K:mootori temp

Kõik asjad mis on seotud mootoritega nii diisel kui bensiin ja gaas.
Kasutaja avatar
raudpats0
Klubiliige
Postitusi: 2084
Liitunud: 19 Sept 2007 18:59
Asukoht: Tartu
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 8 korda

Re: K:mootori temp

Postitus Postitas raudpats0 » 26 Juun 2016 21:15

omega1996 kirjutas:Täna sõites siis temp toimetas jällegi ilusti95 peale ja jahutas alla. Mõnus kotermann piinab. Aga noo ootame esmaspäevani siis viin kuskile kontrolli

Mul täna toimetas trassil ilusti 95 peal temp seier. Üles ei läinud aga püsikaga ala kah ei läinud. 31 kraadi näitas masin välistemperatuuriks.
119BDD-110kw automaat caravan 2002a
106 kw manuaal sedaan 2003
96kw manuaal 5 ust luukpära 2003
op-com , autocom

tel: 58162851

Kasutaja avatar
Martink91
Klubiliige
Postitusi: 2619
Liitunud: 24 Dets 2012 14:00
Auto: 3.0DTI 3.5 Bi-turbo
Asukoht: Keila/Tallinn
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 53 korda

Re: K:mootori temp

Postitus Postitas Martink91 » 26 Juun 2016 21:52

mul on ka kuskil 94 kraadi pidevalt, muidugi mul järelturu radikas ka ees, mis näitab vähe rohkem, kui reaalselt on kuni 98 kraadi ei tasu midagi karta, 98 on küll haruldane, kuid erilist põhjust kartmiseks pole.
53917831 Diagnost
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
kasutatud varuosad viewtopic.php?f=23&t=10487
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534

omega1996
Huviline
Postitusi: 354
Liitunud: 03 Veebr 2008 14:39
Asukoht: Viimsi Vald, Tammneeme Küla
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 0

Re: K:mootori temp

Postitus Postitas omega1996 » 27 Juun 2016 05:27

Sõitsin just linna tööle ja temp ei tõusnud kuidagi yle 95, toimetas seal 90+ piires, auto suretasin välja siis vent töötas ka veel. Ma ei saa aru mis kamm on, yritan opelaasi viia täna pilli.

omega1996
Huviline
Postitusi: 354
Liitunud: 03 Veebr 2008 14:39
Asukoht: Viimsi Vald, Tammneeme Küla
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 0

Re: K:mootori temp

Postitus Postitas omega1996 » 30 Juun 2016 11:08

Nii, auto käis siis teenindusest läbi. Prooviti kaks päev seda seal keema ajada,mitte kuidagi ei saadud tempi üle 95. 95pealt langeb ilusti alla kui vendid tööle hakkavad. Linnas sõites on ka kõik ok, ei osatud õelda miks tookord temp lakke tõusis ja tuli põlema läks. Jään siis uut kord ootama :mrgreen:

Rax
Klubiliige
Postitusi: 2947
Liitunud: 08 Mär 2013 00:31
Auto: 2.5DTI
Asukoht: Tartu linn
Tänanud: 25 korda
Tänatud: 39 korda

Re: K:mootori temp

Postitus Postitas Rax » 30 Juun 2016 11:30

Omega on hea masin. Saab ise terveks vahest. :D
56232754

Kasutaja avatar
Jospa
Klubiliige
Postitusi: 3232
Liitunud: 31 Mai 2007 22:42
Asukoht: Tartu linn
Tänanud: 57 korda
Tänatud: 45 korda

Re: K:mootori temp

Postitus Postitas Jospa » 30 Juun 2016 11:55

Muidugi see andur võis ka igast jura teha, anduri külge käiv juhe onenamasti oksüdeerunud.
Jeep GC 3.0 CRD 160kw
Opel Omega 2.5 DTI 110kw

omega1996
Huviline
Postitusi: 354
Liitunud: 03 Veebr 2008 14:39
Asukoht: Viimsi Vald, Tammneeme Küla
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 0

