1. leht 1-st

3.0 õlisurve.

Postitatud: 19 Juul 2016 09:16
Postitas Rax
Hakkas siis sooja mootoriga tühikäigul õlituld vilgutama.
Sai kell külge pandud ja sooja mootoriga tühikäigul tõesti surve langeb, niiet anduri saab välistada. Pöördeid juurde andes rõhk tõuseb ja pole ohtu et mootor kotti jookseks, kuigi see hea ju pole. Alustuseks lasin panna paksema õli, mis pole ka just odav (10 € L) ja tuntuma brändy filtri.
Siit siis küsimus, et mis seda survet vaevab? Pump, õlivõttur jne? Aga vaatab mis paksema õliga teeb.

Re: 3.0 õlisurve.

Postitatud: 19 Juul 2016 18:32
Postitas Rax
Sisse sai valatud 10w60 Liqui Moly ja hetkel tuli ei vilgu, aga probleem on aktuaalne, seega ootaks targematelt nõu, kes on Omega hinge eluga rohkem kursis. Kas tuleks hakata otsast survega seotud asju vahetama kuni surve taastub w? :D Nii oleks ju iseenesest hea, saavad uued jupid sisse ja puha, aga ma pole kahjuks lotoga võitnud ja riigikogus paraku ei tööta. :lol:

Re: 3.0 õlisurve.

Postitatud: 19 Juul 2016 19:06
Postitas Faric
Pöördel on nkn õlisurve kõrgem tühikäigul võiks 1-2bar soojalt ikka välja anda, on olnd ka juhuseid kus õlifilter on jebiitama hakkand.
V6 vahetab alt saaled ära küll muidu, viimati 125kw saalesid oli saada, vast on ka 3.0 omi, probleem oli 2.6 saaledega ja tema vastand 3.2

Re: 3.0 õlisurve.

Postitatud: 19 Juul 2016 20:27
Postitas Rax
Jah tühikäigul peaks üle ühe barri olema. Puhta peetis oleks siis kui pöördel ka surve puudub. No hetkel ei teagi kas pump, õlivõttur või saaled, ega foorumis autot korda ei tee ka. :)