Omega B temperatuuri anomaaliad

Kõik asjad mis on seotud mootoritega nii diisel kui bensiin ja gaas.
Omega Sport Packet
Huviline
Postitusi: 1093
Liitunud: 07 Apr 2009 20:32
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Omega B temperatuuri anomaaliad

Postitus Postitas Omega Sport Packet »

Eelkõnelejaga nõus.

Kui diagnostika ei näita midagi vigu andurites on suitsu tekke põhjus siiski mingi mehaaniline ma pakun.

Surved silindris mõõta.Esimene asi.Ja kehva surve korral ühes silindris näiteks eii tasu kohe ära minestada ja uut kolvigruppi tellima hakata.Kui klapivedru näiteks katki siis piisab ka sellest.
Omega Sport Packet
Huviline
Postitusi: 1093
Liitunud: 07 Apr 2009 20:32
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Omega B temperatuuri anomaaliad

Postitus Postitas Omega Sport Packet »

Paluks täpsustust kirjaklambri diagnostika kohta
Ooomil põleb pidevalt see check engine tuli ja ennem anomaaliaid ei olnud ei küttekulus ega mingeid kakkumisi ega midagi.Nüüd külma mootoriga"plõksutab" ja plõks käib keskluku ja signapasunas ja mootoripöörded kõiguvad.Kui soojaks käib asi kaob.See selleks

Kange tahtmine on kirjaklambriga ikka sorkima minna.Mis selle 5 ja 6 otsaga siis tegema peab?
Kui vaadata foorumisse lingina lisatud pilti

Tähh
Omega Sport Packet
Huviline
Postitusi: 1093
Liitunud: 07 Apr 2009 20:32
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Omega B temperatuuri anomaaliad

Postitus Postitas Omega Sport Packet »

Sellise lahenduse leidsin siis
http://data.motor-talk.de/data/gallerie ... -58006.JPG" onclick="window.open(this.href);return false;
r32
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Omega B temperatuuri anomaaliad

Postitus Postitas r32 »

Kui tõenäone on, et rihm on hamba/paari võrra valesti peal ning see põhjustabki seda suitsu (õlleklaasi taga tekkinud jutt) :D
Samuti enda arvestuse järgi tuli 500km peale keskmiseks 9-10l /100km, kuid kompuuer näitab 16 l/100km.
veljok
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Omega B temperatuuri anomaaliad

Postitus Postitas veljok »

Viimane punkt mis on seotud valge tossuga summutist on olnud alati seotud vale vedeliku silindrisse sattumisega! Tihti on selleks piduriõli. Põhjuseks tavaliselt rikkis klapp, mis asub pidurivõimendi vaakumtorul. Selle tagajärjrel satuvad bensiiniaurud võimendisse ja membraani tekib kiiresti auguke, mille kaudu hakkab lekkima õli. Tavaliselt esinevad aurupahvakud järskudel pööretel, aga mitte alati! Diislid on sellest veast priid. Silindrisse võib sattuda ka jahutusvedelikku ja sel juhul peaks põhjus peituma vigases plokikaane tihendis. On olnud ka juhuseid kus silindri ja jahutussärgi vahele on tekkinud pragu, kuid see on pigem erand. Jahutussüsteemis tekkiv surve tekitab alati iamasid ka mootori jahutusega.
Vasta