K: Tugevam vahepukk

Manuual ja automaat käigukastid ning ka difrid
Kasutaja avatar
Jospa
Klubiliige
Postitusi: 3156
Liitunud: 31 Mai 2007 22:42
Asukoht: Tartu linn
Tänanud: 45 korda
Tänatud: 38 korda

K: Tugevam vahepukk

Postitus Postitas Jospa » 18 Aug 2016 12:02

Nimelt on mul häda pidevalt vahepukkidega kardaani küljes. Esimene oli läbi, teine oli varuosa viga, kolmas ei kannatanud (A grupi varuosa), neljas mis all on ka A grupi oma on ka minemas, vibratsioon on sees. Vahetan puki ära, vibra kadunud. Ca 30-40 korda kohalt äraminekut jõuliselt, hakkab pukk läbi minema 3.0v6 manuaal on mul. Kas saaks kasutada näiteks dialade vahepukke? Kannatavad ehk rohkem? Kuna need pidid olema juba BMW poolt tehtud, vist? Mingi X5 vahepukk pidi ka sobima, vist?
Nõuandeid!?soovitusi?
Ettetänades Jospa
Jeep GC 3.0 CRD 160kw
Opel Omega 2.5 DTI 110kw

Kasutaja avatar
Faric
Klubiliige
Postitusi: 1218
Liitunud: 19 Juul 2012 22:56
Asukoht: Tartu
Tänanud: 8 korda
Tänatud: 9 korda

Re: K: Tugevam vahepukk

Postitus Postitas Faric » 18 Aug 2016 14:57

No mdea mida sa sinna paned, endal läks fagi laager ja febi pukk ja toimib, igapäev valu taga masinal. Aga ega see omega pukk paras pehme on, võiks olla väheke tummisem tükk.
FL 2.5DTI 680TLG, FL TDS 457BCI, FL 2.2i
X5 E53 3.0D 314TNB
W202 c200 2.2TDI 099MFM
LC HJ60 27ZMJ
Plus Mõned korralikud Sierrad

Kasutaja avatar
Jospa
Klubiliige
Postitusi: 3156
Liitunud: 31 Mai 2007 22:42
Asukoht: Tartu linn
Tänanud: 45 korda
Tänatud: 38 korda

Re: K: Tugevam vahepukk

Postitus Postitas Jospa » 18 Aug 2016 15:28

Mul on 3 kuuga neljaks pukk!!!! Tra mõniasi on küll omegal nõrk ja ei kannata. Ega see esimene manuaal 3.0v6 ole, ma ei saa aru kuidas minul neid pukke läheb nagu soojad saiad :x
Jeep GC 3.0 CRD 160kw
Opel Omega 2.5 DTI 110kw

Kasutaja avatar
Martink91
Klubiliige
Postitusi: 2546
Liitunud: 24 Dets 2012 14:00
Auto: 3.0DTI 3.5 Bi-turbo
Asukoht: Keila/Tallinn
Tänanud: 11 korda
Tänatud: 45 korda

Re: K: Tugevam vahepukk

Postitus Postitas Martink91 » 18 Aug 2016 16:00

oled kindel et puki viga? äkki veovõllil tasakaal paigast ära, mõni kaal lendu pannud.
Kui sul nii lühikese aja jooksul mitmes pukk siis mina arvan et viga on kuskil mujal. Pole kellegil teisel sellist viga kunagi kohanud.
53917831 Diagnost
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
kasutatud varuosad viewtopic.php?f=23&t=10487
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534

Rax
Klubiliige
Postitusi: 2862
Liitunud: 08 Mär 2013 00:31
Auto: 2.5DTI
Asukoht: Tartu linn
Tänanud: 23 korda
Tänatud: 35 korda

