Omega FL 2,2dti külmast peast ei käivitu.

Kõik asjad mis on seotud mootoritega nii diisel kui bensiin ja gaas.
Saaniga
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Omega FL 2,2dti külmast peast ei käivitu.

Postitus Postitas Saaniga »

Mure selline, niikui masina mootor täiesti mahajahtunud on, siis enam käima minema nõus ei ole. Lubab ja ajab tagant musta suitsu välja aga käima ei jää. Tõmmates läheb poolest pöördest ja sama soojast peast samuti. Lisaks sellele tundub, et kütet tarbib kuidagi palju (mingi 9 keskmine). Ehk siis kahtlus, et millegipärast saab kütet liiga palju peale, kuigi see võiks käivitusele just hästi mõjuda. Siiamaani kontrollitud on: eelsüüteküünlad korras, voolud tulevad peale, mootori ketid said paika pandud, egr klapp sai puhastatud, pihustite tihendrõngad kontrollitud, sealt õhku sisse ei võta. Kütusefilter samuti vahetatud.
On kedagi pädevat, kellel mõni hea idee veel oleks, mida kontrollida? :shock: Üks kahtlus on veel, et starter veab nagu liiga hädiselt äkki ringi seda värki. Kui reipalt starter vedama peaks ja milline starter sellel pillil üldse originaalis käib? Peaks see reduktoriga olema? Igasugune abi ja head mõtted teretulnud.
ChrisDian
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Omega FL 2,2dti külmast peast ei käivitu.

Postitus Postitas ChrisDian »

Diisli kolm peamist mittekäivitumise põhjust:
1) Nõrk kompressioon.
2) Põlenud eelsüüteküünlad.
3) Mittetoimivad pihustid.

Mida nõrgem on kompressioon, seda suuremaid pöördeid on vaja, et mootor käima läheks.
Diisel tahab ikka üsna erksat käivitamist. Aga see ei seleta küttekulu tõusu.
Saaniga
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Omega FL 2,2dti külmast peast ei käivitu.

Postitus Postitas Saaniga »

Eelsüüteküünlad põlenud ei ole, nagu ka kirjas. Kompressiooni mõte käis endal kah peast läbi, kuid vaevalt, et autol mootor lihtsalt nii kulunud on, et silindrites survet vähe. Ls näitab midagi 200k-ga, see muidugi arvatavasti tõene pole, kuid salong on kulumata ja korralik. Jääb variant, et mõnes silindris on siis midagi juhtunud ja surve madalam kui teistes. Seda peaks aga hiljem mootori töös tunda olema. Kui juba käima läheb, käib auto ühtlaselt. Võimalik on ju ka see, et autol vigu mitu, või üks põhjustab teise vms. Pihustid on üks reaalseim variant hektel vist jah. Starterit käiates ajab auto tagant ka paksult musta suitsu välja muide.
Saaniga
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Omega FL 2,2dti külmast peast ei käivitu.

Postitus Postitas Saaniga »

Mõtlemisaineks veel niipalju, et mingisuguse stardiabiga (kasutasin silikonspreid), ei jaksa mootor ringi käia. Nii kui silindrisse kraam jõuab, ei jaksa starter enam vedada. Aku on täis.
o:mega
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Omega FL 2,2dti külmast peast ei käivitu.

Postitus Postitas o:mega »

Proovi korraliku diisli akuga. Ja stardiabi on kõige viimane variant. Pigem mõni brakes cleaner.
Omega Sport Packet
Huviline
Postitusi: 1093
Liitunud: 07 Apr 2009 20:32
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Omega FL 2,2dti külmast peast ei käivitu.

Postitus Postitas Omega Sport Packet »

Eelsüüte küünlad põlenud ei ole, voolud tulevas peale????
Eelsüüteküünlad peavad sul punaseks minema 3-5 sekundiga ja kui üks rivist väljas siis ei käivitu või vaevaliselt
Palju mootor temperatuuri näitab seda küttekulu vaadates?
Mootori temperatuuri jälgi.

Olulised andmed jätad kirjutama ja paned diagnoose.

Kui mootor enam vedada ei jõua lased kepsu väla külje pealt kuna vedelikku silindris kokku just ei suru ja seda enam kui silndrid täis siis sellest suur osa on ka karteris.

Jälgi õlivarrast ja kui ei käivitu ära käia tunde ja 10 minuteid.

Ketid said paika?
Äkki on gaasijaotus nihkes?
ChrisDian
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Omega FL 2,2dti külmast peast ei käivitu.

Postitus Postitas ChrisDian »

lubab ja ajab musta suitsu.

kui starter kulunud on siis ta hakkab kah pooma, ja külma mootorit on ikka raskem käima vedada kui sooja.
Lisaks sellele on väga palju võimalusi, et viga on elektri poole peal, et ehk peaksid enne diagnostikas käima.
Ma muidugi ei tea, kui paks su rahakott on, aga ma viisin ükskord vw ühe probleemiga esindusse, kus tunnihind 39 €, tunni ma seal istusin ja veale jõuti täpselt jälile.
jupid ostsin kõige odavamad ja vahetasin ise. Mõtlen küll, et tuli odavam kui hakata katse-eksitus meetodil juppe vahetama.
Saaniga
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Omega FL 2,2dti külmast peast ei käivitu.

