probleem karteripðhjaga

Kõik asjad mis on seotud mootoritega nii diisel kui bensiin ja gaas.
Vasta
Egon
Tänanud: 0
Tänatud: 0

probleem karteripðhjaga

Postitus Postitas Egon »

Oleks siis soov teada kas keegi on vðtnud 2.5 td manuaal 94a karteri pðhja alt ära??
Mis moodi ta alt ära tuleb?kuulsin sðbralt et kui ta karteripðhja keevitamas käis siis lasti sillatala alt lahti ja peale selle pidi sillastendi minema et sild paika saada.
endal selline probleem et karteripðhi laseb natukene ðli läbi kuid mitte palju. tahaks selle asja jonksu saada aga et tea mida teha kas ise alt ära vðtta ja keevitusse viia vði viiiks auto remonti,ei tahaks küll remonti viia :D :D
Äkki oskab keegi midagi öelda vði oleks äkki kellegil korras karteripðhja pakkuda?
Kasutaja avatar
siidisaba
Klubiliige
Postitusi: 1063
Liitunud: 13 Jaan 2009 18:56
Auto: Opel
Asukoht: Soome
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 0

Re: probleem karteripðhjaga

Postitus Postitas siidisaba »

ei pea sillatala lahti laskma. lased mootoripadjad lahti siis kergitad mootorit ja vaikselt võtad põhja ära. endal kogetud see juba. aga saa vaata et kõik poldid kätte saad, et kusagilt kinni ei jää. on paar peidetud polti hooratta pool.
Keep going- everything you need will come to you at the perfect time ;)
Tim
Huviline
Postitusi: 2594
Liitunud: 26 Nov 2008 21:57
Asukoht: Muhu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: probleem karteripðhjaga

Postitus Postitas Tim »

Jutt nüüd 100kw mootorist-sel puhul vaja kundepoolne mootoripadi lahti lasta ja ühks kinnituskronstein ka käigukasti ja mootori küljest ää võtta.Siis väikse jeblamise peale saab karteri põhja kätte.
Kas rooste teeb muret,omal sama mure,peab varsti teise kopsiku alla keerama.Krt.jama küll õlivann roostetab väljastpoolt ää(on ikka roostel naljad)
Tagavedu,kindel edu!
107kw caravan.Man+LSD
Egon
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: probleem karteripðhjaga

Postitus Postitas Egon »

ei roosteta mul karteripðhi alumiiniumist:D aga nats on katki,ajab juba närvi see ðli ostmine ja juurde valamine:D oleks ta mingist muust metallist siis oleks savi,saaks ise ära keevitada aga ple sellist keevitust:)
ivoK
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: probleem karteripðhjaga

Postitus Postitas ivoK »

Mul sama teema karteri tihend lekib ja õli pressib vasakult poolt ikka päris usinast välja, mootoriks 2.0 100kw, kui mõlemad mootori käpad lahti lasta, ja tungiga mootorit üles lükata, kas siis saab karteri kätte ja tihendi ära vahetada, ilma et ei peaks mootorit maha võtma. Mis tihend sinna vahele käib (kork või kummiihend) ja mis see maksta võib. ???
Tim
Huviline
Postitusi: 2594
Liitunud: 26 Nov 2008 21:57
Asukoht: Muhu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: probleem karteripðhjaga

Postitus Postitas Tim »

ivoK kirjutas:Mul sama teema karteri tihend lekib ja õli pressib vasakult poolt ikka päris usinast välja, mootoriks 2.0 100kw, kui mõlemad mootori käpad lahti lasta, ja tungiga mootorit üles lükata, kas siis saab karteri kätte ja tihendi ära vahetada, ilma et ei peaks mootorit maha võtma. Mis tihend sinna vahele käib (kork või kummiihend) ja mis see maksta võib. ???
Nagu kirjutatud,piisab kui ühe mootori padja lahti päästad(kundepoolsel on lihtsam mutrit keerata)+kronstein mootori ja k.kasti küljest,et õlivann mahuks ära tulema.Tihend ei ole tavaline tihend-spets tihend.Õlivannis on plekist "asi"mis takistab õli loksumist karteris ja see "asi"ongi koos tihendiga vahetatav.Hind vist 400-500.-
Tagavedu,kindel edu!
107kw caravan.Man+LSD
ivoK
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: probleem karteripðhjaga

Postitus Postitas ivoK »

