1. leht 4-st

Opel Omega 3.0 ( X30XE ) 155 kw (AUT) Projektikaks ?

Postitatud: 01 Aug 2016 13:13
Postitas feap0w
Tere.

Soetasin endale sellise isendi : https://drive.google.com/open?id=0B8kml ... EdMSEs5R3M
Igasugune info on teretulnud, kuidas selline mootor panna jälle astuma nagu loom, pole ka välistatud et turbotada .
Ise kahjuks ei tea mootoritest suurt midagi, kuid juba noorena on näpud sügelenud tehnika vastu, nüüd on mul siis tekkinud olukord, kus vajan infot ja näpunäiteid, palju võib maksta sellise mootori kap rem. Kas siis teha ise kellegi juhendamisel õpetusel, või lasta keegi spets ligi ?!

Igasugune info on teretulnud, sest plaan teha korda ka kere, alla visata coilid ine, ühesõnaga kevadeks prillikaks. :o :shock:

Re: Opel Omega 3.0 ( X30XE ) 155 kw (AUT) Projektikaks ?

Postitatud: 01 Aug 2016 13:32
Postitas Martin
Mis tähendab "jälle"?
Käigukast turbot ei kannata, kindlasti manual, kuid pigem suhtutatakse "ostsin-esimese-auto-teeks-turbokaks" asjasse pessimismiga, eriti kui tegemist on algajaga. Tuhandest sellisest üks saab teaoks.
Kui ise suurt midagi ei tea, siis pole mõtet ise ka mootorit tuunima hakata. Kuigi kõik on õpitav ja tehtav, siis baas teadmised ja kogemused peaksid selle jaoks ikka olemas olema.

EDIT: See krt ju originaal irmscher :twisted: :o

Re: Opel Omega 3.0 ( X30XE ) 155 kw (AUT) Projektikaks ?

Postitatud: 01 Aug 2016 13:50
Postitas feap0w
Panin eile auto käima, käis esimese 10 sec jooksul mingi kõrr ja välja ta suri, rohkem käivitada ei proovinud. ( ei taha viga teha )
Seda ma usun, et inimesed suhtuvad pessimistlikult, mul oleks olemas töökoda ja inimesed kes teeks selle ise korda, aga töötund maksab juba 50 eurot /h ( soomes ). Oleks pigem huvitatud leidma inimesi kellel olemas kogemused ja oskused, hea hinnapakkumise korral, on võimalik ka auto toimetada eesti ning lasta spetsid peale, mis ja kuidas oleks kõige arukam käituda.

Re: Opel Omega 3.0 ( X30XE ) 155 kw (AUT) Projektikaks ?

Postitatud: 01 Aug 2016 13:54
Postitas GertK
Manuaal käigukasti komplekt võimalik minult soetada :)

Re: Opel Omega 3.0 ( X30XE ) 155 kw (AUT) Projektikaks ?

Postitatud: 01 Aug 2016 14:19
Postitas Jospa
See et masinal on 3 (esistange, tagastange ja drunk lip) asja Irmcherilt ei tähenda et see kohe Irmcher on.
Jube õline pill on kuidagi. Meil on siin klubis olnud mees või lausa mitu kes on turbotanud 3.0 155kw, neil endil on oskuste tase ilmselt laes. Kui lased teha siis löheb shittaks pappi.
Kindlasti mis juurde koheselt annab on kappremont sellele mootorile, atm kast minema sealt, manuaal alla, lsd differ alla kui juba praegu ei ole. Kõik istmed minema va. esiistmed, põranda vaip minema, heliisolatsioon minema, võimsam pump 3.8bar peale, pihustid pessu, sisselaske poleerimine, kaned jutud portida, väljalaske kolled uued 600 euri on mõlemad ehk 100 euri üks toru 6tk on. 2.5tolline väljalase sport katiga ja vahepüttide asemele resod või siis nii üks 3 tolline toru sportide kattide ja resodega....seda kõike ilma turbota. Mina ei turbotaks, lihtsam kompressor/ülelaadur panna. Eaton M60 vist oli see.

Re: Opel Omega 3.0 ( X30XE ) 155 kw (AUT) Projektikaks ?

Postitatud: 01 Aug 2016 15:15
Postitas Martin
sorry, ma hüppasin ennatlikult rõmust lakke kohe :D, tegelt pidasin silmas, et detailid on originaalid mitte järelturu kräpp.
Jospa mõttest salong tühjaks visata ma küll aru ei saa. See ju oleneb ikka sellest mis otstarbel autot kasutada. Rajapilliks siis jah, kui ikka igapäevaseks püssiks teha siis salong ikka selliseks jätta nagu on, okei, kliima automaatika lisaksin mina sinna.

Re: Opel Omega 3.0 ( X30XE ) 155 kw (AUT) Projektikaks ?

