1. leht 1-st

Omega TD "Intake Resonator"?

Postitatud: 14 Aug 2017 10:31
Postitas M2x
Tükimat aega kõlgub peas küsimus, mis on selle plastikkäraka eesmärk, mis on enne sisselaske kollet. Lihtsalt ilus koht, kuhu peale kirjutada TURBO DIESEL või on sellel mingi kasutegur?
Probleem nimelt selles, et omajagu pudistab ta õli läbi põhja poolt, kahtlustan et sealt võib siis ka turborõhku natuke läbi pudistada? Plaanisin sinna asemele teha roostevabast samas mõõdus toru, stantsid otsa ja korras, on see toimiv idee või peaks millegagi arvestama?

Kõnealusest jupist selgitav pilt. Jürtsil kah midagi vaadata :D
Image

Re: Omega TD "Intake Resonator"?

Postitatud: 14 Aug 2017 13:07
Postitas Rax
Need on enamus mõrades ja lekivad. Tee muidugi roostevaba torust, vähemalt kestab.

Re: Omega TD "Intake Resonator"?

Postitatud: 14 Aug 2017 17:31
Postitas raudpats0
65mm toru oli nõks palju lõdvikute jaoks.

Re: Omega TD "Intake Resonator"?

Postitatud: 14 Aug 2017 19:11
Postitas M2x
Kindlasti, ma millalgi korra viskasin nihiku otsa sinna, kui laiali oli. Ei mäleta täpselt palju oli, aga 60 alguse otsa jäi minuarust, 62 või midagi.

Re: Omega TD "Intake Resonator"?

Postitatud: 14 Aug 2017 20:44
Postitas Jospa
Lihtsam see toru otsemaks ehitada, more air equals more speed :mrgreen: ...eeldan et seal on mingi 90kraadine nurk, kannatab ehk see nurk väiksema kraadi alla panna.

Re: Omega TD "Intake Resonator"?

Postitatud: 14 Aug 2017 20:49
Postitas Jospa
Pilt

Re: Omega TD "Intake Resonator"?

Postitatud: 14 Aug 2017 21:33
Postitas GertK
Mõistlik osta 90° põlv sinna egr juurde. Ja kui roostevabast proovid teha siis annan natuke õpetussõnu, keevitad 40a ostad õiged elektroodid(juhul kui keevitad elektroodiga) kui aga poolautomaadiga siis samamoodi 40a voolutugevuse juures. Roostevaba mängib palju kuumaga,keevitad ära ja kui maha jahtub siis võib väga kõveraks väänduda. Kui poolautomaadiga keevitad siis kindlasti traadi etteannet pead oskama vastavalt vajadusele reguleerida. Roostevaba keevitamine pole nii lihtne kui mustametalli keevitamine see vajab praktiseerimist eriti kui pole varem roostevaba keevitanud. Alguses mõistlik masin paika sättida proovi tükkide peal. Kui veel küsimusi siis pm :)

Edit: ja oleneb ka materjali paksusest siis kas 0.8traadiga või 1.0 traadiga(poolautomaat) ja elektroodiga siis 46s(ise kasutan chrome elektroode)

Re: Omega TD "Intake Resonator"?

Postitatud: 14 Aug 2017 21:56
Postitas M2x
Ma ise mõtlesin ka tavalise täisnurgas põlve peale. Otsemaks tegemisega ka see teema, et mida rohkem keeviseid, seda rohkem võimalikku läbu toru sisepinnal. Pigem üks keevitus põlvele ja valmis, tõenäoliselt on torupõlv iseenesest juba natuke sujuvam. Tundus otsast sisse vaadates, et see plastik keerab suht järsult ära.
@Gert- eks ma pean harjutama jah. Keevitus on mul nagu ta on, odav trafoga mig, voolu reguleerimine on suhteliselt kehva, neli astet on mänguruumi. 0.8 flux traat on hetkel kasutuses. Eks on yuutuubis seda tarkust taga aetud kah. Kuumaväändest ja sellega maadlemisest on juttu palju olnud, eks tuleb järgi proovida kas praktika teooriale järgi ka jõuab. Nina remondil sai õhemate plekkide liitmisel suhteliselt delikaatset lähenemist proovitud ja sai täitsa kokku, kusagilt väga läbi ei põlenud ja kõveraks ei tõmmanud. Lisaks ninaraamile sai küljetiib kahest kokku pandud liistu alt, see oli paras ettevõtmine :D

Tegelikult on maal pisike inverter ka olemas, teoorias saaks sellega küll amperaazi ja elektroodid paika, aga kuidagi ei usalda toda masinat, kogemused enda uuega sarnastes oludes kuidagi paremad. Ei taha too kärakas üldse elektroodi põlema ajada ja kui ajab, siis ei suuda ta ühtlaselt keevitada.. Paras mingit vene niidukit remontida, aga auto kallale pigem ei lähe.

Re: Omega TD "Intake Resonator"?

Postitatud: 18 Nov 2017 00:36
Postitas Raivz
Kui nüüd sellel E39-l (525TDS) polnud isetehtud jupp seal, siis BMW-l on seal juba originaalis toru. Ehk tasuks uurida, mida lammarid selle eest küsivad? Või eraisik kes BMW-d lammutab.
Muidugi nurgaga kummivoolikut on ka vaja.

Re: Omega TD "Intake Resonator"?

Postitatud: 18 Nov 2017 12:10
Postitas raudpats0
bmw ilme egr klapita sisselaskekollet vaja.siis saab ilma keevituseta ka.
voolikut saab 1,9 td nissan primera pealt.
bmw metalltoru ei saa opelile panna.kuna paigaldussuund on teine.

Re: Omega TD "Intake Resonator"?

Postitatud: 18 Nov 2017 12:39
Postitas Raivz
raudpats0 kirjutas: 18 Nov 2017 12:10 bmw ilme egr klapita sisselaskekollet vaja.siis saab ilma keevituseta ka.
voolikut saab 1,9 td nissan primera pealt.
bmw metalltoru ei saa opelile panna.kuna paigaldussuund on teine.
Paigaldussuund?
Kas on nii palju erinevad? Coolerid ju samas kohas. Kui mälu ei peta.
Tegelikult see põlvega voolikujupp tuleb lihtsalt BMW pealt kaasa saada. :D

Aga kuna proovinud pole, siis väga tugevalt vastu ei vaidle.
Muidugi, mina olen ju see mees kes E39-le Valgamaa metsade vahel 50 kanalisatsioonitoru(hall ja jätkuga) rõhutoruks tegi, kui uus turbo polnud täpselt sama, mis vana. (Väljatulemisnurk teine). (Edit: sõidab siiani selle toruga ja võib ka nö piirajasse lasta, pole veel laiali lasknud)

Re: Omega TD "Intake Resonator"?

Postitatud: 18 Nov 2017 12:45
Postitas raudpats0
japsi voolik kannatas rõhu välja. opeli enda oma tegi pauku.
bemmi puhul on tds mootoril radikas kaugemal mootorist.
oleneb jah mis kerelt sa selle toru saad. e34 puhul on samas kohas cooler. 3 seeria ja 7 seeria puhul enam mitte.3 seeria puhul tuleks ka cooler võtta kuna peaks käima stange alla. ja samalt masinalt ka ilma egr klapita kolle siis juba võtta.

Re: Omega TD "Intake Resonator"?

Postitatud: 19 Nov 2017 00:39
Postitas Jospa
Ehk aitab sind selline firma nagu Hydroscandia, oli vist.