Mure-umbes soojendusradiaator.

Kõik asjad mis on seotud mootoritega nii diisel kui bensiin ja gaas.
broadcast
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Mure!?

Postitus Postitas broadcast »

vader kirjutas: Kas sa viitsiksid ka foorumikasutajatele detailselt kirjeldada kuidas sa seda pesu operatsiooni tegid?
+1
Ja hea oleks võimalikult detailne juhend ja selle võiks pärast sinna KnowHow teema alla panna. Arvan sa polnud ei esimene ega viimane kes selle töö ette võttis.
Mul sõbra B-omegal sama jama momendil ja ideaalne oleks kui saaks hea juhendi kuidas asja ette võtsid. :P
Rix7777
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Mure-umbes soojendusradiaator.

Postitus Postitas Rix7777 »

Tegin seda nii:

1. Esiklaasi all paremas nurgas, kus asub salongi õhufilter, sealt pealt eemaldasin plastiku (seda saab teha nii: akna allservas oleva kummitihendi all on plastikkruvid, mida keerad veerand ringi ja....... ongi käes).....

2. Edasi keerasin lahti selle plastikust asjakese, mille sees salongi õhufilter on ( seda saab teha nii: üleval kaks 10 võtmega keeratavat mutrit ja kaks vaakumvoolikut lahti)....ning oligi see asjake käes.

3. Siis paistab üks luuk, sealt (üks kümme võtmega keeratav mutter) see võtta eest ära ning siis pääsed ligi voolikutele, millel on veidi erilised kinnitusklambrid. Nende klambritega tasuks nüüd veidi ettevaatlik olla, kuna need on suht kergesti purunevad.

4. Nüüd kui olin need voolikud lahti saanud, panin sinna otsa mingid voolikujupid, et saaks hakkata sinna sisse valama
äädikat (mina tegin seda äädikaga ja aitas, muidugi võib seda teha mingi muu puhastusvedelikuga).
Sisse valamiseks kasutasin alumist toru ja väljatulekuks ülemist.
Valasin mingi osa puhtalt äädikat ja siis kuuma vett tagantjärgi (mitte just keevat, aga umbes 80 kraadi). Siis lasin umbes 2 minutit seista ja siis puhusin....(kasuta puhumiseks kompressorit)..... selle tühjaks ning kordasin seda tegevust, seni kuni väljatulev vesi jäi täitsa puhtaks. Äädikat kulus selleks mul umbes liiter.

NB! KUUM ÄÄDIKANE VESI ON VÄGA KEHV SISSE HINGATA JA PAREM OLEKS KUI NAHALE KA VÄGA EI SATUKS!!!!!!

5. Ja nüüd kui enam mingeid olluseid ega soga vees polnud, siis kõik kokku tagasi.

Mind igaljuhul aitas! :wink:
Viimati muutis Rix7777, 25 Okt 2009 22:53, muudetud 2 korda kokku.
Rix7777
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Mure!?

Postitus Postitas Rix7777 »

Omega Sport Packet kirjutas:Mõistlik oleks elekt, pistikud oksüd.puhastada, pane vasepastat vahele ja proovi siis.Äkki ei olegi lisavidinat uut vaja.
Pistik puhas ja särts kenasti olemas.
Proovitud ka eraldi vool peale lasta. Kuid ikka vähe koputad siis hakkab tööle.
Nii, et järeldus siis selline .....lisavidin on ikka vigane.
many
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Mure-umbes soojendusradiaator.

Postitus Postitas many »

olen wahetanud enda 2.5 v6 kliimaga warjandil soojendusradikat ... see ei ole kallis kuid wahetamine on nii kepp kui kepp weel olla saab kaks meest 8 tundi see tähendab põhimõtteliselt armatuuri maha wõtmist :) aga soe on nüüd ... proovisin ka pesta kuid see on enespett ja raha raiskamine ja muidugi aja :)
Omega Sport Packet
Huviline
Postitusi: 1093
Liitunud: 07 Apr 2009 20:32
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Mure-umbes soojendusradiaator.

Postitus Postitas Omega Sport Packet »

Kindlasti on olemas spets keemia , millega see pesemine on suht lõbus.Aga seal äädikaga vurritada see on paras jah.Hea õige keemia, hea ringlus,korralik pesu-ei tohiks hullu olla.

Aga uuriks seda keemiat, mis oleks kõige tõhusam ja tervislikum radikale.
iff7
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Mure-umbes soojendusradiaator.

Postitus Postitas iff7 »

Kas see elektriline pump peaks kogu aeg töötama.Mulle tundub ,et see pump töötab ainult siis kui kuum mootor seisma jätta ja ventikad tööle hakkavad.
Vasta