Postitatud: 01 Aug 2016 15:29
Postitas Jospa
No kui sõidad ise või mõne sõbraga/tibiga ja rohkem asju peale ei pane siis salong tühjaks selle pärast et kui ei turbotagi siis ega seal midagi mootorist rohkem välja ei keera. Kõik jääb lisa hapniku taha kinni ju, siis saab seda massinat ka kergemaks teha. Tagumised aknad näiteks asetada polükarbonaadiga ( sai vist kirjapilt õige) pleksiklaasi ei kasuta, kilde küll avarii järgi ei teki aga murdub ning suur tükk lõikab mõnusalt läbi liha või näo. Kuidas seadus sellesse suhtub, dont know, ilmselt mitte hästi aga jälle üks viis kuidas kaalu kokku hoida. Kapott ja pagass võiks olla karbonist või vähemalt klaasfiibrist mökerdatud, jälle kaalu võitu, et kui turboka soovi ei ole või näiteks raha ei hakka peale siis vähemalt paneme auto dieedile. 200kg kakud maha siis lippap pill päris hästi...
Aga kõigepealt. Punkt üks! Mootor korda

Re: Opel Omega 3.0 ( X30XE ) 155 kw (AUT) Projektikaks ?

Postitatud: 01 Aug 2016 15:34
Postitas feap0w
Istmed, katuseluuk, peeglid, 4× aknad on kõik el. + on autol ka täiesti toimiv kliima + lisaks veel on taga 6 kohaline cdbox. tahaks teha autost ikka eht tänavasõidu pilli, kuigi ilmselgelt hakkab see aparaat külgees kurve võtma :twisted:

Re: Opel Omega 3.0 ( X30XE ) 155 kw (AUT) Projektikaks ?

Postitatud: 01 Aug 2016 15:41
Postitas Martin
feap0w kirjutas:n autol ka täiesti toimiv kliima
Toimiv konditsioneer siiski. Kliima-automaatika on ainult natukene teine asi ja oluliselt mugavam.

Aga jääme ootama

Jospa võiks ise ka kaalust alla võtta, vat kus siis läheb edasi :D
(ära solvu, väike nali)

Re: Opel Omega 3.0 ( X30XE ) 155 kw (AUT) Projektikaks ?

Postitatud: 01 Aug 2016 18:15
Postitas feap0w
Vabandust, minu kärn :d . No, soome turul selline prillikas omega ega ma alla 2500-3000 normaalset autot ei näinud... Mina maksin enda auto eest naeruväärsed 900 eurot, arvestades kui korralik sisu , täis el, plekid sirged .. tasub sinna raha alla panna ja on ka raha mida alla panna, lihtsalt otsin professionaalset abi, et kui mootor juba laiali katkuda siis teha 1 kord ja korralikult .

Re: Opel Omega 3.0 ( X30XE ) 155 kw (AUT) Projektikaks ?

Postitatud: 01 Aug 2016 18:25
Postitas Tomzz
Selleks, et autot kiireks saada ei ole vaja küll salongi tühjaks loopida vaid piisavalt raha, et mootorit arendada. Loomulikult kõik algab remondist.
Edu jään põnevusega ootama :twisted:

Re: Opel Omega 3.0 ( X30XE ) 155 kw (AUT) Projektikaks ?

Postitatud: 01 Aug 2016 18:26
Postitas Rax
Minu 3.0 mootori remont.
Pilt
Endal võid arvatavasti kõvasti rohkem arvestada.

Re: Opel Omega 3.0 ( X30XE ) 155 kw (AUT) Projektikaks ?

Postitatud: 01 Aug 2016 18:34
Postitas Tomzz
korraks veel veits offtopicut. Antud arvel ju ikka rohkem hooldus. Remont on tollel mootoril eeldusel et turbotada vast tsuti kallim kui tahad et kestaks. Aga ilmselt härra turboTaavi oskab kõigeparem vastata.. :lol:

Re: Opel Omega 3.0 ( X30XE ) 155 kw (AUT) Projektikaks ?

Postitatud: 01 Aug 2016 18:43
Postitas Rax
Põhimõtteliselt ju ikkagi remonditi. Lekkis ta ju nagu mahlakask. Aga jäi stock jah. Mina ei näe mõtet V6 turbotada, siis pigem juba R6 vahele ja arendama. Minul selleks rulli ei jätku, aga kellegil kindlasti. :D

Re: Opel Omega 3.0 ( X30XE ) 155 kw (AUT) Projektikaks ?

Postitatud: 01 Aug 2016 20:37
Postitas Martin
jah, mõlemad klubiliste endised v6ed mida turbotati/oli plaanis turbotada on vahetatud rida kuute vastu. Ühel juhul siis vist (endiselt?) BMW ja teisel supra R6