küsimus nukade kohta

Kõik asjad mis on seotud mootoritega nii diisel kui bensiin ja gaas.
Vasta
meelis
Tänanud: 0
Tänatud: 0

küsimus nukade kohta

Postitus Postitas meelis »

Küsimus siis selline et nukka hammakatel osadel on nagu tina raskused ja osadel mitte?Millest see tuleneb?need mis mul olid peal neil väljalaskel olid kuid sisselaskel ei olnud.nyyd soetatud nukkade ratastel oli m6lemal...

Küsimus suht imelik kuid huvitav oleks teada.tegu 2,0 100kw
Tim
Huviline
Postitusi: 2594
Liitunud: 26 Nov 2008 21:57
Asukoht: Muhu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: küsimus nukade kohta

Postitus Postitas Tim »

Jutt siis nukkvõllidest-olgem natuke täpsemad.

Neid rihmarattad niisama nukkvõllide otsa ei käi,kindlasti peab veenudma et õigesti saaks.Kui nüüd vaadata,siis mõlemal rihmarattal on kirjad peal:sisselase ja väljalase.Neid saab segamini ajada.
Need "tinaraskused"on vastukaalud!Nukkvõll pole ju silindervõll,suurtel pööretel tekib purustav vibratsioon kui asi pole tsakaalus.

Mina isiklikult pole omegal veel ilma vastukaaludeta nukvõllide rihmarattaid näinud,seal pole vahet mis mootor on.
Tagavedu,kindel edu!
107kw caravan.Man+LSD
meelis
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: küsimus nukade kohta

Postitus Postitas meelis »

Pärast töökotta lähen teen pildid.kas siis v6is ka nt kaasa aidata rihma purun3misele ka see et üks oli ilma??
petzp
Huviline
Postitusi: 284
Liitunud: 01 Jaan 2008 02:48
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: küsimus nukade kohta

Postitus Postitas petzp »

Nende "tinaraskuste" järgi loeb nukaandur signaali ja aju saab aru, mis hetkel on käsil töötakt. Kõigis silindrites on väntvõlli teise ringi alguses töötakt ning esimesel ringil töötakti pole. Selline info on ajule vajalik täpsete pritsehetkede määramiseks. 85kW on sellest hargpritsest (sequential fuel injection) õnneks vaba.

1998-99 100kW mootoril ongi 1 ratas ilma raskuseta, 94-97 mootoritel on mõlemad rattad raskustega. Minu autodel oli vähemalt nii. Vaata autodata pildi järgi, kuidas nad täpselt nukkadele otsa käivad. Kui valesti panna, on tulemuseks kõverad klapid.
meelis
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: küsimus nukade kohta

Postitus Postitas meelis »

Niisiis v6ib olla et ml v6ib olla uuem mootor?kas on mingi vahe ka uue ja vana 100kw mootori vahel?kuidas vahet teha??
Kasutaja avatar
raudpats0
Huviline
Postitusi: 2462
Liitunud: 19 Sept 2007 18:59
Asukoht: Tartu
Tänanud: 22 korda
Tänatud: 18 korda

Re: küsimus nukade kohta

Postitus Postitas raudpats0 »

minu 100kw mootori nukarattad on ilma vastukaaludeta.
119BDD-110kw automaat caravan 2002
106 kw manuaal sedaan 2003 2*
1998cm³ 96kw manuaal 5 ust luukpära 2003 seljakott
tel: 58162851
Tim
Huviline
Postitusi: 2594
Liitunud: 26 Nov 2008 21:57
Asukoht: Muhu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: küsimus nukade kohta

Postitus Postitas Tim »

meelis kirjutas:Niisiis v6ib olla et ml v6ib olla uuem mootor?kas on mingi vahe ka uue ja vana 100kw mootori vahel?kuidas vahet teha??
Uuematüübi mootoril 2,0 ja 2,2bens.on mootoris tasakaalustusvõll.Muud vahet ei tohiks olla.Kudas selle tasakaalustusvõlli olemasolu tuvastada ilma õlivanni eemaldamatta,seda ei tea.
Nendest "vasturaskustest" veel niipalju,et minu 94a. omal olid need ja praegusel 2001a. masinal on ka.Ja ühed varu nukkvõllid,mis on kah algusaastate omegalt võetud,neil ka need "vasturaskused".
Tagavedu,kindel edu!
107kw caravan.Man+LSD
petzp
Huviline
Postitusi: 284
Liitunud: 01 Jaan 2008 02:48
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: küsimus nukade kohta

Postitus Postitas petzp »

Vanemal mootoril on üheosaline plekist õlivann (nagu 85kW altpoolt), tasakaalustusvõllidega mootoril 98-99a. on kaheosaline alumiinium+plekk õlivann. Väljast on erinevus selgelt näha.
Vasta