3. leht 3-st

Re: Omega B temperatuuri anomaaliad

Postitatud: 14 Okt 2009 16:20
Postitas Omega Sport Packet
Eelkõnelejaga nõus.

Kui diagnostika ei näita midagi vigu andurites on suitsu tekke põhjus siiski mingi mehaaniline ma pakun.

Surved silindris mõõta.Esimene asi.Ja kehva surve korral ühes silindris näiteks eii tasu kohe ära minestada ja uut kolvigruppi tellima hakata.Kui klapivedru näiteks katki siis piisab ka sellest.

Re: Omega B temperatuuri anomaaliad

Postitatud: 14 Okt 2009 16:32
Postitas Omega Sport Packet
Paluks täpsustust kirjaklambri diagnostika kohta
Ooomil põleb pidevalt see check engine tuli ja ennem anomaaliaid ei olnud ei küttekulus ega mingeid kakkumisi ega midagi.Nüüd külma mootoriga"plõksutab" ja plõks käib keskluku ja signapasunas ja mootoripöörded kõiguvad.Kui soojaks käib asi kaob.See selleks

Kange tahtmine on kirjaklambriga ikka sorkima minna.Mis selle 5 ja 6 otsaga siis tegema peab?
Kui vaadata foorumisse lingina lisatud pilti

Tähh

Re: Omega B temperatuuri anomaaliad

Postitatud: 14 Okt 2009 22:58
Postitas Omega Sport Packet
Sellise lahenduse leidsin siis
http://data.motor-talk.de/data/gallerie ... -58006.JPG" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: Omega B temperatuuri anomaaliad

Postitatud: 18 Okt 2009 13:29
Postitas r32
Kui tõenäone on, et rihm on hamba/paari võrra valesti peal ning see põhjustabki seda suitsu (õlleklaasi taga tekkinud jutt) :D
Samuti enda arvestuse järgi tuli 500km peale keskmiseks 9-10l /100km, kuid kompuuer näitab 16 l/100km.

Re: Omega B temperatuuri anomaaliad

Postitatud: 18 Okt 2009 16:46
Postitas veljok
Viimane punkt mis on seotud valge tossuga summutist on olnud alati seotud vale vedeliku silindrisse sattumisega! Tihti on selleks piduriõli. Põhjuseks tavaliselt rikkis klapp, mis asub pidurivõimendi vaakumtorul. Selle tagajärjrel satuvad bensiiniaurud võimendisse ja membraani tekib kiiresti auguke, mille kaudu hakkab lekkima õli. Tavaliselt esinevad aurupahvakud järskudel pööretel, aga mitte alati! Diislid on sellest veast priid. Silindrisse võib sattuda ka jahutusvedelikku ja sel juhul peaks põhjus peituma vigases plokikaane tihendis. On olnud ka juhuseid kus silindri ja jahutussärgi vahele on tekkinud pragu, kuid see on pigem erand. Jahutussüsteemis tekkiv surve tekitab alati iamasid ka mootori jahutusega.