100kw ecotec ei hoia tühipööret ühtlaselt

Kõik asjad mis on seotud mootoritega nii diisel kui bensiin ja gaas.
Vasta
varemax
Tänanud: 0
Tänatud: 0

100kw ecotec ei hoia tühipööret ühtlaselt

Postitus Postitas varemax »

Tervitused,
Olen siin foorumis uus ja sooviks veidi abi küsida.
Autoks Opel Omega 2.0 ecotec 100kw .Mure siis tühipöördega,nimelt sõites sidur ära lahutada siis hakkab pööre kõikuma umbes 1000-2000pm vahel.Kohapeal seistes kaob se rahutu pöörete kõikumine mingi ajapeale ära. Taas sõitu alustades hakkab taas kõik uuesti pihta.
Kaabliga veakoode ei näidanud.
Rax
Klubiliige
Postitusi: 3456
Liitunud: 08 Mär 2013 00:31
Auto: 2.5DTI
Asukoht: Tartu linn
Tänanud: 60 korda
Tänatud: 78 korda

Re: 100kw ecotec ei hoia tühipööret ühtlaselt

Postitus Postitas Rax »

loputa break cleaneriga tühikäigu mootor läbi ja vaata kas siis ka jamab
ja kui tühikäigumootorilt toite maha lased siis peaks kh aru saama kas jebib v mitte
56232754
Tim
Huviline
Postitusi: 2594
Liitunud: 26 Nov 2008 21:57
Asukoht: Muhu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: 100kw ecotec ei hoia tühipööret ühtlaselt

Postitus Postitas Tim »

Tühine õhuleke enne segusiibrit võib sama jama tekitada,nt.tühikäigu klapi enda papist tihend või mõni pragu õhuvõtu lõdvikus peale õhukulumõõturit ja enne segusiibrit.
Segusiibri allosas on üks peenem voolik,mis tuleb klapikambri kaanest,seda kontrollida.

Mul endal oli vanal autol selline jama,et keegi osav meistrimees oli "käe järgi"tundega tühikäigu klapil alumise poldi keerme segusiibri korpuses üle keeranud...tihend ei pidanud enam ja sealt vahelt võttis lisaõhku.Aitas uue segusiibri korpuse paigaldus.

Ja nagu juba mainitud tühikäigu klapi läbiloputamine ja mõistlikuse piires suruõhuga läbipuhumine.
Tagavedu,kindel edu!
107kw caravan.Man+LSD
varemax
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: 100kw ecotec ei hoia tühipööret ühtlaselt

Postitus Postitas varemax »

Ise ka kahtlustasin sinna poole seda asja.. Kuid naljakas on se se mootor töötas teise autopeal väga kenasti, nüüd kogukuppatus teise autopeal ( Välja arvatud lamda andur). Mõlemad mootorid olid 100kw'sed. Mootorite väike erinevus oli karteri põhjas ( ühel karter tüüpiliselt allapoole lohuga. Teisel -vasakule ja paremale mootori käppade pooole väljaulatuvate vannidega.
Vasta