1. leht 1-st

2.5td 95a peale õlivahetust süütenurk paigast.

Postitatud: 18 Nov 2012 03:20
Postitas Faric
Sai siis õli vahetatud 8000km pealt, ja peale vahetust panin käima ja ilge terav krõbin taga. kohe pakkusin mõttes, et fakk kett hambavõrra üle, ja nii oligi. hetke seisuga keerasin nukkvõlli käbe natuke tagasi ja pumpa tiba edasi, läks vähe paremaks, käivitub iga hetkega kohe kuid süüde ikkagi liiga varajane, eriti jahedamast peast. Kas tuleks teha Kettide vahetus või muu toimiv mootor otsida. Mootorite hinnad kõiguvad vahemikus 150-200eur, ketivahetus hinnaklassiga pole väga kursis, et mis seal ära tuleks vahetada, kindlasti ketid, pinguti, tallad, .......
üldse miks nii juhtus kas ketid liigselt vanad või pinguti tuksis..... või midagi muud

Re: 2.5td 95a peale õlivahetust süütenurk paigast.

Postitatud: 18 Nov 2012 19:23
Postitas Faric
sai siis täna veel natuke näpitud teda, ja päris jahedalt enam käima ikka ei lähe, üsna pikalt tahab käivitada, aga jh nüüd kette otsima ja vahetusse.
Kel midagi pakkuda remondiks vajalikku pakkuge.

Re: 2.5td 95a peale õlivahetust süütenurk paigast.

Postitatud: 18 Nov 2012 21:42
Postitas arks
kui oled ise tegija siis pole ise vahetus ka hull.vahetasin mõned aasta tagasi ise lume hanges kõik ära.mull näiteks olid liugur katki sellepürast läks süüde paigast.ja teadmiseks et plokkikaand ei pea maha võtma nagu mõned räägivad.lihtsalt mõned teised võtted selle jaoks.

Re: 2.5td 95a peale õlivahetust süütenurk paigast.

Postitatud: 19 Nov 2012 00:04
Postitas Faric
Ise ikka, kes siis veel, olen korra ühe bemmi lahti kakkund, sai kätte küll, aga kokku ei pand kuna polnd mõtet, selgus et kolvid olid sisse ära põlenud, kett oli ok tookord. Pumbaga oli mingi teema ja põletas kolvid ära, aga hetkel vedas et klapid kolbidega kaklema ei läind, kuna mootor ise käib aga süüde ikka usinalt varajane.