1. leht 1-st

Omega 2,0 85 kw 1995 puterdab

Postitatud: 17 Mär 2016 19:05
Postitas Microlink
Omega siis buterdab tühiküigul ja sõites on hääl ka kuidagi kare? Arvan, et ruustes püksid või mõni muu sumpa tetail äkki läbi? Samas võib ka olla mõni muu häda, see mul doonorauto, kui teine opel rivist välja läheb? Bensu kulu nagu ei ole täheldand rohkem. Millest peaks hakkama viga otsima.
Tänud ette.

Re: Omega 2,0 85 kw 1995 puterdab

Postitatud: 17 Mär 2016 21:21
Postitas Jospa
Gaasiasendi andur teebi sellist jama, vända andur teeb seda, kütuse surve võid ära mõõta, äkki saab lisa õhku peale õhulugejat ( MAF sensor).

Re: Omega 2,0 85 kw 1995 puterdab

Postitatud: 11 Apr 2016 08:55
Postitas Microlink
Jospa kirjutas:Gaasiasendi andur teebi sellist jama, vända andur teeb seda, kütuse surve võid ära mõõta, äkki saab lisa õhku peale õhulugejat ( MAF sensor).
Tere, õhutoru oli katki peale lugejat:) macaiverteip ja asi umbele hää.

Re: Omega 2,0 85 kw 1995 puterdab

Postitatud: 19 Apr 2016 11:04
Postitas Microlink
Jospa kirjutas:Gaasiasendi andur teebi sellist jama, vända andur teeb seda, kütuse surve võid ära mõõta, äkki saab lisa õhku peale õhulugejat ( MAF sensor).
kus asub gaasiasendi andur, tundub, et see ka õhtal, sest gaas vahepeal mängib.

Re: Omega 2,0 85 kw 1995 puterdab

Postitatud: 19 Apr 2016 11:51
Postitas Jospa
Gaasiasendi andur on throttelbody küljes, gaasidross jookseb sinna külge, seal kus saad gaasiga mängida mootori küljes. Sinna samasse jookseb juhe

Re: Omega 2,0 85 kw 1995 puterdab

Postitatud: 19 Juun 2016 18:28
Postitas Microlink
Tänud!

Re: Omega 2,0 85 kw 1995 puterdab

Postitatud: 09 Okt 2016 19:16
Postitas Microlink
Jospa kirjutas:Gaasiasendi andur on throttelbody küljes, gaasidross jookseb sinna külge, seal kus saad gaasiga mängida mootori küljes. Sinna samasse jookseb juhe
Nüüd siis olen vahetanud autol ära lambda anduri, väntvõlli anduri ja jahutusvedeliku temperatuurianduri ja käima läheb ja sõidab ka, aga tühikäik siiski puterdab, päris välja ei ole surnud. Kui süüte välja keeran, siis vaikselt puterdab ennast seisma. probleem rohkem niiske ilmaga ja kui mootor soojaks ajada, siis puterdab vähem. kas võib olla vigaste küünlajuhtmetega, et kõrgepinge peksab üle. Kõrgepinge viga näitas kirjaklambri diagnostika. Millest siis remondiga pihta hakata?

Re: Omega 2,0 85 kw 1995 puterdab

Postitatud: 09 Okt 2016 20:39
Postitas Argo
Muidu tühikägu ebaüthlas käiku võib ka tühikäigu mootor/klapp tekita.
Asub see sisselaske kolektori küljes selline piklik junn kaks toru küljes üks tuleb karteri tuulutusest ja teine läheb sisselaskesse.
Põhi jama on see ,et jääb kinni ja siis kaob ka tühikäik ära, võta lahti puhasta ära ,äkki on kasu. :)

Re: Omega 2,0 85 kw 1995 puterdab

Postitatud: 11 Okt 2016 16:31
Postitas Microlink
Argo kirjutas:Muidu tühikägu ebaüthlas käiku võib ka tühikäigu mootor/klapp tekita.
Asub see sisselaske kolektori küljes selline piklik junn kaks toru küljes üks tuleb karteri tuulutusest ja teine läheb sisselaskesse.
Põhi jama on see ,et jääb kinni ja siis kaob ka tühikäik ära, võta lahti puhasta ära ,äkki on kasu. :)
Pöörded ka tühikäigul 500 lähedal, salongis olev jahutusvedeliku temperatuuri kell ka jusib, annad paugu armatuurile ja osuti näitab.

Re: Omega 2,0 85 kw 1995 puterdab

Postitatud: 11 Okt 2016 17:23
Postitas Jospa
Kui pauguga reageerib siis on soovitatav kellade plokk maha võtta. Seieri taga on kruvi, võid seda peale keerata kui annab. Ma kunagi vahetasin ära kärssanud linti, kui mootor soojaks läks siis tõusis laksust 90 kraadi pealt põhja. Miljon mõtet hakkas läbi käima, vajutasin siis plokile peale ...pärast inspekteerimist leidsin selle kruvi värgi.
500pööret on nagu vähe jah 2.0 kohta, 700-900 rpmi peaks olema, V6 tiksuvad 450-500 vahel