1. leht 1-st

K:käigukast

Postitatud: 29 Apr 2014 12:01
Postitas Rax
Kust kohast manuaal kastile õli sisse valatakse
Kas kuskil küljepeal või mujalt

Re: K:käigukast

Postitatud: 29 Apr 2014 12:47
Postitas ahti22
kasti küljepealt, sealt kus õli kontrollida saab

Re: K:käigukast

Postitatud: 02 Juul 2014 21:09
Postitas Rax
Teema olemas siis küsin uue küssa
Nimelt on sidurile pakkuda 3 sorti laagreid
1:survelaager
2:siduri juhtlaager
3:hüdrauliline survelaager
Kas kõik või milline neist asub/asuvad manuaal kastis??
Nimelt on see jama et tühikäigul/sõites kahiseb nii hullult et varsti jääb tümakas autos lahjaks :mrgreen:
Kui sidurit tallan siis on vakka nii nagu peakski üks masin olema!!!
Mingisugune laager tuleb seal ära vahetada muidu on varsti kutu!!
Mainin veel et kast on õli täis,kuiv ei ole

Re: K:käigukast

Postitatud: 02 Juul 2014 22:16
Postitas Faric
Mitteükski ei pruugi sinna sobida, kahiseb sul raudselt see käigukasti peavõlli esimene laager. Pm kast alt, lahti võtta, laagri peaks saama servemetist (sepa turu kõrval), vana tuleb kaasa võtta.

Re: K:käigukast

Postitatud: 03 Juul 2014 05:56
Postitas Rax
Kuidas see võlli laager siduri vajutamisega seotud on??

Re: K:käigukast

Postitatud: 03 Juul 2014 08:04
Postitas Raivz
Nimelt siduri survelaager saab kahiseda vaid siis, kui sidurit vajutad.

Re: K:käigukast

Postitatud: 03 Juul 2014 09:38
Postitas Faric
Kui pedaal üleval siis nö kast on töös ja see katkine laager liigub, kui sidur alla vajutada siis kast seisab ja see laager ka seisab. Pm kui nüüd kast alt võtta ja sidurikotta vaadata siis see laager on nö esimene mis sidurivõlli küljes on.

Re: K:käigukast

Postitatud: 03 Juul 2014 10:43
Postitas reims86
Vaheta survelaager ja asi tahe. Muidugi kui laiali võtad siis tõmba niisama näpuga ringi laagrit ja tunned, kuidas kuivalt õrna raginaga ringi käib.

Re: K:käigukast

Postitatud: 03 Juul 2014 18:40
Postitas Rax
Nagu ma aru saan siis on need hüdro laagrid ja juhtlaagrid atm kastis
ja manuaalis lihtsalt see survelaager

Re: K:käigukast

Postitatud: 05 Juul 2014 17:54
Postitas Rax
tekkis selline mõte et ostaks lammarist terve käimakasti ja paneks alla,
aga siis võib jääda ju kardaan vibrama,kas seda vibra kuidagi vältida ei saaks?
ma saan aru et vältida saan nii et oma kasti ja kardaani märgistan ära ja vahetan laagri aga kasutatud kastid ei maksa suurt raha,oleks lihtsam

Re: K:käigukast

Postitatud: 07 Juul 2014 06:29
Postitas Raivz
Manuaalkastis on ka terve hunnik laagreid.
Omega kasti pole kahjuks lahti võtnud, aga kõik võllid, mis on kastis peavad olema kuidagi laagriga toetatud kasti korpusele.

Sinu seletusest võib aru saada, et kui sidurit vajutad kaob "kahin" ära.
Aga kui auto kohapeal kasvõi töötab, siis on "kahin" olemas.
Olen õigesti aru saanud?

Sellisel juhul, kui kahin kaob ära kui sidur alla vajutada, pöörleb sidurikoda siduri survelaagri peal ja käigukastis ei pöörle ükski võll.
Juhul kui sidur vabastada, käik ei pea olema sees, pöörlevad käigukastis olevatest võllidest peavõll kaasa.*
Seega "kahin" tuleb kasti sees olevatest laagritest.

Juhul kui sidurit vajutades kahiseks, siis oleks veaks siduri survelaager.

Vabandan, kui mu jutt väga segane, pole kunagi osanud väga hea selgitaja olla.

Re: K:käigukast

Postitatud: 07 Juul 2014 18:00
Postitas Tim
ragenor kirjutas:tekkis selline mõte et ostaks lammarist terve käimakasti ja paneks alla,
aga siis võib jääda ju kardaan vibrama,kas seda vibra kuidagi vältida ei saaks?
ma saan aru et vältida saan nii et oma kasti ja kardaani märgistan ära ja vahetan laagri...
Kardaani ei pea lahti/pooleks võtma käigukasti vahetades.
Kui tekib vajadus kardaan laiali tõmmata(tugilaagri vahetus nt.)siis märgid pooled ära ja paned pärast samamoodi kokku.

Tegelikult ei saa neid kardaani erinevaid pooli valesti kokku panna,tähelepanelikumalt vaadates on näha et üks nuut on reinev.Kokku pannes saab kohe aru,kas läheb kergelt kokku või peab hakkama jõudu rakendama...

Re: K:käigukast

Postitatud: 07 Juul 2014 18:55
Postitas Rax
Raivz kirjutas:Manuaalkastis on ka terve hunnik laagreid.
Omega kasti pole kahjuks lahti võtnud, aga kõik võllid, mis on kastis peavad olema kuidagi laagriga toetatud kasti korpusele.

Sinu seletusest võib aru saada, et kui sidurit vajutad kaob "kahin" ära.
Aga kui auto kohapeal kasvõi töötab, siis on "kahin" olemas.
Olen õigesti aru saanud?

Sellisel juhul, kui kahin kaob ära kui sidur alla vajutada, pöörleb sidurikoda siduri survelaagri peal ja käigukastis ei pöörle ükski võll.
Juhul kui sidur vabastada, käik ei pea olema sees, pöörlevad käigukastis olevatest võllidest peavõll kaasa.*
Seega "kahin" tuleb kasti sees olevatest laagritest.

Juhul kui sidurit vajutades kahiseks, siis oleks veaks siduri survelaager.

Vabandan, kui mu jutt väga segane, pole kunagi osanud väga hea selgitaja olla.

Tänud
sain küll aru :D

Re: K:käigukast

Postitatud: 07 Juul 2014 18:57
Postitas Rax
Tim kirjutas:
ragenor kirjutas:tekkis selline mõte et ostaks lammarist terve käimakasti ja paneks alla,
aga siis võib jääda ju kardaan vibrama,kas seda vibra kuidagi vältida ei saaks?
ma saan aru et vältida saan nii et oma kasti ja kardaani märgistan ära ja vahetan laagri...
Kardaani ei pea lahti/pooleks võtma käigukasti vahetades.
Kui tekib vajadus kardaan laiali tõmmata(tugilaagri vahetus nt.)siis märgid pooled ära ja paned pärast samamoodi kokku.

Tegelikult ei saa neid kardaani erinevaid pooli valesti kokku panna,tähelepanelikumalt vaadates on näha et üks nuut on reinev.Kokku pannes saab kohe aru,kas läheb kergelt kokku või peab hakkama jõudu rakendama...
Selge pilt
tänud
tuleb ära teha,pläss on juba liikuda masinaga :mrgreen: