2. leht 3-st

Re: 96KW TD kõrgsurvepumba reguleerimine.

Postitatud: 17 Nov 2015 07:53
Postitas nerd311
Need help :D . Uus pump peal, käivitub nii soojalt kui külmalt poolest pöördest, aga mootor lagiseb, kui pööre üle 1500. Palju keegi reguleerimise eest raha tahab?

Re: 96KW TD kõrgsurvepumba reguleerimine.

Postitatud: 28 Jaan 2016 22:47
Postitas rebazz
nerd311 kirjutas:Need help :D . Uus pump peal, käivitub nii soojalt kui külmalt poolest pöördest, aga mootor lagiseb, kui pööre üle 1500. Palju keegi reguleerimise eest raha tahab?
Mul sama jama. Käis regullis, aga ikka sama jama. On keegi kokku puutunud mis võib viga olla?

Re: 96KW TD kõrgsurvepumba reguleerimine.

Postitatud: 29 Jaan 2016 15:48
Postitas Martin
pumba all olev juhe lahti/katki äkki. Kui reguleeriti ja paika ei saanud siis küsi raha tagasi(eeldusel, et juhtme viga pole)

Re: 96KW TD kõrgsurvepumba reguleerimine.

Postitatud: 30 Jaan 2016 13:25
Postitas rebazz
Martink91 kirjutas:pumba all olev juhe lahti/katki äkki. Kui reguleeriti ja paika ei saanud siis küsi raha tagasi(eeldusel, et juhtme viga pole)
Mis juhtmest jutt käib? Nüüdseks olen proovinud ka sellist pumpa mida olen kuulnud ja söitmas näinud. Ja ei olnud probleeme. Aga enda auto peal ikka lagin sees. Ja auto enda pumbaga polnud probleemi. Paraku pole vana pumpa enam alles et see peale panna. Kas kett ei vöi kuidagi paigast ärs minna?

Re: 96KW TD kõrgsurvepumba reguleerimine.

Postitatud: 30 Jaan 2016 19:37
Postitas Martin
kui kett lõdva, siis võib üle hüpata... amas ega päris niisama ei hüppaks, kui juba üle käinud siis käib teist korda veel ja kuniks klapid peas. Nii et keti üle käimise välistaks, samas kui kett on veninud, siis õlikork avades peaks kolinat kuulda olema ja õli võib kah pritsima hakata. Aga pumba all olevast juhtmest rääkides... see sama mis kahe kontaktiga on, seal all, see reguleerib kudigimoodi pumba nurka. Kui juhe lahti on pump varajane ning lagin taga.

Re: 96KW TD kõrgsurvepumba reguleerimine.

Postitatud: 30 Jaan 2016 21:45
Postitas rebazz
Okei. Aga samas ma olen proovinud ise pumpa hilisemaks keerata, kas sellest pole siis abi? Ja samas ma ei tahaks uskuda, et mõlemal pumbal see sama jama, et juhe katki. Aga kuidas auto poolt seda juhet uurida, puurida kus ta liigub v on asi hoopis ajus? Tal kuskil ühtki kaitset ei ole?

Re: 96KW TD kõrgsurvepumba reguleerimine.

Postitatud: 31 Jaan 2016 12:25
Postitas rebazz
Võtsin otsakaane maha. Ketti tald on kolmeks jupiks :(

Re: 96KW TD kõrgsurvepumba reguleerimine.

Postitatud: 01 Veebr 2016 19:26
Postitas rebazz
Veel muresid. Küsimus selline et kas omega ja bmw pumpadel miski süütenurga vahe kaa? Kuna täna sai uued ketid tallad ja hammasrattad soetatud ja pumba hammasrattad ei ole samad. Originaalil oli üks märk mis ketiga peab minema ja bmw-l oli kaks märki. 4ja6. Mure siis selles et peale eilset ketitalla vahetust hakkas mootor kehvasti käima lonkas ja lainetas nii mis kole:(

Re: 96KW TD kõrgsurvepumba reguleerimine.

Postitatud: 01 Veebr 2016 20:12
Postitas raudpats0
rebazz kirjutas:Veel muresid. Küsimus selline et kas omega ja bmw pumpadel miski süütenurga vahe kaa? Kuna täna sai uued ketid tallad ja hammasrattad soetatud ja pumba hammasrattad ei ole samad. Originaalil oli üks märk mis ketiga peab minema ja bmw-l oli kaks märki. 4ja6. Mure siis selles et peale eilset ketitalla vahetust hakkas mootor kehvasti käima lonkas ja lainetas nii mis kole:(
ketid-hammasrattad- tallad on samad

Re: 96KW TD kõrgsurvepumba reguleerimine.

Postitatud: 01 Veebr 2016 20:40
Postitas Martin
samad jah, lisalt mingi hetk on märgid erinevad 4 ja 6 on tegelikult vastavalt 4 silindrilise ja 6 silindrilise ketimärgid, st. üks ketiratas käib nii 1.8tds kui ka 2.5 tdsile.
Kui käib kehvalt siis kontrolli üle et kõik ikka päris õige sai. Märgid peavad ühilduma, kui kettide lühem vahe on märkide järgi paigas.

Re: 96KW TD kõrgsurvepumba reguleerimine.

Postitatud: 02 Veebr 2016 20:31
Postitas rebazz
Nii. Et siis ühe mure otsast teise. Laginaid enam pole. Oli paigast süütenurk ja katki ole üks ketitald nagu ennist ütlesin, aga siiki ta ei käi tühikäigul. Pöörded kõiguvad tuhandest kuni tuhande viiesajani. Ja kui kaasi anda korraks siis jooksevad pöörded peale nagu tross jääks kinni... Möistus otsas. Ennem ta nii ei teinud....

Re: 96KW TD kõrgsurvepumba reguleerimine.

Postitatud: 03 Veebr 2016 12:59
Postitas Erki
Pumba regull tuleb lõpuni teha:) Kõlab väga sedamoodi, et pumba kaant (elektroonika osa) on varasemalt nn peale koputatud ja nüüd vaja see tagasi saada ehk nina poole nihutada.

Re: 96KW TD kõrgsurvepumba reguleerimine.

Postitatud: 03 Veebr 2016 14:58
Postitas Martin
jep, kütust annab liiga palju peale. Sooja mootori puhul 90+ kraadi juures peab kõikide võõrtarbijate väljalülitatud olekus kompuuter näitama 0,8L/h, kui näitab vähem on peale löödud, kui näitab rohkem on maha löödud(nominaalist). Pele lööd esiotsa poole, maha lööd salongi poole.

Re: 96KW TD kõrgsurvepumba reguleerimine.

Postitatud: 04 Veebr 2016 15:45
Postitas rebazz
Jep. Oligi selles asi. Tänan teid, kes aitasid nõuga auto käima saada. Nüüd käib nagu kell. Vaja veel leida taastatud pump mis peale panna või lasta taastada ja uus atm kast.

Re: 96KW TD kõrgsurvepumba reguleerimine.

Postitatud: 27 Juun 2016 09:41
Postitas risto002
Martink91 kirjutas:jep, kütust annab liiga palju peale. Sooja mootori puhul 90+ kraadi juures peab kõikide võõrtarbijate väljalülitatud olekus kompuuter näitama 0,8L/h, kui näitab vähem on peale löödud, kui näitab rohkem on maha löödud(nominaalist). Pele lööd esiotsa poole, maha lööd salongi poole.

salongi poole on kogust juurde ja radika poole kogust maha!