi pump oli remonditud jõudu tuli juurde madalatel pööretel nagu diislile kohane.
Ennem seda sai lastud kahes firmas NÖ pumpa reguleerida kuid kõik nad keskendusid elektroonilisel osale mehhaanilisest reguleerimisest polnud keegi huvitatud.
Plunseri tõus oli 0,4 mm paigast vahe tundub väike kuid erinevus peale reguleerimist oli hämmastav.
kas võtad minu ja fariku oomid ka ette?
119BDD-110kw automaat caravan 2002a
106 kw manuaal sedaan 2003
96kw manuaal 5 ust luukpära 2003
op-com , autocom

tel: 58162851

meduus
Huviline
Postitusi: 531
Liitunud: 23 Sept 2009 15:59
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: 96KW TD kõrgsurvepumba reguleerimine.

Postitus Postitas meduus » 06 Nov 2015 10:12

raudpats0 kirjutas:
meduus kirjutas:
Martink91 kirjutas:mina ka polnud kuulnud, kuniks ükspäev ise nõnda ära tegin ja peale seda olen veel korduvalt teinud. Loogiline mõtlemine on selle inimliku omaduse nimetus tegelikult.
Nihik ja 8mm puur unustage ära selle töö juures täpsust selliste vahenditega ei saavuta!!!
Nihik ehk aitab umbes paika asja seada kuid täpsusest asi kaugel aga mis peamine kui korraliku lukustus vahendit hoorattase pole panna siis ärme rääkigem siin pumba reguleerimisest.

Enda pilli sain nurruma kenasti peale regull seadmete soetamist ja korraliku hooratta stopperi valmistamist.Nüüd aint näita võtit ja käib ennem oli soojalt käivitus pikk 2-3seki kuigi pump oli remonditud jõudu tuli juurde madalatel pööretel nagu diislile kohane.
Ennem seda sai lastud kahes firmas NÖ pumpa reguleerida kuid kõik nad keskendusid elektroonilisel osale mehhaanilisest reguleerimisest polnud keegi huvitatud.
Plunseri tõus oli 0,4 mm paigast vahe tundub väike kuid erinevus peale reguleerimist oli hämmastav.
kas võtad minu ja fariku oomid ka ette?
Kõik oleneb :)
Tglt üsna nuss töö sisselase maha põhjakaitse ka kui olemas.
Ehk saab ka mahavõttmata aga siis peaks ühe väikse pilusilmse leidma kes mõistab võtit hoida :lol:
Sõidukite kliima/ konditsioneeri täitmine ja kontroll Tallinnas.

56997null0seitse

Kasutaja avatar
Martink91
Klubiliige
Postitusi: 2613
Liitunud: 24 Dets 2012 14:00
Auto: 3.0DTI 3.5 Bi-turbo
Asukoht: Keila/Tallinn
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 53 korda

Re: 96KW TD kõrgsurvepumba reguleerimine.

Postitus Postitas Martink91 » 06 Nov 2015 18:49

Juu siis minul täpsed käed, sest nagu ütlesin peale minu nihiku/puuri(minul oli tegelikult polt) meetodil paika panemist käis risto002 päris kella ja õige lukustus abinõuga asja üle ja 1mm asemel oli 1,05 näit kella peal. ja see 0,05 ei ole mingi mega eksimus, kuna manuaal annab 0,95 +/-0,03 seda uute kettide puhul. Vanade kettidega 0,9 +/-0,03. Soovituslikus loetakse aga 1,0mm see on nagu töömeestel aegade jooksul välja kujunenud, et tegelikutl sellise soovituse algpõhjust ei teagi, lihtsalt soovituslik.
Ja põhjakatte eemdalamist minul küll vaja polnud.... starteri alt saab selle punni ilusti eemaldada, või kui sa mõtled põhjakatte eemaldamist väntvõlli otsast keeramisel, siis minul puudub lihtsalt see radika kate mootori poolt :D
Aga eks muidugi õigete tööriistade ja võtetega on tulemus ka kõige täpsem.
53917831 Diagnost
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
kasutatud varuosad viewtopic.php?f=23&t=10487
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534

Vasta