K: 2,5l v6 mootoril laginaga mure??

Kõik asjad mis on seotud mootoritega nii diisel kui bensiin ja gaas.
Vasta
Roadrunner16
Tänanud: 0
Tänatud: 0

K: 2,5l v6 mootoril laginaga mure??

Postitus Postitas Roadrunner16 »

Selline mure, et 6 silindri saalel loks sees. Selle tuvastasin hetkel veel ülevalt poolt. Sellest küsimus, kas saab kusagilt osta ainult 1 kepsu saalesid? Kas mootorit maha tõstmata on üldse võimalik neid saalesid sealt kepsu juurest vahetada ja kui sõidetud kolinaga eriti ei ole siis kas saab ilma lihvimatta seda ühte komplekti vahetada??
Viimati muutis Roadrunner16, 11 Nov 2009 22:37, muudetud 1 kord kokku.
Ketas007
Klubiliige
Postitusi: 303
Liitunud: 27 Okt 2006 08:13
Asukoht: kaugel tallinnast 30km
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: K: 2,5l v6 mootoril saale mure??

Postitus Postitas Ketas007 »

ma nagu tõsiselt soovitaks kõik korraga ära vahetada: üks lahtivõtmine (äkki järgmine hakkab kahe kuu pärast loksuma)
Mätu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: K: 2,5l v6 mootoril saale mure??

Postitus Postitas Mätu »

Tuleks odavam jamh kõik saaled ära vahetada, pluss kontrollida kõiki muid võimalikke ja kuluvaid asju.
Kes sul ikka viitsib iga natukese aja tagant õli vahetada ja mootorit laiali kiskuda.
rold116
Klubiliige
Postitusi: 55
Liitunud: 10 Aug 2006 23:26
Auto: Opel Omega 2.6
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: K: 2,5l v6 mootoril saale mure??

Postitus Postitas rold116 »

Osta saad ainult komplekti kaupa kas sis raamsaaled või kepsusaaled.Vahetust tuleks kindlasti teostada ka komplektina muidu sa jäädki seda tööd tegema.Mootori peaks ikka maha võtma sest sa ei saa muidu väntvõlli kätte et seda lihvida ja ka alumiste õlivannide maha saamisega on väga palju vaeva kui moto peal ning endal on ka palju mugavam toimetada kui sa saad mootorit keerutada nii nagu sul vaja on mitte ei pea all ronima.
Omega Sport Packet
Huviline
Postitusi: 1093
Liitunud: 07 Apr 2009 20:32
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: K: 2,5l v6 mootoril saale mure??

Postitus Postitas Omega Sport Packet »

Kaelad mõõda ära mikromeetriga, kogu kompott uusi saalesid ja kui saalede vahetusega piirdud siis saale lõtkud ka , et oleks õiged.Selle mootori lõtku tabelit-andmeid mul kahjuks ei ole.

Plokikaanetihendil kas on hambad sees , mitu hammast? on või ei ole?
Roadrunner16
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: K: 2,5l v6 mootoril saale mure??

Postitus Postitas Roadrunner16 »

Omega Sport Packet kirjutas:Kaelad mõõda ära mikromeetriga, kogu kompott uusi saalesid ja kui saalede vahetusega piirdud siis saale lõtkud ka , et oleks õiged.Selle mootori lõtku tabelit-andmeid mul kahjuks ei ole.

Plokikaanetihendil kas on hambad sees , mitu hammast? on või ei ole?


Ei ole veel kaani maha võtnud. Aga üritan esialgu kuidagi ilma mootorit maha võtmata hakkama saada. Kui tuleb juba maha võtta siis ostan ilmselt uue kasutatud mootori mis on töötava auto pealt, kuna ilmselt maksab see vähem kui lihvimised ja tihendid ja saaled ja rõngad ja kõik see muu kokku.
Omega Sport Packet
Huviline
Postitusi: 1093
Liitunud: 07 Apr 2009 20:32
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: K: 2,5l v6 mootoril saale mure??

Postitus Postitas Omega Sport Packet »

Vkaela lihv ca 200 kael
V6 puurimine+hoon 1500-2000
Plokikaaned, pesu, lihv, frees, sooveldamine ca 2000
Pluss kogu uus südamik, kolv, rõngad, klapid jne

Kasutatud töötava pealt kordades odavam, ainuke küsimus kaua sellega edasi saab.
Roadrunner16
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: K: 2,5l v6 mootoril saale mure??

