1. leht 1-st

K:käigu hoovastiku regull

Postitatud: 22 Nov 2010 20:33
Postitas risto002
mure siis selline,et kui vähe kiirema käega käiku vahetada siis löön makil paneeli eest ära
kas käigu hoovastiku on võimalik reguleerida ???

Re: K:käigu hoovastiku regull

Postitatud: 22 Nov 2010 20:38
Postitas roodla
risto002 kirjutas:mure siis selline,et kui vähe kiirema käega käiku vahetada siis löön makil paneeli eest ära
kas käigu hoovastiku on võimalik reguleerida ???
Juhul kui tegu ikka omegaga siis aitavad ainult uued puksid ja liigendid.
Reguleerida küll ei saa seal midagi.

Re: K:käigu hoovastiku regull

Postitatud: 22 Nov 2010 22:24
Postitas risto002
sorry unustasin täpsustada Omega B 2,0 100kw manuaal
95.a
aga käigukang hoiab end imelikult aga ulmelisi hoovastiku lõtke ei ole tunda

Re: K:käigu hoovastiku regull

Postitatud: 23 Nov 2010 01:09
Postitas Omega Sport Packet
vaheta kang või pane lühem kang.Käsi nagu naelakast või mida Sa sööd seal, et keskkonsooli purustad? :D

Re: K:käigu hoovastiku regull

Postitatud: 23 Nov 2010 08:42
Postitas Marcouver
Isegi kui ma automaadil Parking peale panen olen vahest maki paneeli eest ära saanud :lol:

Re: K:käigu hoovastiku regull

Postitatud: 23 Nov 2010 18:45
Postitas risto002
Käigukasti padja vahetasin ka ära sellest eriti tolku pold.Kaua se makksellise peksmisele vastu ei pea.
Mis tingib seda ,et käigukang nii ette jääb?Kuidas käigukangi nuppu on võimalik valutult kätte saada(tervelt) ?

Re: K:käigu hoovastiku regull

Postitatud: 24 Nov 2010 00:19
Postitas Tim
Sul ikka midagi kulunud seal hoovastikus.
Kui 3.käik sees,tuhatoos lahti,ja käsi käigukangil,siis saab täpselt sõrmeotstega nt.vol.nuppu keerata.Kätt igastahes mingi valemiga maki vastu ära ei löö.

Re: K:käigu hoovastiku regull

Postitatud: 24 Nov 2010 18:36
Postitas risto002
pilt küll kehva võitu aga ehk saadte aru kui suur mure mull on
Pilt

Re: K:käigu hoovastiku regull

Postitatud: 28 Nov 2010 15:40
Postitas martsipan
risto002 kirjutas:pilt küll kehva võitu aga ehk saadte aru kui suur mure mull on
Pilt
kas sul siis teine või 4´s käik käivad ka kõvasti kässari poole või on nad rohkem neutraali poole. kui nii siis põhja all on kangi ja hoovastiku vahel nuut. mida saab küll ette ja taha poole regullida.

Re: K:käigu hoovastiku regull

Postitatud: 28 Nov 2010 18:15
Postitas risto002
neljas käik on neutraali poole

Re: K:käigu hoovastiku regull

Postitatud: 28 Nov 2010 19:15
Postitas martsipan
siis roni põhja alla, seal näed ühte kummist karpi mis on tüüblitega kinni, võta see lahti ja näed et salongist tulev kang läheb ühe nuudi otsa, see peaks lahti käima 13 võtmega, vb oligi sul see ühenduses lõtk sees ja kolmandale käiule kiiresti vahetades lõi lihtsalt mööda nuuti edasi. keera see lahti ja proovi. ega ma midagi kindalt ei ütle aga see peaks aitama.

Re: K:käigu hoovastiku regull

Postitatud: 28 Nov 2010 19:19
Postitas tom2403
Võin sulle teinekord terve selle käigusüsteemi tuua,just ükspäev nägin garaazis vedelemas.

Re: K:käigu hoovastiku regull

Postitatud: 28 Nov 2010 20:50
Postitas risto002
Kudas selle kummistkarbi tüüblid tervelt kätte saab ?
Tänud kõigile vastanulie.

Re: K:käigu hoovastiku regull

Postitatud: 29 Nov 2010 21:50
Postitas martsipan
vaata seal keskel on tilad, tilast võtad kinni ja lahti ta ongi.

Re: K:käigu hoovastiku regull

Postitatud: 30 Nov 2010 12:26
Postitas ets1987
vot,täpselt nii jah saabki seda reguleerida :D