K:98a X20xev. tihendi vahetusest....

Kõik asjad mis on seotud mootoritega nii diisel kui bensiin ja gaas.
Vasta
fallschirmjager
Tänanud: 0
Tänatud: 0

K:98a X20xev. tihendi vahetusest....

Postitus Postitas fallschirmjager »

K:98a X20xev. esimese vända simmerlingi ehk O tihendi vahetuses, kui keeruline, keegi oskab kommenteerida ja geneka rihma e. soonrihma vahetusest . step by step?

ning kolmas küssa vale kategooria aga ikka : signa pult ei liiguta keskluku nuppe, peab avama võtmest , vilgub tuluke muidu vajutades nupule ja auto sõidab ka.
Tim
Huviline
Postitusi: 2594
Liitunud: 26 Nov 2008 21:57
Asukoht: Muhu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: K:98a X20xev. tihendi vahetusest....

Postitus Postitas Tim »

Geneka rihma vahetus koos uue rihma pakendist väljavõtmisega max. 5 min.seda isegi kliima kompressori plemasolu puhul.
Vana rihma mahasaamiseks tuleb geneka rihma pingutusrulliku keskel olevat polti nr.13 võtmega päripäeva keerata(vist oli nii),nii keerad/tõstad üles ühtlasi rihma pingutusrulliku ja rihma pinge lähebki maha.

Väntvõlli esimese simmerlingi vahetuseks pead kätte saama väntvõlli otsas oleva rihmaratta.Seal on 4 torx otsaga polti,need lahti ja peakski rihmaratas käes olema.Täpselt enam ei mäletagi aga nt,õlipumpa vahetades tuli rihmaratta keskel olev suurem polt kahh lahti saada,sellega oli tük tegu,kuna see käib ca 250 nm. kinni.
Igastahes,kui rihmaratas käes,siis peaks juba simmerling paistma,vb. jääb ka hammasrihma kate ette...Vana simmerlingi kangutad ettevaatlikult käepärase asjaga sealt välja.Uue simmerlingi tööpinnad enne paigaldamist õliseks teha ja siis nt.sobiva suurusega(simmerlingi välimine äär)padrunvõtmega ettevaatlikult omale kohale koputada.
Tagavedu,kindel edu!
107kw caravan.Man+LSD
Vasta