Omega TD "Intake Resonator"?

Kõik asjad mis on seotud mootoritega nii diisel kui bensiin ja gaas.
Vasta
M2x
Klubiliige
Postitusi: 333
Liitunud: 04 Apr 2013 12:23
Auto: E39 530D
Asukoht: Tartumaa
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 5 korda

Omega TD "Intake Resonator"?

Postitus Postitas M2x » 14 Aug 2017 10:31

Tükimat aega kõlgub peas küsimus, mis on selle plastikkäraka eesmärk, mis on enne sisselaske kollet. Lihtsalt ilus koht, kuhu peale kirjutada TURBO DIESEL või on sellel mingi kasutegur?
Probleem nimelt selles, et omajagu pudistab ta õli läbi põhja poolt, kahtlustan et sealt võib siis ka turborõhku natuke läbi pudistada? Plaanisin sinna asemele teha roostevabast samas mõõdus toru, stantsid otsa ja korras, on see toimiv idee või peaks millegagi arvestama?

Kõnealusest jupist selgitav pilt. Jürtsil kah midagi vaadata :D
Image
Mul juba sünnist saati bemmi süda sees...

Rax
Klubiliige
Postitusi: 2944
Liitunud: 08 Mär 2013 00:31
Auto: 2.5DTI
Asukoht: Tartu linn
Tänanud: 25 korda
Tänatud: 38 korda

Re: Omega TD "Intake Resonator"?

Postitus Postitas Rax » 14 Aug 2017 13:07

Need on enamus mõrades ja lekivad. Tee muidugi roostevaba torust, vähemalt kestab.
56232754

Kasutaja avatar
raudpats0
Klubiliige
Postitusi: 2083
Liitunud: 19 Sept 2007 18:59
Asukoht: Tartu
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 8 korda

Re: Omega TD "Intake Resonator"?

Postitus Postitas raudpats0 » 14 Aug 2017 17:31

65mm toru oli nõks palju lõdvikute jaoks.
119BDD-110kw automaat caravan 2002a
106 kw manuaal sedaan 2003
96kw manuaal 5 ust luukpära 2003
op-com , autocom

tel: 58162851

M2x
Klubiliige
Postitusi: 333
Liitunud: 04 Apr 2013 12:23
Auto: E39 530D
Asukoht: Tartumaa
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 5 korda

Re: Omega TD "Intake Resonator"?

Postitus Postitas M2x » 14 Aug 2017 19:11

Kindlasti, ma millalgi korra viskasin nihiku otsa sinna, kui laiali oli. Ei mäleta täpselt palju oli, aga 60 alguse otsa jäi minuarust, 62 või midagi.
Mul juba sünnist saati bemmi süda sees...

Kasutaja avatar
Jospa
Klubiliige
Postitusi: 3229
Liitunud: 31 Mai 2007 22:42
Asukoht: Tartu linn
Tänanud: 56 korda
Tänatud: 45 korda

Re: Omega TD "Intake Resonator"?

Postitus Postitas Jospa » 14 Aug 2017 20:44

Lihtsam see toru otsemaks ehitada, more air equals more speed :mrgreen: ...eeldan et seal on mingi 90kraadine nurk, kannatab ehk see nurk väiksema kraadi alla panna.
Jeep GC 3.0 CRD 160kw
Opel Omega 2.5 DTI 110kw

Kasutaja avatar
Jospa
Klubiliige
Postitusi: 3229
Liitunud: 31 Mai 2007 22:42
Asukoht: Tartu linn
Tänanud: 56 korda
Tänatud: 45 korda

Re: Omega TD "Intake Resonator"?

Postitus Postitas Jospa » 14 Aug 2017 20:49

Pilt
Jeep GC 3.0 CRD 160kw
Opel Omega 2.5 DTI 110kw

GertK
Klubiliige
Postitusi: 798
Liitunud: 16 Nov 2011 16:52
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Re: Omega TD "Intake Resonator"?

