K:Omega A kerele B mootor

Kõik asjad mis on seotud mootoritega nii diisel kui bensiin ja gaas.
Kasutaja avatar
risto002
Klubiliige
Postitusi: 419
Liitunud: 10 Veebr 2010 13:00
Auto: Nissan Patrol Y61
Asukoht: Tallinn/Aruküla/Klooga
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 12 korda

K:Omega A kerele B mootor

Postitus Postitas risto002 »

Huvipärast küsin kuida on omega A esisilla üles ehitus kas sarnane B omaga?

Käib mõte tõsta A kerele 2,5 96ke diisel

millised võiksid olla esimesed tagasi löögid ?
Omega B 2,0 100kw sedaan manuaal+LSD
Nissan Patrol Y61 3.0TD 4WD
Omega B-FL 2,5tdi 110kw automaat+LSD
Opel rekord E1 2,0s automaat
Kasutaja avatar
raudpats0
Huviline
Postitusi: 2462
Liitunud: 19 Sept 2007 18:59
Asukoht: Tartu
Tänanud: 22 korda
Tänatud: 18 korda

Re: K:Omega A kerele B mootor

Postitus Postitas raudpats0 »

risto002 kirjutas:Huvipärast küsin kuida on omega A esisilla üles ehitus kas sarnane B omaga?

Käib mõte tõsta A kerele 2,5 96ke diisel

millised võiksid olla esimesed tagasi löögid ?

esimene tagasilöök saab olema elektroonika ühendamine. st sul peab olema b kere juhtmestik ja aju.
119BDD-110kw automaat caravan 2002
106 kw manuaal sedaan 2003 2*
1998cm³ 96kw manuaal 5 ust luukpära 2003 seljakott
tel: 58162851
Kasutaja avatar
risto002
Klubiliige
Postitusi: 419
Liitunud: 10 Veebr 2010 13:00
Auto: Nissan Patrol Y61
Asukoht: Tallinn/Aruküla/Klooga
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 12 korda

Re: K:Omega A kerele B mootor

Postitus Postitas risto002 »

Aga Kuida metalli pool on kas sillatala sama kujuga
Omega B 2,0 100kw sedaan manuaal+LSD
Nissan Patrol Y61 3.0TD 4WD
Omega B-FL 2,5tdi 110kw automaat+LSD
Opel rekord E1 2,0s automaat
risto
Huviline
Postitusi: 458
Liitunud: 28 Dets 2008 20:09
Asukoht: tartu/turku
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: K:Omega A kerele B mootor

Postitus Postitas risto »

2,4 mehaaniline pump peale panna..töökindlam ja pole elektriga jamamist
eedu32
Huviline
Postitusi: 310
Liitunud: 29 Nov 2007 22:43
Asukoht: Lõuna-eesti
Tänanud: 0
Tänatud: 0
Kontakt:

Re: K:Omega A kerele B mootor

Postitus Postitas eedu32 »

Elekter ei anna sulle tagasi lööke ...ää karda . Silla tala vaja vahetada kuna rida 6 mootoril on mootori padjad teises kohas . Tegin endal diisel oomi ümber vana kooli A kaheliitrisele bensiinile ja silla tala oli ainuke mis läks vahetusse . Kardaani pead ka sobitama mitmest kokku kuna pikkused ja kasti ning difri küljes olevad liblikad on erinevad . Elektriga on sul vaja ainult seda immo rõngast koos kiviga ja siis pole sul ültse mingit muret . Kui seda ei ole siis vaja lihtsalt immo elimineerida . Elekter võta ka kasa sealt kust mootori ostad ,mootori jagu on eraldiseisev kimpp ja gaasipedaali küljes olev ajam võta ka koos juhtme jupiga .
risto
Huviline
Postitusi: 458
Liitunud: 28 Dets 2008 20:09
Asukoht: tartu/turku
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: K:Omega A kerele B mootor