Re: K:mootori temp

Postitus Postitas omega1996 » 04 Juul 2016 07:50

Nojah, täna siis tööle sõites oli temp seal kuskil 100 juures, mängis seal veitsake,üles ja alla pügala võrra, üritan täna anduri ära vahetada, vaatab mis saab

omega1996
Huviline
Postitusi: 354
Liitunud: 03 Veebr 2008 14:39
Asukoht: Viimsi Vald, Tammneeme Küla
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 0

Re: K:mootori temp

Postitus Postitas omega1996 » 04 Juul 2016 15:35

Katsusin radikat, radikas ülevalt töösoe, alt külm, kas radikas võib umbes olla ja tekitada seda keemis jama? Kuidas siis eelnev nädal seda jama pole olnud? Kettase ajab selline asi

Kasutaja avatar
Martink91
Klubiliige
Postitusi: 2619
Liitunud: 24 Dets 2012 14:00
Auto: 3.0DTI 3.5 Bi-turbo
Asukoht: Keila/Tallinn
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 53 korda

Re: K:mootori temp

Postitus Postitas Martink91 » 04 Juul 2016 16:16

radika ülessanne ongi vedeliku jahutada. Kui radikas ühest otsast soe, ja teisest külm, siis on teada vähemalt, et vedelik käib ringi.
53917831 Diagnost
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
kasutatud varuosad viewtopic.php?f=23&t=10487
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534

omega1996
Huviline
Postitusi: 354
Liitunud: 03 Veebr 2008 14:39
Asukoht: Viimsi Vald, Tammneeme Küla
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 0

Re: K:mootori temp

Postitus Postitas omega1996 » 04 Juul 2016 17:33

Ehk kolmapäev saab asjale jälile mis teda vaevab. Seniks tuleb focusega ringi vurada :mrgreen: , kuigi sellel ka mingi laagri vurin ülepea ja ka homme teenindusesse

Kasutaja avatar
raudpats0
Klubiliige
Postitusi: 2084
Liitunud: 19 Sept 2007 18:59
Asukoht: Tartu
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 8 korda

Re: K:mootori temp

Postitus Postitas raudpats0 » 05 Juul 2016 05:34

omega1996 kirjutas:Katsusin radikat, radikas ülevalt töösoe, alt külm, kas radikas võib umbes olla ja tekitada seda keemis jama? Kuidas siis eelnev nädal seda jama pole olnud? Kettase ajab selline asi

termostaat ei avane.
119BDD-110kw automaat caravan 2002a
106 kw manuaal sedaan 2003
96kw manuaal 5 ust luukpära 2003
op-com , autocom

tel: 58162851

omega1996
Huviline
Postitusi: 354
Liitunud: 03 Veebr 2008 14:39
Asukoht: Viimsi Vald, Tammneeme Küla
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 0

Re: K:mootori temp

Postitus Postitas omega1996 » 06 Juul 2016 08:21

Loodame,et saab täna teada mis vaevab seda mootori tempi

omega1996
Huviline
Postitusi: 354
Liitunud: 03 Veebr 2008 14:39
Asukoht: Viimsi Vald, Tammneeme Küla
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 0

