K:1 silindri kompressioon kadunud

Kõik asjad mis on seotud mootoritega nii diisel kui bensiin ja gaas.
Vasta
risto
Huviline
Postitusi: 458
Liitunud: 28 Dets 2008 20:09
Asukoht: tartu/turku
Tänanud: 0
Tänatud: 0

K:1 silindri kompressioon kadunud

Postitus Postitas risto »

Tervist.pole küll omega,aga opel siiski ja vast saan siit abi! Sai koju toodud 96 a 1,7d corsa eelmise omaniku sõnul pihusti veaga..saigi proovitud pihusti torud üks haaval lahti keerata ja 1 silindris ei muutunud sellega midagi.. eile õhtul vahetasin pihusti uue vastu,aga ikka sama jama,kusjuures kui ta sooja mootoriga seisab mõned minutid ja siis käima panna toimivad kõik silindrid..ca 30 sek käib ja kaob esim silinder järelt ära! võtsin maha sisselaske kolle ja auto töötades,kui ülejäänud kolm silindrit imevad õhku,siis see esimene lööb sealt hoopis välja poole ja teeb sellist rongi häält:) oskab,keegi soovitada,millest alustada?
Kasutaja avatar
NoKia
Klubiliige
Postitusi: 166
Liitunud: 19 Juun 2008 20:56
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 11 korda

Re: K:1 silindri kompressioon kadunud

Postitus Postitas NoKia »

Klappidega midagi kehvasti, on olnud juhuseid kus hüdrotõukurid jooksevad liiga õli täis ja klapid jäävad koguaeg avatuks.
Omega B c20let AcMile 2012- 244km/h
Omega B 3.0v6Turbo 477hp; 1mile 256km/h
Omega B m50b25tuT OMC 2 2015 279km/h
Omega B m50b20tuT OMC 2021 290km/h
risto
Huviline
Postitusi: 458
Liitunud: 28 Dets 2008 20:09
Asukoht: tartu/turku
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: K:1 silindri kompressioon kadunud

Postitus Postitas risto »

oot,aga tõukureid tal ju polegi.. kaas sai maha võetud ja mingeid jälgi klappidel,kolbidel pole...käega nukka ringi ajades tundub kõik toimivat :?
o:mega
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: K:1 silindri kompressioon kadunud

Postitus Postitas o:mega »

Plokikaane mahavõtmine annab vastused.
Internet ja foorumid ei anna. Palun mitte isiklikult võtta temaalgatajal aga millegipärast joostakse tänapäeval kõiksugu probleemidega esimese hooga feisspukki. Tegemist on tehnikaga. Siin tuleb käed õliseks teha. Selle konkreetse teema puhul on ilmselt kaks varianti. Kas on plokikaane tihend või kolvirõngad ära minestanud.
Kasutaja avatar
NoKia
Klubiliige
Postitusi: 166
Liitunud: 19 Juun 2008 20:56
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 11 korda

Re: K:1 silindri kompressioon kadunud

Postitus Postitas NoKia »

Kaanetihendiga oleks kaks silindrit vigased - lööks ühest teise. Ma ei ole küll täpselt kursis, aga ma ei usu, et sellel reguleeritakse klappe käsitisi või seibidega, järelikult on hüdrokad kuskil olemas.
Olen kokku puutunud mingi mazda käkiga millel enamus klapid olid tõukurite pärast lahti. Seda oleks saanud ilma kaant maha võtmata päästa...
Omega B c20let AcMile 2012- 244km/h
Omega B 3.0v6Turbo 477hp; 1mile 256km/h
Omega B m50b25tuT OMC 2 2015 279km/h
Omega B m50b20tuT OMC 2021 290km/h
Omega Sport Packet
Huviline
Postitusi: 1093
Liitunud: 07 Apr 2009 20:32
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: K:1 silindri kompressioon kadunud

Postitus Postitas Omega Sport Packet »

Kui diisel siis kuidas see komp.puudumine ühes silindris tuvastatud on?
Gaasijaotus ok?
risto
Huviline
Postitusi: 458
Liitunud: 28 Dets 2008 20:09
Asukoht: tartu/turku
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: K:1 silindri kompressioon kadunud

Postitus Postitas risto »

plokikaas sai juba maha võetud mõttega,et eelmine omanik ajas mingit udu juttu ja tegelik viga on nt varem pururenud rihmas vms...aga klapid,kolvid olid ilma mingite lõhkumis jälgeteta...ok usun trusti teooriat,et viga tõukurites siis...ühesõnaga väljalaskeklapp peab jääma avatuks mingil põhjusel...raske siin seletada nii...võtsin sisselaskekolle täielikult maha ja panin auto käima...esimesed 20 sek-1 min töötab ideaalselt...iga sisselaske augu juurest käega katsuda nad tõmbavad käe sinna vaakumiga kinni...nii,aga see esimene silinder hakkab tasapisi kehvemini tööle kuni lõpuks käib ainult 3 silindriga...see esim silinder siis mis enam ei tööta hakkab sealt imemise asemel väljapoole lööma...igatahes täna sai teine plokikaas ostetud ja ehk homme jõuab peale vista...annan teada kas hakkas tööle
risto
Huviline
Postitusi: 458
Liitunud: 28 Dets 2008 20:09
Asukoht: tartu/turku
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: K:1 silindri kompressioon kadunud

Postitus Postitas risto »

sain nüüd corsa käima..tal on klapivedrude peal sellised mütsid vms:) mütside peal erinevate paksustega seibid mis olid 2,84-3,30mm..igatahes sellel esimesel silindril oli sisselaske klapil seib 3,10mm ja see klapp ei sulgunud täielikult. panin sellele klapile 2,90mm seibi ja hetkel käib väga hästi kohe külmana kõik pütid järgi ... kuigi nats on jõuetu ja musta ka viskab..kas võib süüde vale olla? märgid said küll paika aga kontrollin üle..
risto
Huviline
Postitusi: 458
Liitunud: 28 Dets 2008 20:09
Asukoht: tartu/turku
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: K:1 silindri kompressioon kadunud

Postitus Postitas risto »

nii nüüd jõud ka olemas ja tõmme hea:) pumbal seal 3 juhet küljes,mida keegi oli lõikunud ja valesti kokku teipinud..ostetud sai ta 150 euriga mõttega korda teha ja kallimalt müüa,aga hetkel tunne,et jätan alles...paagitäiega 70 km sõitnud ja seier veel kukkunud ei ole..ei teagi mis selline 44kw diisel keskmiselt võtab,aga eks näis..igatahes tänud kõigile kes kaasa mõtlesid :)
Pilt
Vasta