Postitus Postitas risto »

kuhu ta selle rõnga ja kivi paneb.. kas a-omegatel on ka immo ja b pistk sobib sellega? Muidu elektrkule aju viia,siis saab immost üldse lahti..mu enda omal on immo eemaltatud ja pole seda kivi võtme sees.. selle gaasipedaali külge jooksis ka mingi 5 juhet vähemalt..proovisin ka bensuka ja disla juhtmestikku kokku ajada,aga gaasi toimima ei saanud..vahetasin kogu armatuuri aluse juhtmestiku kus oli gaasi jaoks pistik olemas ja hakkas toimima..minu arust oleks ikkagi lihtsam 2,4 pump panna..üks juhe pumba peale ja trossiga gaas.. paneksin enda dislale ka,aga ei taha püsikast ja kompust loobuda
Kasutaja avatar
risto002
Klubiliige
Postitusi: 419
Liitunud: 10 Veebr 2010 13:00
Auto: Nissan Patrol Y61
Asukoht: Tallinn/Aruküla/Klooga
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 12 korda

Re: K:Omega A kerele B mootor

Postitus Postitas risto002 »

mõttes oligi 2.4TD BMW pumpa kasutada :mrgreen:
Omega B 2,0 100kw sedaan manuaal+LSD
Nissan Patrol Y61 3.0TD 4WD
Omega B-FL 2,5tdi 110kw automaat+LSD
Opel rekord E1 2,0s automaat
Kasutaja avatar
AnvarV
Üldmoderaator
Postitusi: 1011
Liitunud: 17 Juul 2012 22:24
Asukoht: Rakvere/Tallinn
Tänanud: 15 korda
Tänatud: 84 korda

Re: K:Omega A kerele B mootor

Postitus Postitas AnvarV »

Mul olid ka vahepeal sellised mõtted, aga, et rauda mitte ringi teha tuleb leida 2.0TD 74kw (R4) mootor mis oleks pärit omega B pealt.
risto
Huviline
Postitusi: 458
Liitunud: 28 Dets 2008 20:09
Asukoht: tartu/turku
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: K:Omega A kerele B mootor

Postitus Postitas risto »

AnvarV kirjutas:Mul olid ka vahepeal sellised mõtted, aga, et rauda mitte ringi teha tuleb leida 2.0TD 74kw (R4) mootor mis oleks pärit omega B pealt.
arvan,et kõvasti lihtsam on kasvõi uued kinnitused keevitada,et r6 sinna peale saada...see 2,0 74 kw ka ju elektrit ja vaakum voolikud täis.. lisaks veel r6 kasuks on vaikselt ja ühtlaselt käiv mootor ning hästi astub edasi...jupid odavad ja hea saadavus...
Kasutaja avatar
risto002
Klubiliige
Postitusi: 419
Liitunud: 10 Veebr 2010 13:00
Auto: Nissan Patrol Y61
Asukoht: Tallinn/Aruküla/Klooga
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 12 korda

Re: K:Omega A kerele B mootor

Postitus Postitas risto002 »

Minu nägemus oleks

omega A kere
omega B 2.5TD mootor
BMW 2.4TD K.pump
Omega B 2.5TD käigukast
Volvo 740 2.4TD cooler
Omega B Fl 2.5TDI turbo
Omega B 2,0 100kw sedaan manuaal+LSD
Nissan Patrol Y61 3.0TD 4WD
Omega B-FL 2,5tdi 110kw automaat+LSD
Opel rekord E1 2,0s automaat
risto
Huviline
Postitusi: 458
Liitunud: 28 Dets 2008 20:09
Asukoht: tartu/turku
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: K:Omega A kerele B mootor

Postitus Postitas risto »

miks 2,5 DTI turbo..kas see sobib 1:1... ega ei sobi ju.. orig turbo puhub ka piisavalt..mul hetkel 1,2 bar peal... kui võimsust tahad siis tuleks kaanel väljalase ära portida..pidi liiga kinnine olema..kui kütet peale annad ja turbo mingi 1 bar siis peab juba sidurit ka järgi aitama...mu enda disla liikus algul ca 12,5 sek 0-100km/h..
vahepeal sätisin nii peale et läks ca 8 sek sajani ja siis hakkas atm kastil kolmas käik libisema..nüüd võtsin vähe tagasi ja hetkel toimib hästi
eedu32
Huviline
Postitusi: 310
Liitunud: 29 Nov 2007 22:43
Asukoht: Lõuna-eesti
Tänanud: 0
Tänatud: 0
Kontakt:

Re: K:Omega A kerele B mootor

Postitus Postitas eedu32 »

risto kirjutas:kuhu ta selle rõnga ja kivi paneb.. kas a-omegatel on ka immo ja b pistk sobib sellega? Muidu elektrkule aju viia,siis saab immost üldse lahti..mu enda omal on immo eemaltatud ja pole seda kivi võtme sees.. selle gaasipedaali külge jooksis ka mingi 5 juhet vähemalt..proovisin ka bensuka ja disla juhtmestikku kokku ajada,aga gaasi toimima ei saanud..vahetasin kogu armatuuri aluse juhtmestiku kus oli gaasi jaoks pistik olemas ja hakkas toimima..minu arust oleks ikkagi lihtsam 2,4 pump panna..üks juhe pumba peale ja trossiga gaas.. paneksin enda dislale ka,aga ei taha püsikast ja kompust loobuda
Sa ei peagi ju milleski loobuma . Põsikas pane vaakumajamiga ja kiiruse impulss võta spidost ning kompu näitab edasi nagu nii .
Kasutaja avatar
raudpats0
Huviline
Postitusi: 2462
Liitunud: 19 Sept 2007 18:59
Asukoht: Tartu
Tänanud: 22 korda
Tänatud: 18 korda

Re: K:Omega A kerele B mootor

Postitus Postitas raudpats0 »

risto002 kirjutas:Minu nägemus oleks

omega A kere
omega B 2.5TD mootor
BMW 2.4TD K.pump
Omega B 2.5TD käigukast
Volvo 740 2.4TD cooler
Omega B Fl 2.5TDI turbo
lisa siia ka b esisillatala.
ja turbo võid ka bmw oma vahele ajada.
119BDD-110kw automaat caravan 2002
106 kw manuaal sedaan 2003 2*
1998cm³ 96kw manuaal 5 ust luukpära 2003 seljakott
tel: 58162851
Kasutaja avatar
risto002
Klubiliige
Postitusi: 419
Liitunud: 10 Veebr 2010 13:00
Auto: Nissan Patrol Y61
Asukoht: Tallinn/Aruküla/Klooga
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 12 korda

Re: K:Omega A kerele B mootor

Postitus Postitas risto002 »

risto kirjutas:miks 2,5 DTI turbo..kas see sobib 1:1... ega ei sobi ju.. orig turbo puhub ka piisavalt..mul hetkel 1,2 bar peal... kui võimsust tahad siis tuleks kaanel väljalase ära portida..pidi liiga kinnine olema..kui kütet peale annad ja turbo mingi 1 bar siis peab juba sidurit ka järgi aitama...mu enda disla liikus algul ca 12,5 sek 0-100km/h..
vahepeal sätisin nii peale et läks ca 8 sek sajani ja siis hakkas atm kastil kolmas käik libisema..nüüd võtsin vähe tagasi ja hetkel toimib hästi
TDI turbo on tootlikum kuna on muutuva geomeetriaga ja
sobib 1:1 Väljalaskekollektoriga
Väljalaske kanalit ei pea portima kuna BMW kaaned voolavad väga hästi.
Sidurit peaks kindlasti järgi aitama originaal sidur üle 400Nm ei taha väga kesta
Viimati muutis risto002, 24 Apr 2013 07:17, muudetud 1 kord kokku.
Omega B 2,0 100kw sedaan manuaal+LSD
Nissan Patrol Y61 3.0TD 4WD
Omega B-FL 2,5tdi 110kw automaat+LSD
Opel rekord E1 2,0s automaat
Kasutaja avatar
risto002
Klubiliige
Postitusi: 419
Liitunud: 10 Veebr 2010 13:00
Auto: Nissan Patrol Y61
Asukoht: Tallinn/Aruküla/Klooga
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 12 korda

Re: K:Omega A kerele B mootor

Postitus Postitas risto002 »

raudpats0 kirjutas:
risto002 kirjutas:Minu nägemus oleks

omega A kere
omega B 2.5TD mootor
BMW 2.4TD K.pump
Omega B 2.5TD käigukast
Volvo 740 2.4TD cooler
Omega B Fl 2.5TDI turbo
lisa siia ka b esisillatala.
ja turbo võid ka bmw oma vahele ajada.

BMW 2.5/3.0 24v turbo on elektrooniliselt juhitava geomeetriaga
Omega B 2,0 100kw sedaan manuaal+LSD
Nissan Patrol Y61 3.0TD 4WD
Omega B-FL 2,5tdi 110kw automaat+LSD
Opel rekord E1 2,0s automaat
Vasta