1. leht 2-st

K: Tugevam vahepukk

Postitatud: 18 Aug 2016 12:02
Postitas Jospa
Nimelt on mul häda pidevalt vahepukkidega kardaani küljes. Esimene oli läbi, teine oli varuosa viga, kolmas ei kannatanud (A grupi varuosa), neljas mis all on ka A grupi oma on ka minemas, vibratsioon on sees. Vahetan puki ära, vibra kadunud. Ca 30-40 korda kohalt äraminekut jõuliselt, hakkab pukk läbi minema 3.0v6 manuaal on mul. Kas saaks kasutada näiteks dialade vahepukke? Kannatavad ehk rohkem? Kuna need pidid olema juba BMW poolt tehtud, vist? Mingi X5 vahepukk pidi ka sobima, vist?
Nõuandeid!?soovitusi?
Ettetänades Jospa

Re: K: Tugevam vahepukk

Postitatud: 18 Aug 2016 14:57
Postitas Faric
No mdea mida sa sinna paned, endal läks fagi laager ja febi pukk ja toimib, igapäev valu taga masinal. Aga ega see omega pukk paras pehme on, võiks olla väheke tummisem tükk.

Re: K: Tugevam vahepukk

Postitatud: 18 Aug 2016 15:28
Postitas Jospa
Mul on 3 kuuga neljaks pukk!!!! Tra mõniasi on küll omegal nõrk ja ei kannata. Ega see esimene manuaal 3.0v6 ole, ma ei saa aru kuidas minul neid pukke läheb nagu soojad saiad :x

Re: K: Tugevam vahepukk

Postitatud: 18 Aug 2016 16:00
Postitas Martin
oled kindel et puki viga? äkki veovõllil tasakaal paigast ära, mõni kaal lendu pannud.
Kui sul nii lühikese aja jooksul mitmes pukk siis mina arvan et viga on kuskil mujal. Pole kellegil teisel sellist viga kunagi kohanud.

Re: K: Tugevam vahepukk

Postitatud: 18 Aug 2016 16:48
Postitas Rax
Pukk on ikka õigetpidi pandud?
Pukil peaks nooled peal olema mis näitavad kuhu peaks poldi auk jääma. Üks siis kasti ja teine kardaani poole.
Valesti paigaldades kulub ka suhteliselt kiiresti.
Minuarust oli see sellepärast et kasti poolne puki osa on kõvem/tugevam kui teine pool. Kiirendades siis kast peaks lükkama kardaani diffri poole. Plaplapla. Kuskilt lugesin kunagi. :lol:

Re: K: Tugevam vahepukk

Postitatud: 18 Aug 2016 19:14
Postitas Jospa
Veovõll? Hmmm peab laskma seda siis kontrollida, ma kahtlen et pukk valesti on pandud mitu korda

Re: K: Tugevam vahepukk

Postitatud: 18 Aug 2016 19:25
Postitas Rax
Kardaanil on jh sellised pleki laastud peal, nn raskused. Aga vähe usutav et see sealt omaljõul lahkub. Sul on viga kuskil peale käigukasti. Uus vahepukk leevendab või kaotab mingiks ajaks vibra, aga viga ise on tegelikult aktuaalne veel. Mis asjad seal kardaanil veel on peale puki. Vahepukk laagriga, ristid, krt ma peast enam ei mäleta ja ammu pole omega alla sattunud, kas oomil pole kardaani lõpus laagrit? Naise buumeril oli ka vibra ja hakkas liikudes kolksuma. Vahetasin kardaani lõpu otsa ja vaikus majas.

Edit. Su pillil niipalju väänet, et oled kardaani kõveraks väänand. :lol:

Re: K: Tugevam vahepukk

Postitatud: 18 Aug 2016 19:51
Postitas Jospa
Leevendid ja vahepukk....150 eurine sett muidu kui uued osta kõik. Aga kas miski 110kw disla pukk ei sobi, tollel väänet nõks rohkem kui v6, peaks nagu rohkem taluma
Kahtlen et väändes asi. Kiiremini saab ära küll lõhkuda kui atm iga

Re: K: Tugevam vahepukk

Postitatud: 18 Aug 2016 20:27
Postitas Rax
Väike nali väände kohta. Sellekt et kardaani nn vinti keerata, on ikka palju palju rohkem vaja. :D Kiire otsing andis vastuseks et 96 kw diisli oma küll sobib. Sise mõõt 50, välimine 131 ja paksus 30

Re: K: Tugevam vahepukk

Postitatud: 18 Aug 2016 20:37
Postitas Anz69
kui sa oled vahetanud leevendiga hooratta, leevendita hooratta vastu,
nagu mina enda prefl tegin, siis see auto mille pealt hooratas tuli oli käigukasti tagumise flantsi otsas mingi hullult raske metallkablakas, viskasin selle minema, ning kulusid otsmised leevendid nagu sinu autol pukke kulub.
see oli muidugi 85kw aga eeldan,et v6-el on sama lugu.
ja pukki peksab see kardaan ilma kahemassilise hoorattata samamoodi ma arvan.
aga mul oli nii, ning sinu auto puhul ainult üks võimalus mida mina pakun :)

Re: K: Tugevam vahepukk

Postitatud: 18 Aug 2016 20:47
Postitas Rax
96 kw diislil on väänet vähem kui v6-l. 3.0 on 270 NM 110 kw TDI 300 NM ja TD 250 NM.
Kuskil sul seal midagi toimub et leevendit sööb.
Kui kahemassiline hooratas ühemassiliseks vahetada, siis tuleb juba leevendiga sidur panna, vastasel juhul kukud ise autost välja. :lol:

Re: K: Tugevam vahepukk

Postitatud: 18 Aug 2016 23:00
Postitas GCC
Rax kirjutas:96 kw diislil on väänet vähem kui v6-l. 3.0 on 270 NM 110 kw TDI 300 NM ja TD 250 NM.
Kuskil sul seal midagi toimub et leevendit sööb.
Kui kahemassiline hooratas ühemassiliseks vahetada, siis tuleb juba leevendiga sidur panna, vastasel juhul kukud ise autost välja. :lol:

mul ei olnud mingit leevendit vahe oli vaevumärgatav... erinevate mootoritega on originaal tugilaager kestnud üle 200kw ja suht lõhkumist, küll aga käigukasti poolsetest leeventitest olen küll jagu saanud...

Re: K: Tugevam vahepukk

Postitatud: 19 Aug 2016 08:53
Postitas AnvarV
Ma kipun ka arvama, et kardaan tasakaalust väljas. Endal mingi suvaline odavaotsa pukk all ja kannatab raiumist küll.

Re: K: Tugevam vahepukk

Postitatud: 19 Aug 2016 10:09
Postitas markus20
Mul oli ka 3.0 manuaal. Sai iganädal SR-il jne käidud, kuid ei esinenud vahepukiga probleeme.

Re: K: Tugevam vahepukk

Postitatud: 19 Aug 2016 11:40
Postitas oskaja
Rax kirjutas:Kardaanil on jh sellised pleki laastud peal, nn raskused. Aga vähe usutav et see sealt omaljõul lahkub.
Väga kergelt võib see plekist tasakaal sealt minema lennata. Töökaaslane alles hiljuti kurtis, et oli miski vibra tekkinud jne. ja lõpuks avastas, et 1 tasakaal oli sääred teinud. Ma ei tea kuidas neid originaalis sinna külge pannakse aga töökaaslane arvas, et vana oli kuidagimoodi liimitud, sest keevituse jälgi ega miskit nagu silma polevat jäänud.