4. leht 5-st

Re: K:mootori temp

Postitatud: 11 Juul 2016 19:13
Postitas SilverASH
Ma nüüd vaadanud pole selle pilguga, mitu radikat mul on aga minu meelest oli mul ka 2. Aga praegu võin ka valetada niiet suu suitseb :D

Re: K:mootori temp

Postitatud: 11 Juul 2016 20:46
Postitas Martin
atmi jahutuseks oli eraldi radikas esimestel oomidel ainult ju.. Ma pole ühtegi oomi isiklikult näoinud millel eraldi atmi radikas ja ega originaal radika ja kondi radika vahel selleks ruumi ka just pole.

Re: K:mootori temp

Postitatud: 11 Juul 2016 21:00
Postitas omega1996
Atm-i õlijahuti eraldiseisev, vähemalt minu oomil, kunagi kui radikat vahetati,pandi 2.5se oma ja õeldi,et atm radika jaoks tuleb natuke modida asja
Edit: leidsin ka mingi vana arutelu:
forum/viewtopic.php?f=34&t=11442&view=print" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: K:mootori temp

Postitatud: 11 Juul 2016 21:55
Postitas ahti22
Martink91 kirjutas:atmi jahutuseks oli eraldi radikas esimestel oomidel ainult ju.. Ma pole ühtegi oomi isiklikult näoinud millel eraldi atmi radikas ja ega originaal radika ja kondi radika vahel selleks ruumi ka just pole.
FL il on ka eraldi atm kasti radikas. Ja ong too selline õhuke liistakas kliima radika ja mootori radika vahel.
Vanadel B kerega omegatel on atm jahutus radikas koos mootori radikaga.

Re: K:mootori temp

Postitatud: 11 Juul 2016 22:20
Postitas GertK
Kui keegi ei usu võin pilti teha. Samas vaielda pole mõttet kuna ise panin esiosa kokku uute jubinatega.

Re: K:mootori temp

Postitatud: 12 Juul 2016 06:05
Postitas Rax
No siin polegi enam midagi vaielda. Osadel 3, osadel 2 .

Re: K:mootori temp

Postitatud: 13 Juul 2016 07:31
Postitas omega1996
Pole jõudnud asjaga tegeleda,lihtsalt pole aega. Täna tööle sõites jälle temp kuskil saja juures, panin kuuma põhja ja täisvõimsusel puhuma siis jäi temp enamvähem paikses kuskil 100 juures, vendid vuhavad ja temp raip alla ei lange. Homme viskan järjekordselt teenidusesse las opereerivad seda probleemi. Annan teie poolseid juhiseid ka neile.

Re: K:mootori temp

Postitatud: 13 Juul 2016 10:01
Postitas omega1996
Kus v6 termostaat asub?

Re: K:mootori temp

Postitatud: 13 Juul 2016 10:18
Postitas Rax
Kahe plokikaane vahel täpselt peal. Võta see hall plaat maha ja peaks nägema.

Re: K:mootori temp

Postitatud: 13 Juul 2016 10:57
Postitas omega1996
ragenor kirjutas:Kahe plokikaane vahel täpselt peal. Võta see hall plaat maha ja peaks nägema.
Tänks, leidsin muidu ise ka juba netist. Lasen termostaadi ära vahetada ja selle lammutuse käigus tuleb ka veel see andur välja mis annab juhtajule infi. Lasen selle ka muuseas välja vahetada kuna see on suhteliselt odav.10+jevrosi

Re: K:mootori temp

Postitatud: 16 Juul 2016 14:07
Postitas Teerull
Oskab keegi öelda, kus 2,5 td l see jahutusvedeliku temp. Andur asub? Loodan, et õige teema.

Re: K:mootori temp

Postitatud: 16 Juul 2016 21:22
Postitas Martin
plokikaane külje peal, 2tk on neid, üks annab auto juhtajule signaali, teine tabloole.

Re: K:mootori temp

Postitatud: 17 Juul 2016 10:49
Postitas Teerull
Leidsin üles, aga nüüd märkasin, et salongipoolsel pole pistikut küljes, mida see võib tähendada? Näidik näitab, aga mitte õigesti. Liigub kuidagi liiga kiiresti põhja ja samakiiresti langeb sajale tagasi. Kuidagi ebareaalne. Jahutusvedelik ei kao, veepump, termostaat, radiaator vahetatud.

Re: K:mootori temp

Postitatud: 17 Juul 2016 11:51
Postitas Martin
kõrgsurve pumba mehhaaniline osa kulunud ja sellega mootori aju arvab et mootor koguaeg külm, sõidab rikkalt ringi ja käivitus on alati varajane, ehk siis kuumalt läheb ka suht koht ilusti tööle.
100kraadi nüüd küll normaalne pole....

Re: K:mootori temp

Postitatud: 14 Aug 2016 15:59
Postitas Teerull
Mõistus otsas. Läheb ikka kuumaks. Samas valget ei aja ja mootoriõli tundub ka puhas. Temperatuur ei tõuse kohapeal tiksudes, ega liinaliikluses. Temp tõuseb siis, kui kiirendada või mntl sõites.. Milles viga võib olla? Plokikaas? Või on kuskil õhk vahel?