Postitus Postitas GertK » 14 Aug 2017 21:33

Mõistlik osta 90° põlv sinna egr juurde. Ja kui roostevabast proovid teha siis annan natuke õpetussõnu, keevitad 40a ostad õiged elektroodid(juhul kui keevitad elektroodiga) kui aga poolautomaadiga siis samamoodi 40a voolutugevuse juures. Roostevaba mängib palju kuumaga,keevitad ära ja kui maha jahtub siis võib väga kõveraks väänduda. Kui poolautomaadiga keevitad siis kindlasti traadi etteannet pead oskama vastavalt vajadusele reguleerida. Roostevaba keevitamine pole nii lihtne kui mustametalli keevitamine see vajab praktiseerimist eriti kui pole varem roostevaba keevitanud. Alguses mõistlik masin paika sättida proovi tükkide peal. Kui veel küsimusi siis pm :)

Edit: ja oleneb ka materjali paksusest siis kas 0.8traadiga või 1.0 traadiga(poolautomaat) ja elektroodiga siis 46s(ise kasutan chrome elektroode)
● 5866 5966
Mercedes-Benz ML350 06' [761BBX]

Wir Rasen Nicht, Wir Fliegen Tief :twisted:

M2x
Klubiliige
Postitusi: 333
Liitunud: 04 Apr 2013 12:23
Auto: E39 530D
Asukoht: Tartumaa
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 5 korda

Re: Omega TD "Intake Resonator"?

Postitus Postitas M2x » 14 Aug 2017 21:56

Ma ise mõtlesin ka tavalise täisnurgas põlve peale. Otsemaks tegemisega ka see teema, et mida rohkem keeviseid, seda rohkem võimalikku läbu toru sisepinnal. Pigem üks keevitus põlvele ja valmis, tõenäoliselt on torupõlv iseenesest juba natuke sujuvam. Tundus otsast sisse vaadates, et see plastik keerab suht järsult ära.
@Gert- eks ma pean harjutama jah. Keevitus on mul nagu ta on, odav trafoga mig, voolu reguleerimine on suhteliselt kehva, neli astet on mänguruumi. 0.8 flux traat on hetkel kasutuses. Eks on yuutuubis seda tarkust taga aetud kah. Kuumaväändest ja sellega maadlemisest on juttu palju olnud, eks tuleb järgi proovida kas praktika teooriale järgi ka jõuab. Nina remondil sai õhemate plekkide liitmisel suhteliselt delikaatset lähenemist proovitud ja sai täitsa kokku, kusagilt väga läbi ei põlenud ja kõveraks ei tõmmanud. Lisaks ninaraamile sai küljetiib kahest kokku pandud liistu alt, see oli paras ettevõtmine :D

Tegelikult on maal pisike inverter ka olemas, teoorias saaks sellega küll amperaazi ja elektroodid paika, aga kuidagi ei usalda toda masinat, kogemused enda uuega sarnastes oludes kuidagi paremad. Ei taha too kärakas üldse elektroodi põlema ajada ja kui ajab, siis ei suuda ta ühtlaselt keevitada.. Paras mingit vene niidukit remontida, aga auto kallale pigem ei lähe.
Mul juba sünnist saati bemmi süda sees...

Kasutaja avatar
Raivz
Huviline
Postitusi: 197
Liitunud: 08 Okt 2012 23:32
Auto: Astra G Coupe , Rekord
Asukoht: Põltsamaa
Tänanud: 9 korda
Tänatud: 5 korda

Re: Omega TD "Intake Resonator"?

