Help: miks TD automaadi flexplate annab järgi
Postitatud: 26 Mai 2017 19:55
Niisiis. Timeline selline:
Feilis kast, sai vahetatud. Kuu aega hiljem läks flexplate laiali, kõik kolm nurka panid minema. Nüüd on saanud mingi 3000km sõita, jõudsin just Tartusse ja maja ees manööverdades on tuttav tigin gaasi maha lastes põhja all. Katsun korra alla roomata ja poldid üle keerata, aga kahtlaselt sedamoodi kõlab, et üks nurk on taas saba andnud
MIKS???
Kas oomi kasti on võimalik niimoodi alla panna, et flexplate jääb nii suure pinge alla, et hakkab lammutama? Turbiini torkasin kasti otsa ja koos meelitasin alla, poldid kinni said, siis tundus kõik kenasti vabalt liikuma. Kõigile poltidele all sai ka locktite kaela.
Kui käike lülitada, laseb diffrist korraliku nõksu läbi, taga on suht julm lõtk sees, kas võib see nõksutamine plaadi ära lammutada? Ar35 kast ise seal otsas ju kuidagi raskem või kangem ju ei ole, et ar25 turbiini ja esimest osa lammutama peaks.
Aidake palun, kuul on täiesti koos praegu. Kuudagi ei taha manu conversioni teed ka minna praegu.
Feilis kast, sai vahetatud. Kuu aega hiljem läks flexplate laiali, kõik kolm nurka panid minema. Nüüd on saanud mingi 3000km sõita, jõudsin just Tartusse ja maja ees manööverdades on tuttav tigin gaasi maha lastes põhja all. Katsun korra alla roomata ja poldid üle keerata, aga kahtlaselt sedamoodi kõlab, et üks nurk on taas saba andnud
MIKS???
Kas oomi kasti on võimalik niimoodi alla panna, et flexplate jääb nii suure pinge alla, et hakkab lammutama? Turbiini torkasin kasti otsa ja koos meelitasin alla, poldid kinni said, siis tundus kõik kenasti vabalt liikuma. Kõigile poltidele all sai ka locktite kaela.
Kui käike lülitada, laseb diffrist korraliku nõksu läbi, taga on suht julm lõtk sees, kas võib see nõksutamine plaadi ära lammutada? Ar35 kast ise seal otsas ju kuidagi raskem või kangem ju ei ole, et ar25 turbiini ja esimest osa lammutama peaks.
Aidake palun, kuul on täiesti koos praegu. Kuudagi ei taha manu conversioni teed ka minna praegu.