D- Drive
D- Drive
Tere automaatkasti kasutajad!
Juhtust selline asi, et pikema sõidu kestel hakkab peale 70 km läbimist kast jamama. Justkui lükkaks viimase käigu välja, eel-viimase peale, ehk siis 4-lt 3-le. Jään seisma, teen nö. restardi ja mõne aja pärast jälle sama lugu. Käike vahetab normaalselt. Õli vahetasin viimati 48 tuh tagasi. Kas viga võiks olla riist või tarkvaraline, ei ole veel diagnostis käinud.
Tänud
Andres
Juhtust selline asi, et pikema sõidu kestel hakkab peale 70 km läbimist kast jamama. Justkui lükkaks viimase käigu välja, eel-viimase peale, ehk siis 4-lt 3-le. Jään seisma, teen nö. restardi ja mõne aja pärast jälle sama lugu. Käike vahetab normaalselt. Õli vahetasin viimati 48 tuh tagasi. Kas viga võiks olla riist või tarkvaraline, ei ole veel diagnostis käinud.
Tänud
Andres
Re: D- Drive
Tervist taas.
Vahetasin ndl-vahetusel kastis õli ära puhastasin ära ka selectori. Kõik toimis ideaalselt kuni... . Pärnust Tartu poole tunnen, et kiirendades ei vaheta enam käike alla, vaid libiseb nõnda vaikselt edasi. Sain siis aru, et midagi tõsist ikka vist viga.
Viga nimelt selles, et käike ei vaheta, ei üles ega alla, sõita saab vaid sellega mille manuaalselt sisse paned. Ei tööta ka sport nupp, aga samas käikude kontrolltuled liiguvad kenasti ja põlevad ühekaupa. Selle kohta väga palju infot ei leidnud foorumist, et kuidas ja mida võiks viga olla. Loodetavast näitab ka diagnost midagi!
Peale väikest hooldust panin kõik kenasti kokku ja puhastasin ära. Imelik on see, et peale 150 km hakkas jamama. Ehk oskab keegi midagi lausuda.
Andres
Vahetasin ndl-vahetusel kastis õli ära puhastasin ära ka selectori. Kõik toimis ideaalselt kuni... . Pärnust Tartu poole tunnen, et kiirendades ei vaheta enam käike alla, vaid libiseb nõnda vaikselt edasi. Sain siis aru, et midagi tõsist ikka vist viga.
Viga nimelt selles, et käike ei vaheta, ei üles ega alla, sõita saab vaid sellega mille manuaalselt sisse paned. Ei tööta ka sport nupp, aga samas käikude kontrolltuled liiguvad kenasti ja põlevad ühekaupa. Selle kohta väga palju infot ei leidnud foorumist, et kuidas ja mida võiks viga olla. Loodetavast näitab ka diagnost midagi!
Peale väikest hooldust panin kõik kenasti kokku ja puhastasin ära. Imelik on see, et peale 150 km hakkas jamama. Ehk oskab keegi midagi lausuda.
Andres
Re: D- Drive
Vabandust, et nii tähtsat asja ei maininud
Omega, 1996. a, 100kw ecotec, ja nagu eelnevast selgus, siis automaat
Omega, 1996. a, 100kw ecotec, ja nagu eelnevast selgus, siis automaat
Re: D- Drive
Ons sel suurt tähtsust?Mootori kubatuur ja kütuseliik ju ei loe siin,viga tundub olevat käigukastis või selle juhtajus.Muidugi on ka silma jäänud mõni jutuke,et a´la.kuskil mootori juures mingi tihend lekkis või oli mingi pistik/voolik lahti ja peale remonti hakkas ka kast korralikult käike vahetama...ketas007 kirjutas:kuule mis auto sul on
Kui nüüd õli ok ja tundub ka et selector korras siis aitab veel diagnostika.Mingi solenoid ehk ei toimi enam?
Tagavedu,kindel edu!
107kw caravan.Man+LSD
107kw caravan.Man+LSD
Re: D- Drive
on ikka tähtsust küll, kui v6-d 3.0l ja 3.2l bens on erinevad automaatkäigukastid ja diislil ka erinevad käigukastid, nii et, kui ta tahaks osta automaatkäigukasti enda autole, siis kõik, mis jääb allapoole 3.0-i, sobivad, kuigi istuvad ka otsa 3.0l ja 3.2l käigukastid, aga ei kujuta ette, kuidas see võimsama mootori käigukast mõjub lahjemal mootorilTim kirjutas:Ons sel suurt tähtsust?Mootori kubatuur ja kütuseliik ju ei loe siin,viga tundub olevat käigukastis või selle juhtajus.Muidugi on ka silma jäänud mõni jutuke,et a´la.kuskil mootori juures mingi tihend lekkis või oli mingi pistik/voolik lahti ja peale remonti hakkas ka kast korralikult käike vahetama...ketas007 kirjutas:kuule mis auto sul on
Kui nüüd õli ok ja tundub ka et selector korras siis aitab veel diagnostika.Mingi solenoid ehk ei toimi enam?
omega caravan MV6 97a 3.0l 155kw
Re: D- Drive
OT aga siis inimene teeb mistahes moel selgeks,et kast läbi ja teeb siis hoopis ostuteema.ketas007 kirjutas:on ikka tähtsust küll, kui v6-d 3.0l ja 3.2l bens on erinevad automaatkäigukastid ja diislil ka erinevad käigukastid, nii et, kui ta tahaks osta automaatkäigukasti enda autole, siis kõik, mis jääb allapoole 3.0-i, sobivad, kuigi istuvad ka otsa 3.0l ja 3.2l käigukastid, aga ei kujuta ette, kuidas see võimsama mootori käigukast mõjub lahjemal mootorilTim kirjutas:Ons sel suurt tähtsust?Mootori kubatuur ja kütuseliik ju ei loe siin,viga tundub olevat käigukastis või selle juhtajus.Muidugi on ka silma jäänud mõni jutuke,et a´la.kuskil mootori juures mingi tihend lekkis või oli mingi pistik/voolik lahti ja peale remonti hakkas ka kast korralikult käike vahetama...ketas007 kirjutas:kuule mis auto sul on
Kui nüüd õli ok ja tundub ka et selector korras siis aitab veel diagnostika.Mingi solenoid ehk ei toimi enam?
Muidu sul õigus jahh,targem oleks ikka kohe tehnilist inffi teema algusse rohkem kirja panna...saad siis oma müügilolevat kasti nt.soovitada.
Tagavedu,kindel edu!
107kw caravan.Man+LSD
107kw caravan.Man+LSD
Re: D- Drive
Tere taas,
Müstika on see, et kui auto oli öö otsa seisnud, siis hommikul käima pannes toimis kõik jälle korralikult. Ei ole veel pikemat teekonda ette võtnud ehk siis jälle paistab mis ja kuidas käike vahetab. "S" nupp töötas ja käigvahetus sujuv. Annan kindlasti muutustest teada.
Tänud, et vastate
Müstika on see, et kui auto oli öö otsa seisnud, siis hommikul käima pannes toimis kõik jälle korralikult. Ei ole veel pikemat teekonda ette võtnud ehk siis jälle paistab mis ja kuidas käike vahetab. "S" nupp töötas ja käigvahetus sujuv. Annan kindlasti muutustest teada.
Tänud, et vastate