Mootor 2,0L 100kW suitseb.

Kõik asjad mis on seotud mootoritega nii diisel kui bensiin ja gaas.
Vasta
Hagar
Huviline
Postitusi: 16
Liitunud: 25 Veebr 2007 23:39
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Mootor 2,0L 100kW suitseb.

Postitus Postitas Hagar »

Eelminesel sügisel märkasin, et õli on vähemaks jäänud. Valasin talve jooksul paar korda peale ja unustasin probleemi. Ajapikku hakkas asi tihedamaks muutuma ja mõni aeg tagasi märkasin järsku, et summutist viskab vahel päris sinist suitsu välja. Samas käivitades hommikul sinist suitsu välja ei viska. Foori tagant minnes viskab kohe päris palju välja, nagu diislil.
Suvel mõnel korral oli kuulda käivitamisel hüdrokate klõbinat, nüüd pole seda enam ammu kuulnud. Õli olen autol korralikult vahetanud ja samuti on karteri tuulutustorud puhtad.
Kust tasuks nüüd edasi uurida või kelle asjaliku poole tasuks pöörduda.
arxsss
Huviline
Postitusi: 207
Liitunud: 25 Veebr 2008 19:56
Asukoht: Harjumaa raasiku vald
Tänanud: 0
Tänatud: 2 korda

Re: Mootor 2,0L 100kW suitseb.

Postitus Postitas arxsss »

keera küünlad maha,vaata millised küünlad on.minu vanal oomil oli hommikul küünalde mahakeeramisel süüteküünal täiestiõline.ja suitses ka mis kole,õlirõngad läbi.
meduus
Huviline
Postitusi: 530
Liitunud: 23 Sept 2009 15:59
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Mootor 2,0L 100kW suitseb.

Postitus Postitas meduus »

Arvatavasti klapisääre tihendid su oomil läbi.
Sõidukite kliima/ konditsioneeri täitmine ja kontroll Tallinnas.

56997null0seitse
Kasutaja avatar
Jospa
Klubiliige
Postitusi: 3806
Liitunud: 31 Mai 2007 22:42
Asukoht: Tartu linn
Tänanud: 106 korda
Tänatud: 84 korda

Re: Mootor 2,0L 100kW suitseb.

Postitus Postitas Jospa »

Ma ei taha neid 2.0 ecoteki ostjaid maha teha ja kindlasti leidub siin korralike 100kw ka aga kuradi ebaõnnestunud mootor ikka - alati mingi häda nendega, endal oli ka selline. Kokkuvõtlikult öeldes, ei taha see mootor laisa inimese kätt, muidugi ükski mootor ei taha seda aga see on nii kapriisne et ei oska nutta või naerda. Eriti veel 94-96 partiid.
Teema juurde tagasi siis suht tõenäoline et tihendid või rõngad. Kuna ilmselgelt õli pääseb n.n põlemiskambrisse.
Hagar
Huviline
Postitusi: 16
Liitunud: 25 Veebr 2007 23:39
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Mootor 2,0L 100kW suitseb.

Postitus Postitas Hagar »

Olen ise ka selle järeldusele jõudnud, et kas klapisääre tihendid või kolvirõngad. Kuid kuidas teha see kindlaks, kummad omadega on lepingu lõpetanud. Lastes vahetada klapisääre tihendid ja olukord ei muutu, siis ksa tasub olla õnnelik, et osa juba tehtud ja aeg asuda rõngaste kallale. Rõngastega alustades, kas tasuks vahetada kohe klapisääre tihendid.
Kelle kätte oleks auto mõtekas viia, et seal tehakse korralik töö.
meelis
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Mootor 2,0L 100kW suitseb.

Postitus Postitas meelis »

Minu oomi on näitex n6mmeauto autoteeninduses.seal saad teha vanaga kokkuleppe hinna...kuid olgem ausad et vana teeb kaua ja niikaua kui kõrval olen olnud siis ka korralikult.peaga vend.aga tore on vaadata et keegi veel siin viitsib selle mootori remondiga tegeleda....edu.kui ma ei eksi on siin paarkolm sellist
meelis
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Mootor 2,0L 100kW suitseb.

Postitus Postitas meelis »

Näiteks peaks olema vp autolammutuses prqegu sees garantiiga korralik mootor-ei ole enam kursis.samal ajal saad sa endale kodus kokku panna kap rem mootori kui huvi on...mootor maksis vist mingi 150 eurtsi ja oli läbi kimanud 175 tuhhi kui mu mälu ei peta
Tim
Huviline
Postitusi: 2594
Liitunud: 26 Nov 2008 21:57
Asukoht: Muhu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Mootor 2,0L 100kW suitseb.

Postitus Postitas Tim »

Nö.uue mootori ostmine ka mingisuguse riskiga ost,kui enne mootori töötamist pole kontrollida saanud.Isegi 175 000 sõitnud mootor võib läbi olla.
Kompresiooni mõõtmine on soovitatav.

Kui õlirõngad läbi,siis ilmselt on klovigrupp juba omadega otsas,muidugi lahtivõttes saab täpselt kulumised ära mõõta.
Plokikaane tegemine on selle asja juures suht lihtne.Kui kaan ise korras/sirge ja klapid peavad,siis ainult klapisääre tihendite vahetus on lihtne.Iseasi kui kulunud nukkvõllid on?

E: Parandan end,et klapisääre tihendeid vahetada peab ka klapid välja võtma.See on siiski aeganõudev töö.
Viimati muutis Tim, 03 Jaan 2014 20:12, muudetud 1 kord kokku.
Tagavedu,kindel edu!
107kw caravan.Man+LSD
meelis
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Mootor 2,0L 100kW suitseb.

Postitus Postitas meelis »

Mul on pakkuda kaan kui huvi on.sääred aasta algul opelaasis vahetatud.oli endal peal aga kui rihm purunes arvasin et klapid peas ja soetasin uue.kuid kui lammutamiseks läks pidin t6dema et ei olnud klapid peas...25 eurikut kui huvi
Vasta