Postitus Postitas Saaniga »

Omega Sport Packet kirjutas:Eelsüüte küünlad põlenud ei ole, voolud tulevas peale????
Eelsüüteküünlad peavad sul punaseks minema 3-5 sekundiga ja kui üks rivist väljas siis ei käivitu või vaevaliselt
Palju mootor temperatuuri näitab seda küttekulu vaadates?
Mootori temperatuuri jälgi.

Olulised andmed jätad kirjutama ja paned diagnoose.

Kui mootor enam vedada ei jõua lased kepsu väla külje pealt kuna vedelikku silindris kokku just ei suru ja seda enam kui silndrid täis siis sellest suur osa on ka karteris.

Jälgi õlivarrast ja kui ei käivitu ära käia tunde ja 10 minuteid.

Ketid said paika?
Äkki on gaasijaotus nihkes?
Millised olulised andmed ma olen kirja panemata jätnud? Siit foorumist ootasingi peamiselt seda, et äkki on mõni inimene lähemalt selle mootori hingeeluga kursis. Kuidas mootor töötab, seda tean ka ise. Nagu kirjutasin, siis ketid panime paika, gaasijaouts on seega ideaalne. Eelsüüteküünlad on kontrollitud ja need on korras. Olen proovinud ka 120 amprise uue akuga, kasu pole midagi. Ja stardiabist rääkides, siis silikon spray annab kõige pehmema käivituse võrreldes eetri ja brake cleaneriga. Niiet kui kepse lühemaks tampida ei taha, siis ära cleanerit enda mootorisse küll lase. :lol:
Omega Sport Packet
Huviline
Postitusi: 1093
Liitunud: 07 Apr 2009 20:32
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Omega FL 2,2dti külmast peast ei käivitu.

Postitus Postitas Omega Sport Packet »

Sama juhtub sul ka pika käivitamisega.

Diisli juures on temperatuur oluline.
Kuidas sa eelsüteküünlaid kontrollisid?
Klappi ka kontrollisid?
Saaniga
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Omega FL 2,2dti külmast peast ei käivitu.

Postitus Postitas Saaniga »

Mis asi juhtub pika käivitamisega? Kui mõtled kepsu lühemaks tampimist, siis nii see ei ole. Eeter põleb kõvasti valusamalt kui aurustunud diisel ja seega annab päris valusa laksu kepsule. Pika käivitusega antakse silindrisse küll koguaeg kütet juurde , kuid väljalaske taktil läheb see ju silindrist ka välja, mitte ei jää kõik põlemiskambrisse. Mingid vedelikku silindrites kohe kindlasti ei ole, nagu sa oma esimeses postis kirjeldasid. Eelsüüteküünlaid olen kontrollinud nii visuaalsel vaatlusel, takistuse mõõtmise teel ja kõigil muudel variantidel. Eelsüüteküünlad võib välitsatada! . Kui klapi all mõtled egr-i siis jah, see kontrollitud ja korras kah. Täna sai veel starter maha kakutud ja sellega samuti kõik korras.
Omega Sport Packet
Huviline
Postitusi: 1093
Liitunud: 07 Apr 2009 20:32
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Omega FL 2,2dti külmast peast ei käivitu.

Postitus Postitas Omega Sport Packet »

Pumba klappi, lihtsamalt seletades see klapp, mis auto välja suretab.Kütte tagasivool.

Eelsüüte takistusi.Need on sillatud omavahel?
Või kindlalt igal ühel juhe eraldi.

Visuaalselt?

eelsüüteküünlad maha ja vool järgi iga küünal eraldi.Võid akulaadijat kasutada selleks.1 2 3 ja kõrvetab näpud sul

Arvesta, et kui üks küünal juba jamab siis käima ta paari plussi ja o juures ei lähe i vsjo.

Diisliga on imelihtne.Kui starter 3 ringi teeb peab see auto käima sul.
Kütet võib palju võtta kui mootori töötemperatuur on madal.Termostaat, põhjakatted jms agad.

Pumba ja pihustite poolt vaataks hiljem
Saaniga
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Omega FL 2,2dti külmast peast ei käivitu.

Postitus Postitas Saaniga »

Las see küttekulu praegu jääda. Eelsüüteküünaldele tuleb igale ühele oma juhe. Kõik lähevad oma juhtme otsas ilusti tulipunaseks sekunditega. Eks näis, nädlalõpupoole läheb ascarisse diagnosti vist. Loodan ainult, et mootoriga kõik korras, kõik muu on teostatav. 800 euriga aga uut mootorit küll väga ostma ei isuta.
Omega Sport Packet
Huviline
Postitusi: 1093
Liitunud: 07 Apr 2009 20:32
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Omega FL 2,2dti külmast peast ei käivitu.

Postitus Postitas Omega Sport Packet »

Kui pumba , kütte elektripool ja eelsüüted töötavad siis võiks nagu minna käima ju.
Saaniga
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Omega FL 2,2dti külmast peast ei käivitu.

Postitus Postitas Saaniga »

Nii, mingi lahenduseni jõudsin, aga kas kasu kah on, seda näeb homme hommikul külma mootoriga. Nimelt oli aku klemm juhtme ühendus kohast päevi näinud ja seal tekkis meeletu pingelang. Nüüd käib mootor starterist hoopis parema hooga. Eks näis kas midagi sellest ka kasu on. :?
Saaniga
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Omega FL 2,2dti külmast peast ei käivitu.

Postitus Postitas Saaniga »

Midagi hetkel paremaks siiski ei läinud väga. Arvuti näitab ühte aktiivset viga ja see on engine run signal too high. Hetkel ei tea veel, mida see täpselt tähendab.
Vasta