Re: K: Tugevam vahepukk

Postitus Postitas Rax » 18 Aug 2016 16:48

Pukk on ikka õigetpidi pandud?
Pukil peaks nooled peal olema mis näitavad kuhu peaks poldi auk jääma. Üks siis kasti ja teine kardaani poole.
Valesti paigaldades kulub ka suhteliselt kiiresti.
Minuarust oli see sellepärast et kasti poolne puki osa on kõvem/tugevam kui teine pool. Kiirendades siis kast peaks lükkama kardaani diffri poole. Plaplapla. Kuskilt lugesin kunagi. :lol:
56232754

Kasutaja avatar
Jospa
Klubiliige
Postitusi: 3156
Liitunud: 31 Mai 2007 22:42
Asukoht: Tartu linn
Tänanud: 45 korda
Tänatud: 38 korda

Re: K: Tugevam vahepukk

Postitus Postitas Jospa » 18 Aug 2016 19:14

Veovõll? Hmmm peab laskma seda siis kontrollida, ma kahtlen et pukk valesti on pandud mitu korda
Jeep GC 3.0 CRD 160kw
Opel Omega 2.5 DTI 110kw

Rax
Klubiliige
Postitusi: 2862
Liitunud: 08 Mär 2013 00:31
Auto: 2.5DTI
Asukoht: Tartu linn
Tänanud: 23 korda
Tänatud: 35 korda

Re: K: Tugevam vahepukk

Postitus Postitas Rax » 18 Aug 2016 19:25

Kardaanil on jh sellised pleki laastud peal, nn raskused. Aga vähe usutav et see sealt omaljõul lahkub. Sul on viga kuskil peale käigukasti. Uus vahepukk leevendab või kaotab mingiks ajaks vibra, aga viga ise on tegelikult aktuaalne veel. Mis asjad seal kardaanil veel on peale puki. Vahepukk laagriga, ristid, krt ma peast enam ei mäleta ja ammu pole omega alla sattunud, kas oomil pole kardaani lõpus laagrit? Naise buumeril oli ka vibra ja hakkas liikudes kolksuma. Vahetasin kardaani lõpu otsa ja vaikus majas.

Edit. Su pillil niipalju väänet, et oled kardaani kõveraks väänand. :lol:
56232754

Kasutaja avatar
Jospa
Klubiliige
Postitusi: 3156
Liitunud: 31 Mai 2007 22:42
Asukoht: Tartu linn
Tänanud: 45 korda
Tänatud: 38 korda

Re: K: Tugevam vahepukk

Postitus Postitas Jospa » 18 Aug 2016 19:51

Leevendid ja vahepukk....150 eurine sett muidu kui uued osta kõik. Aga kas miski 110kw disla pukk ei sobi, tollel väänet nõks rohkem kui v6, peaks nagu rohkem taluma
Kahtlen et väändes asi. Kiiremini saab ära küll lõhkuda kui atm iga
Jeep GC 3.0 CRD 160kw
Opel Omega 2.5 DTI 110kw

Rax
Klubiliige
Postitusi: 2862
Liitunud: 08 Mär 2013 00:31
Auto: 2.5DTI
Asukoht: Tartu linn
Tänanud: 23 korda
Tänatud: 35 korda

Re: K: Tugevam vahepukk

Postitus Postitas Rax » 18 Aug 2016 20:27

Väike nali väände kohta. Sellekt et kardaani nn vinti keerata, on ikka palju palju rohkem vaja. :D Kiire otsing andis vastuseks et 96 kw diisli oma küll sobib. Sise mõõt 50, välimine 131 ja paksus 30
56232754

Kasutaja avatar
Anz69
Klubiliige
Postitusi: 680
Liitunud: 14 Mär 2007 01:53
Asukoht: Pärnu/Tallinn
Tänanud: 10 korda
Tänatud: 9 korda

