2 silinder ei tööta

Kõik asjad mis on seotud mootoritega nii diisel kui bensiin ja gaas.
Vasta
Poisonman
Huviline
Postitusi: 39
Liitunud: 26 Nov 2006 14:40
Tänanud: 0
Tänatud: 0

2 silinder ei tööta

Postitus Postitas Poisonman »

Tere
Ma oma müstilise teemaga 2 silinder ei tööta.
Mootoriks on 91. aasta 2.0 mootor 85kw.

Alustasin küünla vahetusest , ei hakanud tööle, küünal kuiv, vahetain juhtme ära ei midagi, siis juba läksin pihusti kallale, vahetasin ära ei midagi. mõõtsin ära ka rõhu see oli korras 10.5, kontrollisin sädet see olemas.
Siis proovosin pihustit niisama töötava mootoriga vaatata, jah nõel liikus edasi tagasi.
Ei osanud midagi rohkem arvata, igaksjuhuks vahetasin aju ka ära kuid ei midagi.
Nüüd plaan kütuse puma juurde minna.
Kas tõesti võib selliste tunnustega kütuse pump läbi olla?
Samas kütus tuleb pihustitele ju yhest ja samast latist.
Väga müstika.
Samas teised silkud töötavad, auto käivitub kuid vaid kolm silkut töötavad.
viljar
Huviline
Postitusi: 221
Liitunud: 27 Juul 2009 14:55
Asukoht: Tallinn/Kehtna
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: 2 silinder ei tööta

Postitus Postitas viljar »

Kaldun arvama, et sisselaske klapp ei avane. Võibolla nukkvõll kulunud, et enam ei ava klappi piisavalt ja tänu sellele kütus silindrisse ei jõua. Üks variant oleks veel pakkuda aga kuna sa oled pihustit ka vahetanud, siis ei pruugi selles probleem olla. Enda masinal oli kunagi pihusti umbes ja tänu sellele samuti üks silinder ei toiminud.
Mõned aastad tagasi sai otsitud sama mootoriga Omegal viga, miks tühikäigul üks silinder ei toiminud, alates 1500-st pöördest hakkas ilusti tööle. Tookord oli põhjus selles, et mootor imes lisaõhku. Aga ma ei mäleta, kas viga oli sisselaske kollektori ja plokikaane vahelises tihendis, vöi oli pihusti ja kollektori vahelises kummitihendis.
Bensiinipump jäta hetkel rahule.
petzp
Huviline
Postitusi: 284
Liitunud: 01 Jaan 2008 02:48
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: 2 silinder ei tööta

Postitus Postitas petzp »

Mõõda 2. sil. kompressioon ära. Võib olla plokikaane tihend ära.
Poisonman
Huviline
Postitusi: 39
Liitunud: 26 Nov 2006 14:40
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: 2 silinder ei tööta

Postitus Postitas Poisonman »

Kompresioon oligi see rõhk, mida silmas pidasin see on hea 10.5 oli.
Aga kui väntvõll ei ava klappe kas siis mitte kyynal märg ei peaks olema.
Penapump koos paagiga soetatud ja panen neljapäeval eedel kylge
viljar
Huviline
Postitusi: 221
Liitunud: 27 Juul 2009 14:55
Asukoht: Tallinn/Kehtna
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: 2 silinder ei tööta

Postitus Postitas viljar »

Klappe avab ikka nukkvõll.
Kui sisselaske klapp mingil põhjusel ei avane, siis ju loogiliselt võttes bensiin silindrisse ei tule.
Tim
Huviline
Postitusi: 2594
Liitunud: 26 Nov 2008 21:57
Asukoht: Muhu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: 2 silinder ei tööta

Postitus Postitas Tim »

Kas 10,5 bar.igal silindril või ainult 2 silindri oma?Kas 10.5 natuke vähevõitu pole?Varjant veel,et klapikambri kaan maha ja siis näed ära kas klapid ikka avanevad.
Tagavedu,kindel edu!
107kw caravan.Man+LSD
Poisonman
Huviline
Postitusi: 39
Liitunud: 26 Nov 2006 14:40
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: 2 silinder ei tööta

Postitus Postitas Poisonman »

Automehaanikuga konsulteerides peab olema kompresioon üle 8 sa.
Nii öeldi mulle
Eks tuleb kaan maha võtta jah ,
jullo
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: 2 silinder ei tööta

Postitus Postitas jullo »

