110 pealt hakkab mootori tuli põlema.üle 3000 pöörete ei läh

Kõik asjad mis on seotud mootoritega nii diisel kui bensiin ja gaas.
Vasta
Kasutaja avatar
japs4u
Huviline
Postitusi: 241
Liitunud: 03 Dets 2012 21:46
Asukoht: väike-maarja
Tänanud: 0
Tänatud: 0

110 pealt hakkab mootori tuli põlema.üle 3000 pöörete ei läh

Postitus Postitas japs4u »

Pealkirjas teema sis.üle 3000 pöörde ei lähe.jätan seisma.uuesti käima.käib sõidab ilust.110 jälle tuli põleb ja hing kinni.milles probla
omega 2,2dti,2003,88kw,sedaan
Tim
Huviline
Postitusi: 2594
Liitunud: 26 Nov 2008 21:57
Asukoht: Muhu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: 110 pealt hakkab mootori tuli põlema.üle 3000 pöörete ei

Postitus Postitas Tim »

Ei tohi nii kiiresti sõita ju! :lol:
Tagavedu,kindel edu!
107kw caravan.Man+LSD
Kasutaja avatar
japs4u
Huviline
Postitusi: 241
Liitunud: 03 Dets 2012 21:46
Asukoht: väike-maarja
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: 110 pealt hakkab mootori tuli põlema.üle 3000 pöörete ei

Postitus Postitas japs4u »

palju asju mis ei tohi...ikka tehakse
omega 2,2dti,2003,88kw,sedaan
Omega
Huviline
Postitusi: 117
Liitunud: 22 Mai 2013 22:19
Asukoht: Võru maakond
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: 110 pealt hakkab mootori tuli põlema.üle 3000 pöörete ei

Postitus Postitas Omega »

Ohtlik liikleja:D
Eksimine on inimlik'' ütles siilike, ning ronis kaktuse otsast alla.
vivaldi
Huviline
Postitusi: 1127
Liitunud: 12 Jaan 2008 20:10
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 0
Tänatud: 5 korda

Re: 110 pealt hakkab mootori tuli põlema.üle 3000 pöörete ei

Postitus Postitas vivaldi »

Kes keelab saue-tallinn lõigul 110km/h sõita!? Viga aitab kindlaks teha diagnostika. Esimese hooga pakuks õhulugeja kui lähtuda bemarist, aga see ka vaid oletus.
MB W211 E320CDI, Opel Omega B C20NE
Ruc
Huviline
Postitusi: 51
Liitunud: 08 Juun 2012 04:38
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: 110 pealt hakkab mootori tuli põlema.üle 3000 pöörete ei

Postitus Postitas Ruc »

vaheta öhulugeja ära, kui see ei aita siis vaheta nukaandur ära, kui see ei aita siis vaheta vändaandur ära, kui see ei aita siis vaheta pump ära, kui see ei aita siis vaheta sumps ära, kui see ei aita siis vaheta juhtpihusti ära, kui on ikka diisel, kui bensukas siis igaksjuhuks vaheta nukaandur uuesti.... kui see ei aita siis vaheta auto ära, aga ära sa jumala eest maini mis mootoriga ja aastaga täpsemalt tegu, ning mittemingil juhul ära käi diagnostis, muidu krt saadki teada mis viga on,, kohvipaksupealt ju palju löbusam arvata mis viga on,,
Vw/audi, margipõhine diagnostika- ja üldseade muudele autodele. Koodilugemine/kustutamine, parameetrite vaatlemine, muu lihtsam liigutus 10.- 57838007
Kasutaja avatar
Marcouver
Huviline
Postitusi: 1007
Liitunud: 02 Mär 2009 16:26
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: 110 pealt hakkab mootori tuli põlema.üle 3000 pöörete ei

Postitus Postitas Marcouver »

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Irmscher Omega 3.0 MV6
Ostan:
*Tagumist soojendusega nahkistet
*FL el. klapitavaid küljepeegleid
*Tagumist käetuge topsihoidjaga
Kasutaja avatar
japs4u
Huviline
Postitusi: 241
Liitunud: 03 Dets 2012 21:46
Asukoht: väike-maarja
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: 110 pealt hakkab mootori tuli põlema.üle 3000 pöörete ei