Postitus Postitas Roadrunner16 »

Nii, karter on alt ära ja saaled kontrollitud. 2hel tagumisel silindril saaled korras hoopis, aga mida rihma poole seda kehvemaks läksid ehk siis mingi jama saale vahele saanud koos õliga. Seda loksu mis ülevalt kruvikaga lükates oli saalest ei tuvastanud ja arvatavasti lihtsalt kolb keerab ennast silindris natuke kui pealt vajutada üritasin. Tegelikult see lagin mis mootoris, kui käis oli tuvastamatu( kostus igalt poolt üht moodi. Nüüd panen uued saaled ja võtan kõik hüdrokad maha ja kontrollin üle. Kui mõni hüdrokas ka jama siis võiski olla, et need kehvad saaled ja mõned hüdrokad tegid häält. kuigi kindel ei ole. päid arvatavasti hetkel veel maha kiskuma ei hakka. Surved olid külma mootoriga kõik silindrid 15-16 bari.
Roadrunner16
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: K: 2,5l v6 mootoril saale mure??

Postitus Postitas Roadrunner16 »

Roadrunner16 kirjutas:Nii, karter on alt ära ja saaled kontrollitud. 2hel tagumisel silindril saaled korras hoopis, aga mida rihma poole seda kehvemaks läksid ehk siis mingi jama saale vahele saanud koos õliga. Seda loksu mis ülevalt kruvikaga lükates oli saalest ei tuvastanud ja arvatavasti lihtsalt kolb keerab ennast silindris natuke kui pealt vajutada üritasin. Tegelikult see lagin mis mootoris, kui käis oli tuvastamatu( kostus igalt poolt üht moodi. Nüüd panen uued saaled ja võtan kõik hüdrokad maha ja kontrollin üle. Kui mõni hüdrokas ka jama siis võiski olla, et need kehvad saaled ja mõned hüdrokad tegid häält. kuigi kindel ei ole. päid arvatavasti hetkel veel maha kiskuma ei hakka. Surved olid külma mootoriga kõik silindrid 15-16 bari.

Hüdrokad kõik korras. Kui 6 silindril piip maha tõmmata siis tühikäigul kadus lagin ära, pööret andes tuli tagasi aga kordades vaiksemalt. Kui piip tagasi peale panna hakkas uuesti kõva häälega lagisema. Teiste piipudega sellist nähtust ei esinenud.
Hetkel veel tegelen peade maha saamisega. On kellelgi sellise probleemiga kokkupuudet olnud???
Roadrunner16
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: K: 2,5l v6 mootoril laginaga mure??

Postitus Postitas Roadrunner16 »

Täna sain siis ühe kaane maha ja 6 kolb vasta kaant käinud õrnalt. peale kolbi eemaldamist selgus, et 6 kolbil on ühel pool sõrmepesal loks sees. Sellest siis ilmselt ka see lagin mida ei saanud hääle järgi tuvastada. Läheb asemele uus kolb ja rõngad ning sõrm, kaanetihend ja kepsu saaled. Loodetavasti asi sellega piirdub. Teist kaant võibolla maha võtma ei hakkagi.. aga igaks juhuks tegelt ju võiks......
Omega Sport Packet
Huviline
Postitusi: 1093
Liitunud: 07 Apr 2009 20:32
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: K: 2,5l v6 mootoril laginaga mure??

Postitus Postitas Omega Sport Packet »

Jõudu

Mis valemiga kolb vastu kaant käib?
Roadrunner16
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: K: 2,5l v6 mootoril laginaga mure??

Postitus Postitas Roadrunner16 »

Omega Sport Packet kirjutas:Jõudu

Mis valemiga kolb vastu kaant käib?

Kui kaant vaadata siis silindri ulatuses on klappide osa natsa sügavam kui ääred kuhu tihend läheb. Tihendi ja klappide süvendi vahel on kaanes ala mis ei ole süvendatud. Sinna oligi kolb vasta käinud mootori keskele poole rohkem ja välja poole vähem. Ühesõnaga need mõlemad pinnad läikisid nii kolvil kui kaanel. Teistel silindritel ühtlaselt tahmased. Õlirõngas oli ühel küljel kinni ja lasi õli üles mis moodustas sellise kõva tagi ja tegi kokkupuute punktis kolviga kaanele täkked sisse. Võibolla ongi kõige algus olnud kinni jäänud õlirõngas mis hakkas õli kolvi peale laskma ja see moodustas tagi mis lõpuks puutus kaanega kokku ja loksutas kolvil sõrmepesad ära. Loks suurenes ja lõpuks hakkas see sama sodi rõngaste vahelt alla õli sisse sattuma mis rikkus saaled???!!
Roadrunner16
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: K: 2,5l v6 mootoril laginaga mure??

Postitus Postitas Roadrunner16 »

........ :shock: üks asi oli veel. Kui kaane maha võtsin ja vaatlemiseks teist pidi keerasin kukkus sealt kusagilt mingi mutter välja.....eeldan, et see sinna jäänud eelmisel remontijal kuhugi õli kanalitesse. Kindlasti ei kukkunud see minul sinna, kuna sellise suuruse ja võtmega keeratavat mutrit pole mootori küljest ära keeranud ja kaane osa oli kogu aeg kaetud, et sellist jama vältida.
Vasta