Värin

Manuual ja automaat käigukastid ning ka difrid
Rixy
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Värin

Postitus Postitas Rixy »

Progress: nimelt sain lahti sellisest asjast nagu: kohalt võttes masin rapub 4...6 korda ja nii suht tihti, kui mitte koguaeg... Raputamist võib ka jämedaks värinaks pidada. Kuulnud, et seda võib ka sidur teha, kuigi korv ja ketas on suht uued, ehk ~2a. vanad. Lasin siduri töösilindrit kontrollida, kuid õnneks oli see korras.
Manuaal käigukasti sain alla tagasi. Uurisin siis ka kardaani - nimelt tugilaagri juures on nuut-ühendus, mis oli vigastatud kaitsekummi tõttu ikka päris kõvasti kinni jäänud, kui mitte öelda et kokku roostetanud. Panin selle asja liikuma ja oh rõõmu - värin on kadunud või vähemalt mõnusalt olematu. Nii et soovitan seda asja uurida!!!
Kõike head! R.
MegaHabe
Klubiliige
Postitusi: 1976
Liitunud: 02 Mai 2006 13:08
Asukoht: lääne-virumaa tapa 55903622
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 7 korda

Re: Värin

Postitus Postitas MegaHabe »

nu nääd jälle uus autu, aga soovitan nati kõvemin vahest seda parempoolset pedaali talluda :wink: siis ei ole ohtu ,et enam kinni jääks 8)
MInu õigekiri ei kuulu komenteerimisele!!!!!
http://www.youtube.com/watch?v=kFBVY8oH83A
Kasutaja avatar
oskaja
Klubiliige
Postitusi: 756
Liitunud: 13 Okt 2008 17:49
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 26 korda

Re: Värin

Postitus Postitas oskaja »

Rixy kirjutas:... Ja kas keegi on kunagi oma masinal siduri peasilindrit vahetanud või selles mansette? Poes pakutakse ~700.- selle eest. Ja samas, kui siduri ketas ja korv ära vahetatud sai, survelaager paistis korras, oli natuke parem. Varem ja samas ka nüüd on ikka see, et käigud ei lähe normaalse kergusega sisse nagu ei lahutaks sidur täielikult vms. vaid kerge takistusega. Ei tea, kas need on omavahel kuidagi seotud...? Aitäh.
Kus poes sulle 700-ga töösilindrit pakuti? Või olid mansetid 700? Aga kus poes? Forss väitis mulle, et mansette ei pakuta ja töösilinder maksab üle 5000eek-i... kui see veel tootmises oleks (Omega A) :mrgreen:
Igastahes endal sarnane probleem, et sidur nagu ei taha lahutada väga hästi.
Auto ostsin siis räägiti, et õhutusnippel lendas minema ning õhk sees ja peale õhutamist saab hea.
Ronisin siis auto alla ja tõesti oli tavaline polt sinna asemele keeratud. Võtsin terve silindri pulkadeks ning tuli välja, et mansett pole ka just kõige efektiivsem seal sees... liikus väga lõdvalt ning keegi oli midagi seal isoleeriga ka mässanud :mrgreen:
Õnneks oli olemas teine silinder kus oli veel täitsa ok mansett sees... puhastasin seest korralikult ära ning ladusin auto külge tagasi.
Kuid kasu sellest polnud. Sidur lahutab ikkagi kehvasti...natuke küll muutus eelmise silindriga võrreldes paremaks kuid siiski peab pedaali täiesti põrandasse suruma, et sidur lahutaks.
Õhutatud on korduvalt kuid paremaks ei muutu midagi. Pedaali küljes olev silinder tekitab minuarust kenasti survet, sest silindrite vahelise toru tõmbab kenasti pingesse kui pedaali suruda.
Teab keegi midagi soovitada, et mida veel uurida/proovida/kontrollida?
Vasta