Rõhud tuleb kõikides silindrites ära mõõta, et anomaaliaid tuvastada.
Kui kõikides pottides on sama surve siis mootor ühtlaselt kulunud, kui aga teistes on suurem siis on 2 silinder ebatihe. Minu 100kw masinal on kompressioon kõigis silindrites 14 - 15 bar`i. See sinu 10,5 on sellekõrval ikka nutuselt vähe küll.
Kunagi oli mul Fiat siis sellel põles väljalaske klapile sälk sisse ja hämmingut oli rohkem kui rubla eest enne ku vea jälile sain. Sümptomid olid kõik samad mis sinu autol.
eedu32
Huviline
Postitusi: 310
Liitunud: 29 Nov 2007 22:43
Asukoht: Lõuna-eesti
Tänanud: 0
Tänatud: 0
Kontakt:

Re: 2 silinder ei tööta

Postitus Postitas eedu32 »

Vaata et õlitõukur läbi ei vajuks
Mätu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: 2 silinder ei tööta

Postitus Postitas Mätu »

Ega see kompressioon ei ole kõikidel autodel sama, mul on see näiteks autodatas märgitud 11,8, kui hästi mäletan ja mõni pütt arendas mul 13 bar'i välja et siis rohkem, kui standard :D
Õli oled vaadanud? Äkki tihend otsas omadega.
Omega Sport Packet
Huviline
Postitusi: 1093
Liitunud: 07 Apr 2009 20:32
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: 2 silinder ei tööta

Postitus Postitas Omega Sport Packet »

Äkki viga süütepoolis......jne sädelahenduses?
Kompress all ei löö läbi?Ennem kui mootori laiali lammutad, püüa veenduda , kas silindris klapid avanevad.Klapikamber lahti.Klapivedrud katki näiteks või kinni klapp
Kui riskid ja oma vastutusel pane "topkat talle"Vat mis teeb.
j6x20
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: 2 silinder ei tööta

Postitus Postitas j6x20 »

Poisonman kirjutas:Tere
Ma oma müstilise teemaga 2 silinder ei tööta.
Mootoriks on 91. aasta 2.0 mootor 85kw.

Alustasin küünla vahetusest , ei hakanud tööle, küünal kuiv, vahetain juhtme ära ei midagi, siis juba läksin pihusti kallale, vahetasin ära ei midagi. mõõtsin ära ka rõhu see oli korras 10.5, kontrollisin sädet see olemas.
Siis proovosin pihustit niisama töötava mootoriga vaatata, jah nõel liikus edasi tagasi.
Ei osanud midagi rohkem arvata, igaksjuhuks vahetasin aju ka ära kuid ei midagi.
Nüüd plaan kütuse puma juurde minna.
Kas tõesti võib selliste tunnustega kütuse pump läbi olla?
Samas kütus tuleb pihustitele ju yhest ja samast latist.
Väga müstika.
Samas teised silkud töötavad, auto käivitub kuid vaid kolm silkut töötavad.
omal kogemused opel vectra 2,0 85 kw masinatega (3tk)
samuti 2 pütt ei toimind ühel kaan kõver,mingi tark oli jät jahutuse õhutamatta lõi dosooli välja ja see kallas kohe takka ning jama sai alguse.lõpuks oli kaan 0,8mm kõver.teine oli sarnane teema sel oli kaan paras banaan.kolmandal läks kõik see mootor sitta kütt nahka,masinal lõpetas küte algul pumba ning seejärel hakkas jama pihta ning lõpuks lammutades selgus et kaanele oli 2 ja 3 nda silindri vahele soone teind,ning sealt kaudu jooksis surve lihtsalt vajalikul hetkel silindrist minema.ja no omega 2,0i 85 kw ja vectra 2,0i 85kw mootorid samad erinevad ainult karter,õlipump ja mootori kinnitused.
omegal ainus asi mida olen sarnast kogend on siis kui prooviti bensiini ja diisli segu ning lõi plokikaane tihendi vahelt minema ning peale vahetust pld sest abi kuna mootor ei hakandki enam korralikult tööle.
Kasutaja avatar
risto002
Klubiliige
Postitusi: 420
Liitunud: 10 Veebr 2010 13:00
Auto: Nissan Patrol Y61
Asukoht: Tallinn/Aruküla/Klooga
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 12 korda

Re: 2 silinder ei tööta

Postitus Postitas risto002 »

vaheta oma vahel pihustid ära ja vaata kas anomaalia on mingise muuse silindrise
kolin ja kui nii on siis mine otsi uued pihustid.kui küünal kuiv siis ei sa kütet ning kui sa väidad ,et selle silindri pihusti nõel
liikus siis siis saab viga aind olla pihustis
NB! mull on paar pihustit pakkuda 4tk 2,0 85kw mootorile
Omega B 2,0 100kw sedaan manuaal+LSD
Nissan Patrol Y61 3.0TD 4WD
Omega B-FL 2,5tdi 110kw automaat+LSD
Opel rekord E1 2,0s automaat
Vasta