Postitus Postitas Raivz » 18 Nov 2017 00:36

Kui nüüd sellel E39-l (525TDS) polnud isetehtud jupp seal, siis BMW-l on seal juba originaalis toru. Ehk tasuks uurida, mida lammarid selle eest küsivad? Või eraisik kes BMW-d lammutab.
Muidugi nurgaga kummivoolikut on ka vaja.
Astra G Coupe Bertone '00
Rekord E2 '86 (igipõline projekt)

Kasutaja avatar
raudpats0
Klubiliige
Postitusi: 2083
Liitunud: 19 Sept 2007 18:59
Asukoht: Tartu
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 8 korda

Re: Omega TD "Intake Resonator"?

Postitus Postitas raudpats0 » 18 Nov 2017 12:10

bmw ilme egr klapita sisselaskekollet vaja.siis saab ilma keevituseta ka.
voolikut saab 1,9 td nissan primera pealt.
bmw metalltoru ei saa opelile panna.kuna paigaldussuund on teine.
119BDD-110kw automaat caravan 2002a
106 kw manuaal sedaan 2003
96kw manuaal 5 ust luukpära 2003
op-com , autocom

tel: 58162851

Kasutaja avatar
Raivz
Huviline
Postitusi: 197
Liitunud: 08 Okt 2012 23:32
Auto: Astra G Coupe , Rekord
Asukoht: Põltsamaa
Tänanud: 9 korda
Tänatud: 5 korda

Re: Omega TD "Intake Resonator"?

Postitus Postitas Raivz » 18 Nov 2017 12:39

raudpats0 kirjutas:
18 Nov 2017 12:10
bmw ilme egr klapita sisselaskekollet vaja.siis saab ilma keevituseta ka.
voolikut saab 1,9 td nissan primera pealt.
bmw metalltoru ei saa opelile panna.kuna paigaldussuund on teine.
Paigaldussuund?
Kas on nii palju erinevad? Coolerid ju samas kohas. Kui mälu ei peta.
Tegelikult see põlvega voolikujupp tuleb lihtsalt BMW pealt kaasa saada. :D

Aga kuna proovinud pole, siis väga tugevalt vastu ei vaidle.
Muidugi, mina olen ju see mees kes E39-le Valgamaa metsade vahel 50 kanalisatsioonitoru(hall ja jätkuga) rõhutoruks tegi, kui uus turbo polnud täpselt sama, mis vana. (Väljatulemisnurk teine). (Edit: sõidab siiani selle toruga ja võib ka nö piirajasse lasta, pole veel laiali lasknud)
Viimati muutis Raivz, 18 Nov 2017 12:50, muudetud 1 kord kokku.
Astra G Coupe Bertone '00
Rekord E2 '86 (igipõline projekt)

Kasutaja avatar
raudpats0
Klubiliige
Postitusi: 2083
Liitunud: 19 Sept 2007 18:59
Asukoht: Tartu
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 8 korda

Re: Omega TD "Intake Resonator"?

Postitus Postitas raudpats0 » 18 Nov 2017 12:45

japsi voolik kannatas rõhu välja. opeli enda oma tegi pauku.
bemmi puhul on tds mootoril radikas kaugemal mootorist.
oleneb jah mis kerelt sa selle toru saad. e34 puhul on samas kohas cooler. 3 seeria ja 7 seeria puhul enam mitte.3 seeria puhul tuleks ka cooler võtta kuna peaks käima stange alla. ja samalt masinalt ka ilma egr klapita kolle siis juba võtta.
119BDD-110kw automaat caravan 2002a
106 kw manuaal sedaan 2003
96kw manuaal 5 ust luukpära 2003
op-com , autocom

tel: 58162851

Kasutaja avatar
Jospa
Klubiliige
Postitusi: 3229
Liitunud: 31 Mai 2007 22:42
Asukoht: Tartu linn
Tänanud: 56 korda
Tänatud: 45 korda

Re: Omega TD "Intake Resonator"?

Postitus Postitas Jospa » 19 Nov 2017 00:39

Ehk aitab sind selline firma nagu Hydroscandia, oli vist.
Jeep GC 3.0 CRD 160kw
Opel Omega 2.5 DTI 110kw

Vasta