K:Auto ei käivitu.

Kõik asjad mis on seotud mootoritega nii diisel kui bensiin ja gaas.
Omega3
Tänanud: 0
Tänatud: 0

K:Auto ei käivitu.

Postitus Postitas Omega3 »

Mure selline et auto ei taha käivituda,enne seisma jäämist tühipöörded olid kuidagi madalal ja enne seda on vahepeal auto kohapeal seisma jäänud.
Nüüd siis ei lähe üldse tööle,akku veab korralikult,starterit ka annab kuid ei lähe tööle.
Tundub viga olevat küttusefiltris.Kas on keegi seda autol vahetanud,saab sellega ise hakkama?
Võib asi olla küttusepumbas ehk asi? Opel Omega b 98a 100kw
Kasutaja avatar
Jospa
Klubiliige
Postitusi: 3806
Liitunud: 31 Mai 2007 22:42
Asukoht: Tartu linn
Tänanud: 106 korda
Tänatud: 84 korda

Re: K:Auto ei käivitu.

Postitus Postitas Jospa »

Kui sul ei pōle juhuslikut mootori tuli siis ilmselt pumba viga. Kas masin puterdas ka enne ja jōudu ei olnud? Muidu neid sümptomeid pōhjustab just nuka andur vōi vända andur. Sest 100kw enim levinud probleemid need just ongi, eriti 94-97 masinatel, jube kapriisne mootor on , tean kuna ise omanud. Kui pumba kallale lähed siis pagasnikus mati all luuk mingi nelja kruviga vist. Eemalda see siis näed pistikut, eemalda see ja siis keerad maha selle suure korgi vms, siis paned käe paaki, pump koos sõelaga on plastik nagadega paagi põhjas kinnii. Nagad avanevad välja poole ja siis saadki kätte. Kindlasti on kellegil ka siin pilti sellest aga loodan et saad sellest pooletoobisest õpetusest aru.

Häid pühi!
Omega3
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: K:Auto ei käivitu.

Postitus Postitas Omega3 »

Jospa kirjutas:Kui sul ei pōle juhuslikut mootori tuli siis ilmselt pumba viga. Kas masin puterdas ka enne ja jōudu ei olnud? Muidu neid sümptomeid pōhjustab just nuka andur vōi vända andur. Sest 100kw enim levinud probleemid need just ongi, eriti 94-97 masinatel, jube kapriisne mootor on , tean kuna ise omanud. Kui pumba kallale lähed siis pagasnikus mati all luuk mingi nelja kruviga vist. Eemalda see siis näed pistikut, eemalda see ja siis keerad maha selle suure korgi vms, siis paned käe paaki, pump koos sõelaga on plastik nagadega paagi põhjas kinnii. Nagad avanevad välja poole ja siis saadki kätte. Kindlasti on kellegil ka siin pilti sellest aga loodan et saad sellest pooletoobisest õpetusest aru.

Häid pühi!
No mootori tule on viskan vahepeal viimasel ajal põlema küll..aga kui olen seisma jätnud ja uuesti käivitanud siis on ära kustund jälle.
Kasutaja avatar
Jospa
Klubiliige
Postitusi: 3806
Liitunud: 31 Mai 2007 22:42
Asukoht: Tartu linn
Tänanud: 106 korda
Tänatud: 84 korda

Re: K:Auto ei käivitu.

Postitus Postitas Jospa »

Suur tõenäosus, et väntvõlli andur kuna see annab signaali bensupumbale , et too hakkaks pumpama kütust. Vanas rahas umbes 700 krooni on andur , aga kontrolli ennem pump üle enne kui mingeid andureid hakkad ostma.
Omega3
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: K:Auto ei käivitu.

Postitus Postitas Omega3 »

Jospa kirjutas:Suur tõenäosus, et väntvõlli andur kuna see annab signaali bensupumbale , et too hakkaks pumpama kütust. Vanas rahas umbes 700 krooni on andur , aga kontrolli ennem pump üle enne kui mingeid andureid hakkad ostma.
Kas diagnostikaga on võimalik seda kindlaks teha et on kindel et just väntvõllianduri viga on?
Tim
Huviline
Postitusi: 2594
Liitunud: 26 Nov 2008 21:57
Asukoht: Muhu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: K:Auto ei käivitu.

Postitus Postitas Tim »

Kui mootori tuli põleb/on hiljuti põlenud-kodune diagnostika aitab.Kui ikka ei ole kindel kas said õige veakoodi,mine teenendusse!
Mina sain kodusel teel diagnostikat tehes konkreetse veakoodi seoses jukerdava väntvõlli anduriga.Mäletamistmööda veakood 19.
Omega3 kirjutas:Tundub viga olevat küttusefiltris.Kas on keegi seda autol vahetanud,saab sellega ise hakkama?
Kaua sul see auto on olnud?Polegi veel bens.filtrit vahetanud?Sellised asjad(elemenaarsed asjad!)tuleks ikka enne külmasid korda teha või siis kui eelnev ajalugu on kahtlane.

Vahetus väga lihtne,juhul kui kiirkinnitused kohe lahti tulevad.Ise jamasin esimest korda mitu tundi.Kui töö tehtud,kindlasti nt.teibi kiirkinnitused üle,et sinna vahele sodi ei satuks.Järgmine filtri vahetus siis mõne minuti töö. :wink:
Tagavedu,kindel edu!
107kw caravan.Man+LSD
Omega3
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: K:Auto ei käivitu.

Postitus Postitas Omega3 »

Tim kirjutas:Kui mootori tuli põleb/on hiljuti põlenud-kodune diagnostika aitab.Kui ikka ei ole kindel kas said õige veakoodi,mine teenendusse!
Mina sain kodusel teel diagnostikat tehes konkreetse veakoodi seoses jukerdava väntvõlli anduriga.Mäletamistmööda veakood 19.
Omega3 kirjutas:Tundub viga olevat küttusefiltris.Kas on keegi seda autol vahetanud,saab sellega ise hakkama?
Kaua sul see auto on olnud?Polegi veel bens.filtrit vahetanud?Sellised asjad(elemenaarsed asjad!)tuleks ikka enne külmasid korda teha või siis kui eelnev ajalugu on kahtlane.

Vahetus väga lihtne,juhul kui kiirkinnitused kohe lahti tulevad.Ise jamasin esimest korda mitu tundi.Kui töö tehtud,kindlasti nt.teibi kiirkinnitused üle,et sinna vahele sodi ei satuks.Järgmine filtri vahetus siis mõne minuti töö. :wink:
Mõned korrad vilkasatanud tuli põlema jah...diagnostika näitas ainult õhulugejat...kuid kas see takistab auto tööle minemist?
No ilmselt ei ole vahetand jah...Palju asju mis peaks ära vahetama...aga nii on.Eks näeb edaspidi mis saab.
erks932
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: K:Auto ei käivitu.

Postitus Postitas erks932 »

väntvõlli andur ei tohiks kottida kütusepumba tööd.. kui andur on kutu ja ei tööta/jebib... siis peaks säde jebima hakkama kuna aju ei saa aru,et mootor ringi pöörleks..... immo on see mis kütusepumpa ära plokib..

see,et ta välja sureb võib sädeme puudumise viga olla.

mis olukorras on kütusesurve... kui liigamadal siis jääb puudu ja võib selline anomaalia olla..

korralik diagnostika peaks kohe ära näitama ju,et mis vigasid aju tuvastanud ennem on??
Omega3
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: K:Auto ei käivitu.

Postitus Postitas Omega3 »

erks932 kirjutas:väntvõlli andur ei tohiks kottida kütusepumba tööd.. kui andur on kutu ja ei tööta/jebib... siis peaks säde jebima hakkama kuna aju ei saa aru,et mootor ringi pöörleks..... immo on see mis kütusepumpa ära plokib..

see,et ta välja sureb võib sädeme puudumise viga olla.

mis olukorras on kütusesurve... kui liigamadal siis jääb puudu ja võib selline anomaalia olla..

korralik diagnostika peaks kohe ära näitama ju,et mis vigasid aju tuvastanud ennem on??
Diagnostika korra tehtud aktiivsetest oli ainult õhulugejat.
Kasutaja avatar
NoKia
Klubiliige
Postitusi: 166
Liitunud: 19 Juun 2008 20:56
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 11 korda

Re: K:Auto ei käivitu.

Postitus Postitas NoKia »

Kütusepump ei hakka ka tööle kui pole signaali, et mootor ringi käib.
Omega B c20let AcMile 2012- 244km/h
Omega B 3.0v6Turbo 477hp; 1mile 256km/h
Omega B m50b25tuT OMC 2 2015 279km/h
Omega B m50b20tuT OMC 2021 290km/h
ultimaco
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: K:Auto ei käivitu.

Postitus Postitas ultimaco »

muideks mul endal oli ka tööautol suremismeetod läks käima suri välja... bens näidik pool paaki... valasin 10 liitrit juurde... ja kulges tööle...
erks932
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: K:Auto ei käivitu.

Postitus Postitas erks932 »

sebi endale siis vändaandur ja vaata kas muutub olukord..
Omega3
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: K:Auto ei käivitu.

Postitus Postitas Omega3 »

erks932 kirjutas:sebi endale siis vändaandur ja vaata kas muutub olukord..
Juhtus siis nii et ei käivitu auto jälle.
Kus kohas asub väntvõlli pöörete andur?
Kas bensiini pumbas ei või asi olla?
erks932
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: K:Auto ei käivitu.

Postitus Postitas erks932 »

mina teeks järgmist, mida osad ei soovita... AGA minul toimib ilusti


võtan küünlad maha... ühele küünlale pane juhe taha ja küünal pane kuskile massi... kas amordi peale vms... ja anna starterit... kui säde on olemas siis väntvõlli andur töötab, kui ei ole siis on kutu.

nüüd oleneb, kas sul on kliimaga varjant või mitte.. kui kliimaga siis selle anduri vahetamine on suht ropp töö, kui ei ole siis saab selle ruttu vahetatud.
asub ta siis selle jala juures mille külge on kinnitatud roolivõimu pump,
sowat12
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: K:Auto ei käivitu.

Postitus Postitas sowat12 »

erks932 kirjutas:mina teeks järgmist, mida osad ei soovita... AGA minul toimib ilusti


võtan küünlad maha... ühele küünlale pane juhe taha ja küünal pane kuskile massi... kas amordi peale vms... ja anna starterit... kui säde on olemas siis väntvõlli andur töötab, kui ei ole siis on kutu.

nüüd oleneb, kas sul on kliimaga varjant või mitte.. kui kliimaga siis selle anduri vahetamine on suht ropp töö, kui ei ole siis saab selle ruttu vahetatud.
asub ta siis selle jala juures mille külge on kinnitatud roolivõimu pump,

Kui on kliima kas siis peab kliimapumba maha võtma kui seda vända adurit vahetada,mul jamab ka se aga mul 85 kw 2.0 leitsin selle asukoha yles aga ei te kus mida lammutama hakkata :D
Vasta