7. leht 7-st

Re: Probleem, jahutusvedelik kaob

Postitatud: 29 Juul 2013 18:20
Postitas Tomzz
Kusgil on siin täiesti pildid ja jutt olemas kuidas lihtsal viisil selle kätte saab. kasuta otsingut ja usun et leiad üldsse : )

Re: Probleem, jahutusvedelik kaob

Postitatud: 29 Sept 2013 12:37
Postitas Tomzz
foorumis kusagil pildid täiesti olemas. Täpselt ei mäleta kasutajat kes seda sheeris.

Re: Probleem, jahutusvedelik kaob

Postitatud: 29 Okt 2013 07:01
Postitas ChrisDian
Soojendusradika vahetus lihtsal meetodil (lõigates) on know-how osas siin foorumis.

Re: Probleem, jahutusvedelik kaob

Postitatud: 04 Nov 2013 22:02
Postitas Tomzz
Tim kirjutas:Kiire googeldamine http://oldsite.omegaowners.com/forum/Ya ... 92574209/0" onclick="window.open(this.href);return false;

"sild" ja kuurikuulus õlijahuti kahh sealsamas.
Pilt
Kas see õlijahutusradika katki olemine ajab ka jahutusvedeliku mootoriüliga segi?

Re: Probleem, jahutusvedelik kaob

Postitatud: 05 Nov 2013 21:13
Postitas Tim
Jah.Omegaowners foorumis on antud teemast infot küllaga,just seda vajalikku pildimaterjali.

Re: Probleem, jahutusvedelik kaob

Postitatud: 02 Jaan 2014 18:48
Postitas Tomzz
Kirjutan siis siia ka milles asi oli. Kogu probleem seisnes selles,et keegi oli vanade plokikaane poltidega kaaned tagasi kruvinud, ning poldid olid üpris kergelt välja tulnud( st et suht lahti). Ilmselt mingi sosssepp oli tavaliste võtmetega kinni keeranud. Tihend ise oli korras vahel.
Nüüdsest läksid peale al.klapikambrikaaned ja masin on taas teedel.

Re: Probleem, jahutusvedelik kaob

Postitatud: 03 Jaan 2014 20:09
Postitas Tim
Polt venib välja ja ilmselt ulatus oma ava põhjani(ilmselt ei olnud ka poldi ava puhastatud korralikult),nii ei saagi kaant korrektselt pingutatud.

Aga nüüd siis jahutusvedeliku anomaalia lahendatud v?

Re: Probleem, jahutusvedelik kaob

Postitatud: 04 Jaan 2014 13:48
Postitas Tomzz
Just nimelt. Tase püsib seal kus peab.

Re: Probleem, jahutusvedelik kaob

Postitatud: 06 Jaan 2014 02:32
Postitas Omega Sport Packet
Teema alguses sai mainitud, et mõõda silindrites surveid ja kontrolli süüteküünlaid...ka paisupaagi survet...Kuii poltide alla sodi jääb siis seda tõesti kokku suruda ei kannata ja polt jääb suhtes pikem aga see on märk sellest, et mitte just pädev tegija on mootori kallal käinud..Hea, et hädast lahti said