1. leht 1-st

2.5 dti 110kw Pikk käivitus ja kiirendades sureb välja

Postitatud: 10 Dets 2020 21:17
Postitas Omegadti
Tervist, mure omegaga, algas kõik paagisisese pumbaga. Sai see korda tehtud, 10kilti ring tehtud ja kiirendades suri ära. Süüde välja ja sisse, sai pilli käima uuesti, kiirendades sama nuss. Ketrates käima ei lähe, sai pihustid ära stenditud ja 2 tükki lasid tagasivoolu. Said kasutatud pihustid peale 2 tükki ja peale seda jälle 10kilti sōitu ja kiirendades sureb välja, kohapeal ketrates käima ei lähe, brake cleaneriga aitad käima jääb käima. Kohapeal tuuritades tuleb nagu pihusti lagin ka sisse. Kustudades Op-commiga vead hakkab ilusti käima seni kuni uuesti pöördesse ajada. Pihusteid nüüdseks kokku vahetatud kolm jooksu, kõigiga sama jama kas ei käivitu või peale kiirendamist sureb välja. Kõrgsurve pumba küljes olev andur tutikas bosch, latirõhuandureid 3 tükki vahetatud (kasutatud “sõitva autopealt”). Hetke seis selline, et Pika pika ketramisega külma mootoriga läheb käima, soojalt ei luba ka. Nuka andur ka vahetatud. Käima minnes ja tuuritades, viskab rail rõhu vea sisse ja lagiseb.Kiirendades järsult, sureb välja ja enam käima ei lähe.


Vast pole väga segane jutt,

Ette tänades.

Re: 2.5 dti 110kw Pikk käivitus ja kiirendades sureb välja

Postitatud: 10 Dets 2020 21:38
Postitas raudpats0
Sellest siin enne ka juttu olnud. Põhjaalune pump on otsas. Ehk siis paagipump oli otsas ja väsitas põhjaaluse ära. See peaks ca 4,5 bari rõhku andma kõrgsurvepumbale. Ta võib sul põhja all uriseda aga ei löö enam.

Re: 2.5 dti 110kw Pikk käivitus ja kiirendades sureb välja

Postitatud: 10 Dets 2020 21:51
Postitas Omegadti
Põhjaalune pump tutikas pierburg, jäi mainimatta.

Re: 2.5 dti 110kw Pikk käivitus ja kiirendades sureb välja

Postitatud: 10 Dets 2020 22:17
Postitas kuno666
Ega seal midagi muud väga olla ei saa kui kõrgsurve pump on läbi .

Re: 2.5 dti 110kw Pikk käivitus ja kiirendades sureb välja

Postitatud: 11 Dets 2020 10:26
Postitas raudpats0
Omegadti kirjutas: 10 Dets 2020 21:51 Põhjaalune pump tutikas pierburg, jäi mainimatta.
Pierburgi on mitmes versioonis. Nõrgemad ei toida m57 motot ära. Ja kõrgsurvepump ise võib ka otsas olla.

Re: 2.5 dti 110kw Pikk käivitus ja kiirendades sureb välja

Postitatud: 11 Dets 2020 11:43
Postitas Omegadti
Ma täna ostan rõhukella, mõõdan põhjaaluse pumba tootlikuse ja paagisisese pumba tootlikused ära.
Kas bemmi 3.0 142kw ksp istub omegale?

Re: 2.5 dti 110kw Pikk käivitus ja kiirendades sureb välja

Postitatud: 11 Dets 2020 15:12
Postitas raudpats0
Peaks sobima.... Vist.

Siin klubis on neid mehi küll kes teavad aga kui tihti nad siin käivad on hea küsimus. Ksp peab pihustitele ainult õige survega kütuse ette andma. Ülejääk on elektroonika.

Re: 2.5 dti 110kw Pikk käivitus ja kiirendades sureb välja

Postitatud: 11 Dets 2020 20:57
Postitas Rax
Omegadti kirjutas: 11 Dets 2020 11:43 Ma täna ostan rõhukella, mõõdan põhjaaluse pumba tootlikuse ja paagisisese pumba tootlikused ära.
Kas bemmi 3.0 142kw ksp istub omegale?
Pigem sobiks bmw 525d 120kw oma, need on nagu samad mootorid, lihtsalt opel ei tohtinud samu kw kasutada.

Re: 2.5 dti 110kw Pikk käivitus ja kiirendades sureb välja

Postitatud: 11 Dets 2020 22:03
Postitas kuno666
sobivad kõik m57 pumbad aga selle vahetuseks vaja ka rakist millega see vahetada .

Re: 2.5 dti 110kw Pikk käivitus ja kiirendades sureb välja

Postitatud: 12 Dets 2020 11:47
Postitas Omegadti
Väike uuendus, Eile vahetasime ksp ja kaks pihustit mis koduse testiga lekkisid tagasivoolu,nüüd käivitub ka peale ööaega seismist aga lonkab ja tagant ajab nagu diisli vingu. Eile kokkuladudes käis algul hästi, lati rōhk kõikus seal 320-350bar, soojemaks käides mingi hetk viskab latirõhu tühikäigul 680-800bar vahemikku ja tuleb nagu pihusti lagin sisse. Siis kui latirõhk äkitselt tõuseb tuleb Rail pressure valve Range/Performance viga sisse ja hakkab lagisema, vea kustutades hakkab mootor ilustikäima kuni uuesti mingihetk viskab lati rõhu ülesse ja vea sisse.

Re: 2.5 dti 110kw Pikk käivitus ja kiirendades sureb välja

Postitatud: 12 Dets 2020 11:55
Postitas raudpats0
Latirõhu andur kutu või regulaator. Viga on regulaatori vale tegevus.

Selles ma kindel ei ole palju neid bare seal latis olema peaks aga ei alumine ega ülemine väärtus ei tundu õige.

Re: 2.5 dti 110kw Pikk käivitus ja kiirendades sureb välja

Postitatud: 12 Dets 2020 12:03
Postitas Omegadti
Pumba küljes olev andur 0km soitnud bosch, latiandur hetkel “soitva auto” pealt, proovib tolle ka veel ära.