Commodore ülekanne

Manuual ja automaat käigukastid ning ka difrid
Vasta
jyrgenpii
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Commodore ülekanne

Postitus Postitas jyrgenpii » 20 Okt 2015 09:15

THM180 kast koostöös mu 69´ Commodore 3,56 difriga annab maanteesõidul 3000rpm. Sooviksin seda kuidagi alandada.
Kuskil internetis jäi silma, et Monzadel oli kasutusel ka 3,16 ülekandega differ (Monzadel kasutati sama 3-käigulist automaati). Kas keegi teab lähemalt rääkida?

Plaan B oleks kasti asendamine... kas vanemad AR35-d on ka elektroonilise juhtimisega?

Kasutaja avatar
Martink91
Klubiliige
Postitusi: 2549
Liitunud: 24 Dets 2012 14:00
Auto: 3.0DTI 3.5 Bi-turbo
Asukoht: Keila/Tallinn
Tänanud: 11 korda
Tänatud: 45 korda

Re: Commodore ülekanne

Postitus Postitas Martink91 » 20 Okt 2015 18:08

69' Commodoore?
Siin sulle kaks kalkulaatorit, millest sinule tähtsam on vast ikka viimane
http://www.tqhq.ee/dir.php?id=61" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.tqhq.ee/dir.php?id=62" onclick="window.open(this.href);return false;
53917831 Diagnost
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
kasutatud varuosad viewtopic.php?f=23&t=10487
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534

jyrgenpii
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Commodore ülekanne

Postitus Postitas jyrgenpii » 20 Okt 2015 18:37

.
Viimati muutis jyrgenpii, 20 Okt 2015 18:40, muudetud 1 kord kokku.

jyrgenpii
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Commodore ülekanne

Postitus Postitas jyrgenpii » 20 Okt 2015 18:39

selline asi
Pilt

Kiirused käikudega oskan isegi leida, aga huvitab just see pool, et mida Opeli tehas pakkunud on erinevatel ajastutel...

Kasutaja avatar
Martink91
Klubiliige
Postitusi: 2549
Liitunud: 24 Dets 2012 14:00
Auto: 3.0DTI 3.5 Bi-turbo
Asukoht: Keila/Tallinn
Tänanud: 11 korda
Tänatud: 45 korda

Re: Commodore ülekanne

Postitus Postitas Martink91 » 20 Okt 2015 19:13

ma mõtlesin et äkki soovid kalkulaatorit saamaks teada teoreetilis mootoripöördeid, kui Monza dfri alla lükkad.
53917831 Diagnost
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
kasutatud varuosad viewtopic.php?f=23&t=10487
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534

vivaldi
Klubiliige
Postitusi: 1129
Liitunud: 12 Jaan 2008 20:10
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 0
Tänatud: 3 korda

Re: Commodore ülekanne

Postitus Postitas vivaldi » 20 Okt 2015 19:37

Kas Commodorel ei ole mitte jäik sild ja Monza/Senaator sõltumatu sild? Seega ei tohiks need omavahel üldse sobida.
MB W211 E320CDI, Opel Omega B C20NE

Kasutaja avatar
diablo2
Huviline
Postitusi: 93
Liitunud: 19 Nov 2012 20:03
Asukoht: rakvere
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Commodore ülekanne

Postitus Postitas diablo2 » 20 Okt 2015 19:55

monzal jh sõltumatu sild nagu senaatoril ja omegatel.

viljar
Huviline
Postitusi: 227
Liitunud: 27 Juul 2009 14:55
Asukoht: Tallinn/Kehtna
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Commodore ülekanne

Postitus Postitas viljar » 20 Okt 2015 21:46

Mul on Monza ja sellel on 3.15 ülekanne ning maanteepöörded ca 2900.
Variant on otsida AW 03-71L , see on 4 käiguline automaat mis tuli valikusse 85 aasta masinatel, hea sujuvate käiguvahetustega. Sellel kastil on käigukangi kõrval eraldi nupp millest saab neljanda käigu välja lülitada. Neid kaste kasutati ka 4 silindrilistel A Omegatel, nendel kastidel käigukasti aju pole. AW 03-71LE oli kasutusel kõikidel 6 silindrilistel Omegatel ning Senator B -del, nendel kastidel on juba juhtaju. AR25/35 on samuti juhtajuga.
Peugeot Expert Tepee 2.0 HDI -2013
2x Opel Monza

jyrgenpii
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Commodore ülekanne

Postitus Postitas jyrgenpii » 21 Okt 2015 07:18

Tänud!
Seda inffi vaja oligi.

Kas diffrite sisud omavahel vahetatavad ei pruugi olla?

Aga üldiselt näib perspektiivne olevat see 4k kast leida.

jyrgenpii
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Commodore ülekanne

Postitus Postitas jyrgenpii » 03 Nov 2015 11:54

Leidsin AW03-71L kasti ühest lammarist
https://scontent.xx.fbcdn.net/hphotos-x ... e=563ADBF1" onclick="window.open(this.href);return false;
https://scontent.xx.fbcdn.net/hphotos-x ... e=563AEEF4" onclick="window.open(this.href);return false;
https://scontent.xx.fbcdn.net/hphotos-x ... e=563B4022" onclick="window.open(this.href);return false;
https://scontent.xx.fbcdn.net/hphotos-x ... e=563B2C93" onclick="window.open(this.href);return false;


Mul seoses sellega paar küsimust (siiski mu elu esimene atm kast :mrgreen: )
Käiguvalitsa külge kinnitub tross!?
Milleks on kasti küljel liigendiga varras?
kiirusandur on antud asjal elektrooniline, kuid on asendatav ka trossajamiga?
Kastil 2 pistikut - kokku 8 juhet > mis info mööda neid juhtmeid liigub?

petzp
Huviline
Postitusi: 285
Liitunud: 01 Jaan 2008 02:48
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Commodore ülekanne

Postitus Postitas petzp » 03 Nov 2015 14:56

Käigukang kinnitub varda külge ja juhib kastis asja nimega "manual valve". Tross on ilmselt gaasipedaali kickdown, mis gaasi põhjavajutamisel vahetab käigu alla.

jyrgenpii
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Commodore ülekanne

Postitus Postitas jyrgenpii » 27 Juun 2016 20:52

Veel küsimusi...

AW03-71 otsas 3 poldiga kardaaniflants. Auto kõhu all ca 28mm diameetriga nuudiga emane pesa kardaanipukis. Kas on millegi küljest sellist asja võtta?
viljar kirjutas:AW 03-71LE oli kasutusel kõikidel 6 silindrilistel Omegatel ning Senator B -del, nendel kastidel on juba juhtaju.
Kuna tänaseks mul nii 03-71L kui ka 03-71LE olemas, siis tekivad küsimused... Mõlemal kastil on 4 pin pistik (R käigu lülitus; P ja N käigu lülitus) ja 5 pin pistik. Mida teeb 5 pin pistik?
L-il külje peal 2 solenoidi. Nende juhtmed rapsitud ja 2 juhet nähtaval.
LE-l külje peal 1 solenoid, mille juurde jookseb 3 pin pistik

Kasti tagaotsas olev solenoid peaks olema siis 4. käigu lülitus? Kas keegi oskab öelda mismoodi vaikimisi 4. käik töötab?

Vasta