Re: K: Tugevam vahepukk

Postitus Postitas Anz69 » 18 Aug 2016 20:37

kui sa oled vahetanud leevendiga hooratta, leevendita hooratta vastu,
nagu mina enda prefl tegin, siis see auto mille pealt hooratas tuli oli käigukasti tagumise flantsi otsas mingi hullult raske metallkablakas, viskasin selle minema, ning kulusid otsmised leevendid nagu sinu autol pukke kulub.
see oli muidugi 85kw aga eeldan,et v6-el on sama lugu.
ja pukki peksab see kardaan ilma kahemassilise hoorattata samamoodi ma arvan.
aga mul oli nii, ning sinu auto puhul ainult üks võimalus mida mina pakun :)
Vectra GTS 2.0T 2004' [131AVS]
Omega 3.2 vagun 2001' [498THS]

Diisliga köetakse maja ning küntakse põldu, bensiiniga sõidavad autod :twisted:

Rax
Klubiliige
Postitusi: 2862
Liitunud: 08 Mär 2013 00:31
Auto: 2.5DTI
Asukoht: Tartu linn
Tänanud: 23 korda
Tänatud: 35 korda

Re: K: Tugevam vahepukk

Postitus Postitas Rax » 18 Aug 2016 20:47

96 kw diislil on väänet vähem kui v6-l. 3.0 on 270 NM 110 kw TDI 300 NM ja TD 250 NM.
Kuskil sul seal midagi toimub et leevendit sööb.
Kui kahemassiline hooratas ühemassiliseks vahetada, siis tuleb juba leevendiga sidur panna, vastasel juhul kukud ise autost välja. :lol:
56232754

GCC
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: K: Tugevam vahepukk

Postitus Postitas GCC » 18 Aug 2016 23:00

Rax kirjutas:96 kw diislil on väänet vähem kui v6-l. 3.0 on 270 NM 110 kw TDI 300 NM ja TD 250 NM.
Kuskil sul seal midagi toimub et leevendit sööb.
Kui kahemassiline hooratas ühemassiliseks vahetada, siis tuleb juba leevendiga sidur panna, vastasel juhul kukud ise autost välja. :lol:

mul ei olnud mingit leevendit vahe oli vaevumärgatav... erinevate mootoritega on originaal tugilaager kestnud üle 200kw ja suht lõhkumist, küll aga käigukasti poolsetest leeventitest olen küll jagu saanud...

Kasutaja avatar
AnvarV
Üldmoderaator
Postitusi: 790
Liitunud: 17 Juul 2012 22:24
Asukoht: Rakvere/Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 14 korda

Re: K: Tugevam vahepukk

Postitus Postitas AnvarV » 19 Aug 2016 08:53

Ma kipun ka arvama, et kardaan tasakaalust väljas. Endal mingi suvaline odavaotsa pukk all ja kannatab raiumist küll.

Kasutaja avatar
markus20
Klubiliige
Postitusi: 302
Liitunud: 31 Aug 2012 14:30
Asukoht: Harjumaa
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: K: Tugevam vahepukk

Postitus Postitas markus20 » 19 Aug 2016 10:09

Mul oli ka 3.0 manuaal. Sai iganädal SR-il jne käidud, kuid ei esinenud vahepukiga probleeme.
Respect a mans car and the man respects you.

649AYZ Omega B 3.0 TURBO
239 AIK Omega A 2.6 DUAL-RAM
2xFL Caravan

Kasutaja avatar
oskaja
Klubiliige
Postitusi: 605
Liitunud: 13 Okt 2008 17:49
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 12 korda

Re: K: Tugevam vahepukk

Postitus Postitas oskaja » 19 Aug 2016 11:40

Rax kirjutas:Kardaanil on jh sellised pleki laastud peal, nn raskused. Aga vähe usutav et see sealt omaljõul lahkub.
Väga kergelt võib see plekist tasakaal sealt minema lennata. Töökaaslane alles hiljuti kurtis, et oli miski vibra tekkinud jne. ja lõpuks avastas, et 1 tasakaal oli sääred teinud. Ma ei tea kuidas neid originaalis sinna külge pannakse aga töökaaslane arvas, et vana oli kuidagimoodi liimitud, sest keevituse jälgi ega miskit nagu silma polevat jäänud.

Vasta