1. leht 1-st

Commodore ülekanne

Postitatud: 20 Okt 2015 09:15
Postitas jyrgenpii
THM180 kast koostöös mu 69´ Commodore 3,56 difriga annab maanteesõidul 3000rpm. Sooviksin seda kuidagi alandada.
Kuskil internetis jäi silma, et Monzadel oli kasutusel ka 3,16 ülekandega differ (Monzadel kasutati sama 3-käigulist automaati). Kas keegi teab lähemalt rääkida?

Plaan B oleks kasti asendamine... kas vanemad AR35-d on ka elektroonilise juhtimisega?

Re: Commodore ülekanne

Postitatud: 20 Okt 2015 18:08
Postitas Martin
69' Commodoore?
Siin sulle kaks kalkulaatorit, millest sinule tähtsam on vast ikka viimane
http://www.tqhq.ee/dir.php?id=61" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.tqhq.ee/dir.php?id=62" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: Commodore ülekanne

Postitatud: 20 Okt 2015 18:37
Postitas jyrgenpii
.

Re: Commodore ülekanne

Postitatud: 20 Okt 2015 18:39
Postitas jyrgenpii
selline asi
Pilt

Kiirused käikudega oskan isegi leida, aga huvitab just see pool, et mida Opeli tehas pakkunud on erinevatel ajastutel...

Re: Commodore ülekanne

Postitatud: 20 Okt 2015 19:13
Postitas Martin
ma mõtlesin et äkki soovid kalkulaatorit saamaks teada teoreetilis mootoripöördeid, kui Monza dfri alla lükkad.

Re: Commodore ülekanne

Postitatud: 20 Okt 2015 19:37
Postitas vivaldi
Kas Commodorel ei ole mitte jäik sild ja Monza/Senaator sõltumatu sild? Seega ei tohiks need omavahel üldse sobida.

Re: Commodore ülekanne

Postitatud: 20 Okt 2015 19:55
Postitas diablo2
monzal jh sõltumatu sild nagu senaatoril ja omegatel.

Re: Commodore ülekanne

Postitatud: 20 Okt 2015 21:46
Postitas viljar
Mul on Monza ja sellel on 3.15 ülekanne ning maanteepöörded ca 2900.
Variant on otsida AW 03-71L , see on 4 käiguline automaat mis tuli valikusse 85 aasta masinatel, hea sujuvate käiguvahetustega. Sellel kastil on käigukangi kõrval eraldi nupp millest saab neljanda käigu välja lülitada. Neid kaste kasutati ka 4 silindrilistel A Omegatel, nendel kastidel käigukasti aju pole. AW 03-71LE oli kasutusel kõikidel 6 silindrilistel Omegatel ning Senator B -del, nendel kastidel on juba juhtaju. AR25/35 on samuti juhtajuga.

Re: Commodore ülekanne

Postitatud: 21 Okt 2015 07:18
Postitas jyrgenpii
Tänud!
Seda inffi vaja oligi.

Kas diffrite sisud omavahel vahetatavad ei pruugi olla?

Aga üldiselt näib perspektiivne olevat see 4k kast leida.

Re: Commodore ülekanne

Postitatud: 03 Nov 2015 11:54
Postitas jyrgenpii
Leidsin AW03-71L kasti ühest lammarist
https://scontent.xx.fbcdn.net/hphotos-x ... e=563ADBF1" onclick="window.open(this.href);return false;
https://scontent.xx.fbcdn.net/hphotos-x ... e=563AEEF4" onclick="window.open(this.href);return false;
https://scontent.xx.fbcdn.net/hphotos-x ... e=563B4022" onclick="window.open(this.href);return false;
https://scontent.xx.fbcdn.net/hphotos-x ... e=563B2C93" onclick="window.open(this.href);return false;


Mul seoses sellega paar küsimust (siiski mu elu esimene atm kast :mrgreen: )
Käiguvalitsa külge kinnitub tross!?
Milleks on kasti küljel liigendiga varras?
kiirusandur on antud asjal elektrooniline, kuid on asendatav ka trossajamiga?
Kastil 2 pistikut - kokku 8 juhet > mis info mööda neid juhtmeid liigub?

Re: Commodore ülekanne

Postitatud: 03 Nov 2015 14:56
Postitas petzp
Käigukang kinnitub varda külge ja juhib kastis asja nimega "manual valve". Tross on ilmselt gaasipedaali kickdown, mis gaasi põhjavajutamisel vahetab käigu alla.

Re: Commodore ülekanne

Postitatud: 27 Juun 2016 20:52
Postitas jyrgenpii
Veel küsimusi...

AW03-71 otsas 3 poldiga kardaaniflants. Auto kõhu all ca 28mm diameetriga nuudiga emane pesa kardaanipukis. Kas on millegi küljest sellist asja võtta?
viljar kirjutas:AW 03-71LE oli kasutusel kõikidel 6 silindrilistel Omegatel ning Senator B -del, nendel kastidel on juba juhtaju.
Kuna tänaseks mul nii 03-71L kui ka 03-71LE olemas, siis tekivad küsimused... Mõlemal kastil on 4 pin pistik (R käigu lülitus; P ja N käigu lülitus) ja 5 pin pistik. Mida teeb 5 pin pistik?
L-il külje peal 2 solenoidi. Nende juhtmed rapsitud ja 2 juhet nähtaval.
LE-l külje peal 1 solenoid, mille juurde jookseb 3 pin pistik

Kasti tagaotsas olev solenoid peaks olema siis 4. käigu lülitus? Kas keegi oskab öelda mismoodi vaikimisi 4. käik töötab?