b omega 96a 2,0 ecotec 100kw

Kõik asjad mis on seotud mootoritega nii diisel kui bensiin ja gaas.
Vasta
Maarek

b omega 96a 2,0 ecotec 100kw

Postitus Postitas Maarek »

Terekest siis ka,vajaks pisut head nõu.nimelt vahetasin oomegal klappisääre tihendid.nukkid sai ükshaaval maha ja peale.kokku pandud märgid paika ja enam käima ei hakka see isend.lonkab ja käib kahe püttiga.ainult 1ja4 pütt.kui piibud maha kakkuda siis just 2j3 pütt ei mõju.proovinud siis keerata ühele poolele ja teisele poolele,aga ei mitte miskit.
kuid säde on 2ja3 kolmandal olemas.aga ku...... lonkab nii mis jube....
juhtmed,pistikud,torud oleks kahh nagu kõik paigas,aga vatt ei tööta mootor korralikult.
oskab keegi head nõu anda? :o
Omega Sport Packet
Huviline
Postitusi: 1093
Liitunud: 07 Apr 2009 20:32

Re: b omega 96a 2,0 ecotec 100kw

Postitus Postitas Omega Sport Packet »

Süüteküünlad maha, kolvi ü.s.s järgi saad kontrollida klappide tegevust.
Maarek

Re: b omega 96a 2,0 ecotec 100kw

Postitus Postitas Maarek »

jepp,seda protseduuri korratud mitmeid kordi...tulemus ikka 0.
mootor juu iseenesest töötab,aga ei võtta 2ja3 silindrit.
Maarek

Re: b omega 96a 2,0 ecotec 100kw

Postitus Postitas Maarek »

viga käes ja teema lukku.
Tim
Huviline
Postitusi: 2594
Liitunud: 26 Nov 2008 21:57
Asukoht: Muhu

Re: b omega 96a 2,0 ecotec 100kw

Postitus Postitas Tim »

Maarek kirjutas:viga käes ja teema lukku.
Ehhh...mis viga oli siis?Räägiksid ehk täpsemalt.
Ja mis asjaga/tööriistaga sa klapisääre tihendid sealt kaane seest kätte said?See kaan on päris sügavate pesadega kus need klapisääre tihendid on,ei tahaks hüdrotõukurite pesasid ära kraapida suvaliste tangidega.
Tagavedu,kindel edu!
107kw caravan.Man+LSD
Maarek

Re: b omega 96a 2,0 ecotec 100kw

Postitus Postitas Maarek »

ok,see pisut pikkem jutt.ma siis kirjeldan seda teinekord.
kas keegi oskab õelda plokkikaane kinnikeermamise njuutoneid....muus osas tean,keskelt diagonaalis lahku.siis pisut oodata ja siis viimene pingutus.kuid kui tugevalt keerata,ei tea. :?
Maarek

Re: b omega 96a 2,0 ecotec 100kw

Postitus Postitas Maarek »

Et siis jhtus selline asi,et kuulasin vanasi spetsialiste.siiralt kahetsen,et ei uurinud,ega ka küsinud nõu omegaclubi meestelt.nimelt siis mulle tehti selgeks,et mõlemat nukki maha võtte ei tohi,muidu pidi jama majas olema ja vaja spets tegelasi.ja siiis kolb üless ja surve sisse,et klappid alla ei kukkuks ja kindlast vänt võtmega kinni,muidu paenb jooksu..nuhh saigi nii viisi miski 1 ja 4 tehtud vist olime 3nda kallal,kuid siis juhtus paha lugu,mingil halval juhtumisel pani võti vända otsast jooksu ja kuna oli juu õhusurve peal siis kolb pani alla poole jooksu ja miski vale kolb liikus ülesse poole ja lajatas klapile lagi pähe.ma ei uskunud,et selline väike kõlks võis klapile haiget teha.aga siis sealt see probleem miks mootor ei käinud korralikult.ohh,kuidas me seda vänta keerasime,siiapoole ja sinnapoole,aga tulem null.siis kui syrve mõõdiku peale panime siis oli nagu asi selge.1 pütt 13 atti,2 pütt 12 atti,3 pütt 0 ja 4 pütt 13 atti.edasi polnudki keerukas,plokkikaan maha,uued klapid,pisut soobeldada ja kaan peale,võtit ja tuld.
kuid siis jah jäi mingil imelikel põhjustel mootorituli põlema,käiasin kohapeal miski pool tundi.kuid liikluses põles tuli ca 2,5 kilti ja siis kustus.seni pole enam põlema hakkanud.
aa,mis vahendiga sääre tihendid kätte sain.on mingid näpitstangid.meil olid LUX toote valikust.need vist mingid juhtme puhastajad,otsad on 90kraadi keeratud ja üx tangi mokk ülal,teine all,sai pisut käijatud keskelt väiksemaks,otsad teravaks et kinni hakkaks paremaks.
ahhjaa,karteri tuulutus oli kinni nagu betoneeritud.lõikasin toru pooleks et lahti saada.
aga siin kohal,pean märkima,et remont sai edukamaks kui plaanitud sai,soovitan siis kui juba asjad laiali on vahetada ka nukki simmerid,vända oma ära.
loodan,et nüüd ei pea enam iga 500km tagant õli kallama peale.ja jään õli vahetuse raamidesse.
vat siis nii läx.
Vasta