Re: K:mootori temp

Postitus Postitas omega1996 » 06 Juul 2016 14:58

S*ttagi ei saanud teada, teeninduses üle 90ei tõuse, vendid töötavad ilusti, pakkusid varjanti kuna kondi torud eemaldatud siis ei hakka see kolmas vent ka tööle(loogiline, see töötabki aint kondiga) samas kui üleeile temp põhja läks hakkasid kõik vendid tööle. Proovisõitu ei olnud nõus tegema,ei taha riskida kliendi autoga. Soovitasid mul sellega homme nende ümbruses ringi paarutada, et kui temp läheb põhja siis saavad kohe vaadata. Tigedaks ajab see p*sk juba
Edit. Käisin siis sõitsin seal ümbruses ringi,temp tõusis, vent tööle ei hakkand, kärss laiutas toolil käsi ja ütle et tee kõigepealt kont korda. Ütlesin et las meister siis tuleb vaatab asja korra veel üle, temp ligemal 100 ja vendid ei rakendund. Ütles veel et me ei saa kahjuks midagi teha. Sinna punkrisse jalga ei tõsta enam, ei oska kuskilt midagi enam teha,mõistus otsas
Edit2: sealt õhtul koju sõites oli temp normis ega tõusnud,püsis ilusti90ne kandis. Nüüd mingi aeg viin teise teenindusesse, las paarutavad ise sellega ringi ja tehku kindlaks mis n*ss on, ennem järgi ei lähe kui viga teada :mrgreen:

omega1996
Huviline
Postitusi: 354
Liitunud: 03 Veebr 2008 14:39
Asukoht: Viimsi Vald, Tammneeme Küla
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 0

Re: K:mootori temp

Postitus Postitas omega1996 » 10 Juul 2016 12:49

Mis kraadide juures tavaliselt vent peaks tööle hakkama? Tunne nagu vent hakkab liiga hilja tööle, tavaliselt hakkab vent mul 90-95 vahel vurama, täna hakkas alles 100 juures? Mis andur annab vendile käsu kätte või mismoodisee vent rakendub?

Kasutaja avatar
SilverASH
Klubiliige
Postitusi: 293
Liitunud: 04 Apr 2016 17:23
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: K:mootori temp

Postitus Postitas SilverASH » 10 Juul 2016 19:02

Minu FL'il hakkab seieri järgi 92-95 kraadist vent tööle. Kuigi kui kaabli järgi panin siis "tegelik" temp oli ca 98 kraadi.

Kui auto ostsin siis oli mul kõik näiliselt korras, vendid töötasid ja kõik oli nagu ilus. Ükskord näppsin siis kapoti all olevaid releesid ja kaitsmeid - alguses aru ei saanud aga üks hetk lõi temp tulukese Tallinna kesklinnas põlema, mõtlesin et andur paneb pange ja sõitsin rahumeeli edasi - koju oli vaid paar km jäändu. Aga andur ei pannud pange - raibe läks keema ja viskas jahutusvedeliku sealt mootori tagant kolmikust välja (auk tuli sisse).
Käisin garaažis ja paar tundi otsisin viga, kuigi see oli otse mu silme all. Nimelt oli eelmine omanik mul aku klemme näppinud ja halvasti klemmi kaablid kinnitanud - akult läheb mul ventide kaabel otse releesse ja see kaabel oli täiesti lahti tulnud. Ripendas seal musta karbi all, esmapilgul ei näinud.
Vaata endal ka aku klemm üle, äkki on lihtsalt kaabel halvasti klemmi küljes ja ei anna korralikult ühendust?

Mul siis alguses andis ühendust, kuni neid kaitsmeid näppisin - ilmselt sellega liikus kaabel paigast ära, kuna polt mis neid klemmi küljes hoiab, oli pooleldi lahti jäätud.

Ja relee on kindlasti vahel. Milline relee see täpselt oli, seda ma ei mäleta aga kapoti all ta oli. Kas üks rohelistest või see punane - võin homme järgi vaadata, kui keegi peast ei oska öelda.

Ja kas sa oled kindlaks teinud, et radika küljes olev temp andur on korras ja annab korralikult ühendust? All vasakus nurgas on see. Kui 2 äärmist (vist oli) klemmi ühe kaabliga ühendada siis peavad hakkama vendid tööle.
Ise kasutasin katseeksitus meetodit ja proovisin igatpidi ühendused läbi. Muidugi siis on oht, et kui valesti ühendad, lased kaitsme läbi - ma lasin 2 korda kaitsme läbi, enne kui õige varjandi leidsin. :D

Vasta