Aga kui see õlivann alt ära võtta ja silikooni sinna tihendi ja vahele panna, kuna mul lekib vasakult poolt paari poldi juurest, siis 500- nüüd jälle välja käija ei tahaks. Krt sellese autose on saanud ikka küll investeerida see aasta ja hetkel aastalõpp ja masu ka, siis ehk piisab silikoonist. :?: :?: :?:
petzp
Huviline
Postitusi: 284
Liitunud: 01 Jaan 2008 02:48
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: probleem karteripðhjaga

Postitus Postitas petzp »

ivoK kirjutas:Aga kui see õlivann alt ära võtta ja silikooni sinna tihendi ja vahele panna, kuna mul lekib vasakult poolt paari poldi juurest, siis 500- nüüd jälle välja käija ei tahaks. Krt sellese autose on saanud ikka küll investeerida see aasta ja hetkel aastalõpp ja masu ka, siis ehk piisab silikoonist. :?: :?: :?:
100kW õlivanni tihend maksis Forsis paarsada EEKU, mul on üks tihend isegi üle.
Egon
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: probleem karteripðhjaga

Postitus Postitas Egon »

Aga oskab keegi öelda kas on vahet 2.5tdi automaadi ja 2.5tdi manuaali karteri p6hjal?
Taimz637
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: probleem karteripðhjaga

Postitus Postitas Taimz637 »

ei ole vahet
Kasutaja avatar
risto002
Klubiliige
Postitusi: 420
Liitunud: 10 Veebr 2010 13:00
Auto: Nissan Patrol Y61
Asukoht: Tallinn/Aruküla/Klooga
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 12 korda

Re: probleem karteripðhjaga

Postitus Postitas risto002 »

Et ei toimuks mööda rääkimisi siis 2,0 100kw mootorile pakub katalog kahte erinevat karteri tihendeid üks peaks olema alumiinium
karteri jaoks ja teine plekk karteri jaoks.
400-500kr
Pilt

300-400kr
Pilt

ja selline näeb välja 2,5TD 96kw mootori karteri tihend 400-500kr
Pilt
Omega B 2,0 100kw sedaan manuaal+LSD
Nissan Patrol Y61 3.0TD 4WD
Omega B-FL 2,5tdi 110kw automaat+LSD
Opel rekord E1 2,0s automaat
fallschirmjager
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: probleem karteripðhjaga

Postitus Postitas fallschirmjager »

Tim kirjutas:Jutt nüüd 100kw mootorist-sel puhul vaja kundepoolne mootoripadi lahti lasta ja ühks kinnituskronstein ka käigukasti ja mootori küljest ää võtta.Siis väikse jeblamise peale saab karteri põhja kätte.
Kas rooste teeb muret,omal sama mure,peab varsti teise kopsiku alla keerama.Krt.jama küll õlivann roostetab väljastpoolt ää(on ikka roostel naljad)

ma oma 100kw omegal 94 ei lasknud mtte midagi lahti peale karteripõhja enda. ja sain kätte ja teise asemele. läx aind pool pakki tobi ja mõned õlled.
Tim
Huviline
Postitusi: 2594
Liitunud: 26 Nov 2008 21:57
Asukoht: Muhu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: probleem karteripðhjaga

Postitus Postitas Tim »

fallschirmjager kirjutas:
Tim kirjutas:Jutt nüüd 100kw mootorist-sel puhul vaja kundepoolne mootoripadi lahti lasta ja ühks kinnituskronstein ka käigukasti ja mootori küljest ää võtta.Siis väikse jeblamise peale saab karteri põhja kätte.
Kas rooste teeb muret,omal sama mure,peab varsti teise kopsiku alla keerama.Krt.jama küll õlivann roostetab väljastpoolt ää(on ikka roostel naljad)

ma oma 100kw omegal 94 ei lasknud mtte midagi lahti peale karteripõhja enda. ja sain kätte ja teise asemele. läx aind pool pakki tobi ja mõned õlled.
Ei tea mismoodi sul see asi nii lihtsalt sai käia?
1.käigukasti ja m.plokki ühendav kronstein ei lase karteripõhjal sealt vahelt ära tulla.
2.karteripõhja tagumine äär ei tule niisama tänu sellele plekk kosule(tihendiga koos olev plekk)ära
Kui nüüd üks mootoripadi lahti päästa,siis on ka tükk asjatamist,et see vann alt kätte saada.
Tagavedu,kindel edu!
107kw caravan.Man+LSD
Vasta