Postitus Postitas japs4u »

Diagnost näitas et turborõhu magnetglapp.sai ära vahetatud aga ikkagi sama jama
omega 2,2dti,2003,88kw,sedaan
Ruc
Huviline
Postitusi: 51
Liitunud: 08 Juun 2012 04:38
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: 110 pealt hakkab mootori tuli põlema.üle 3000 pöörete ei

Postitus Postitas Ruc »

lugesite tuimalt koode ja kogudiagnost, või üritasite ka miskit välistada, näiteks (edusammud me nüüd teame, et tegu turbot omava mootoriga, seega ilmselt see mis allkirjas sul?) kas turbo ka reaalselt röhku puhub, öhulugeja tuvastab ka loogiliselt öhukogust, kütusekogused on loogilise väärtusega, ehk kas pump on õigesti ajastatud,, kütust paagis ikka korralik kogus, et etteandepump välistada?

Mix ma sul ajuseksi teen andmete kohapealt on, et esiteks "keegi sellest seal midagi teab, see noh" stiilis sa ei saa niigunii mingit abi. *
ning omegatel on 2.0 bensiinimootoritel tüüpviga, et üle 3000pöörde ei lähe ja mootori tuli lööb pölema, ja sitasid andureid kasutades igaastane teema.. ehk siis nukaandur,, aga ma puusalt lastes seda 2,2 mootorit ei tea, et kas tal ültse on selline andur olemas :D

aga kustutasite turboröhuga seonduva veakoodi, vahetasite jupi ja ikka lööb sama koodi ? väike vihje pole et turboga seonduvas ahelas anomaalia,,
"vaakum" lasen puusalt :roll:


E:
110 pealt umbes lööb tds mootoril pölema kui juhtpihusti ära hakkab minema... mul vähemalt löi, osadel ei lähe enam käimagi jne...
Vw/audi, margipõhine diagnostika- ja üldseade muudele autodele. Koodilugemine/kustutamine, parameetrite vaatlemine, muu lihtsam liigutus 10.- 57838007
Kasutaja avatar
japs4u
Huviline
Postitusi: 241
Liitunud: 03 Dets 2012 21:46
Asukoht: väike-maarja
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: 110 pealt hakkab mootori tuli põlema.üle 3000 pöörete ei

Postitus Postitas japs4u »

viga pole teada ikka.aga selgus et kui haagis taga ja koorem peal lööb juba 80 pealt põlema
kas on targemaid inimesi
kes teab
omega 2,2dti,2003,88kw,sedaan
Omega
Huviline
Postitusi: 117
Liitunud: 22 Mai 2013 22:19
Asukoht: Võru maakond
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: 110 pealt hakkab mootori tuli põlema.üle 3000 pöörete ei

Postitus Postitas Omega »

mul põleb kohapeal ja mootor ei käi korralikult ajab sinist suitsu tagant hirmsalt aind:S
Eksimine on inimlik'' ütles siilike, ning ronis kaktuse otsast alla.
PoissRaisk
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: 110 pealt hakkab mootori tuli põlema.üle 3000 pöörete ei

Postitus Postitas PoissRaisk »

Ma eeldan et selle on turbo geomeetria kinni. Sõidad kui kiirendad pikemalt siis käib jõnks ja turbot enam pole. Korra süüde välja ja kõik korras kuni järgmise punnituseni. Ma arvan et turbo tahab hooldust, vahetust või siis remonti.
Kasutaja avatar
japs4u
Huviline
Postitusi: 241
Liitunud: 03 Dets 2012 21:46
Asukoht: väike-maarja
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: 110 pealt hakkab mootori tuli põlema.üle 3000 pöörete ei

Postitus Postitas japs4u »

Jah see jõnks käib läbi küll ja siis tuli kohe põleb.kas kus keegi teeb sellist asja sümboolse hinna eest.või saan seda hooldust ka ise teha.õpetused on tere tulnud.
omega 2,2dti,2003,88kw,sedaan
Vasta