1. leht 1-st

Differ.... Sedaan vs Universaal.

Postitatud: 27 Juun 2012 17:13
Postitas GCC
Kuna ei märganud sellist teemat siis, kas sedaanile läheb universaali diff alla? Ja kas fl jja tava omega b'l on sama differ?

Keegi võib vahetamisest ka kaasa rääkida. :P

Re: Differ.... Sedaan vs Universaal.

Postitatud: 05 Juul 2012 20:26
Postitas GCC
See vist miski suurem saladus.... :?

Re: Differ.... Sedaan vs Universaal.

Postitatud: 15 Nov 2012 19:42
Postitas omega25td
Tere . Ka mull sama küsimus kas universaali differ hakkab minu sedaani alla , ei leia kuskilt sellist teemat ka siit .

Re: Differ.... Sedaan vs Universaal.

Postitatud: 15 Nov 2012 23:32
Postitas ultimaco
ma arvan et ikka identsed... sest mina pole siiani kuulnud et keegi kysib kas sedaani või universaali oma!!! ja ikka on nii et differ on differ... põhiline et klapivad ylekanded... ja muidugi mark :D

Re: Differ.... Sedaan vs Universaal.

Postitatud: 16 Nov 2012 00:51
Postitas raudpats0
omega25td kirjutas:Tere . Ka mull sama küsimus kas universaali differ hakkab minu sedaani alla , ei leia kuskilt sellist teemat ka siit .
difri korpused ja kinnitused on samad.ülekanne loeb

Re: Differ.... Sedaan vs Universaal.

Postitatud: 16 Nov 2012 09:51
Postitas omega25td
Selge tänud teile .
Aga küsiks veel et kas kardaan, kiiged ja amordid ka samad sorry kui loll küsimus pole endal aimugi sellest muidu seda kardaani ja diffri asja ei uurikski aga midagi neist on kutu kuna sõites jube müra (taga pingil istuda siis on kohe jube vibra) ainult siis kui vedu järgi on aga kohe kui gaasi lahti lasen jääb müra järgi nii et laager se ei saa ju olla .

Re: Differ.... Sedaan vs Universaal.

Postitatud: 16 Nov 2012 10:01
Postitas ultimaco
tagasillas on ainult amortide ja vedrude erinevus... yhed peaksid suuremad ja jäigemad olema universaali omad

Re: Differ.... Sedaan vs Universaal.

Postitatud: 16 Nov 2012 15:21
Postitas raudpats0
omega25td kirjutas:Selge tänud teile .
Aga küsiks veel et kas kardaan, kiiged ja amordid ka samad sorry kui loll küsimus pole endal aimugi sellest muidu seda kardaani ja diffri asja ei uurikski aga midagi neist on kutu kuna sõites jube müra (taga pingil istuda siis on kohe jube vibra) ainult siis kui vedu järgi on aga kohe kui gaasi lahti lasen jääb müra järgi nii et laager se ei saa ju olla .
tagasillas on jah ainult amordi ja vedru vahe plus veel on pooltelje liigendid erinevad. kui kasutad pärast difrivahetust oma vanu pooltelgi siis pole probleem,aga kui võtad difriga poolteljed kaasa siis ainult flantsidega.

kardaani pikkus ja otsapukside läbimõõt sõltub nüüd mootorist ja kastist. teoreetiliselt on 3 erinevat puksi läbimõõtu ja 3 erinevat gardaani pikkust
läbimõõdud:
96mm-85kw bensiin
100mm-100kw ja 106kw bensiin
võin nüüd eksida aga vist oli 120mm- kõik 6 silindrised ja 2,0 ning 2,2 diislid.

gardaanil siis variante palju. variandid puksimõõdul plus siis veel kastist ja mootorist tekkiv esimese jao pikkuse muutumine.tagumine ots gardaanist on kõigil sama pikkusega.ja tugilaagrist edasi võid koos diffri ,pooltelgede+flantside ja gardaani tagumise osaga ringi tõsta komplektselt. kui on niimoodi saada.vaatama peab muidugi seda et ei paneks 6 silindisele 2 väiksemat puksimõõtu.

Re: Differ.... Sedaan vs Universaal.

Postitatud: 17 Nov 2012 11:43
Postitas eedu32
Muidugi vaata oma tugi laager üle ja kardani ristid enne kui difri kallale lähed. Soovitan tõesti enne ostu mõõta kardaani otsa flantsi difri poolset et kas on sama . Muidu on kõik sobitatav välja arvatud amordid . Üldiselt annab sedaani omad universaalile alla panna aga siis peab universaalile pikemad vedrud ka panema ehk siis säästu tõste tegema ....

Re: Differ.... Sedaan vs Universaal.

Postitatud: 17 Nov 2012 13:34
Postitas omega25td
Eks ma vaatan ennem ristid ja laagrid üle . Mull on selles mõttes hea et terve sama mootoriga omega varuosadeks lihtsalt universaal ja automaat oli

Re: Differ.... Sedaan vs Universaal.

Postitatud: 17 Nov 2012 14:06
Postitas raudpats0
omega25td kirjutas:Eks ma vaatan ennem ristid ja laagrid üle . Mull on selles mõttes hea et terve sama mootoriga omega varuosadeks lihtsalt universaal ja automaat oli
rist ja tugilaager on soovitav uued osta. hinnad pole eriti suured nii et tasub ära ennast.ja see gardaan peaks täispikkuses alla sobima(automaadi gardaani esimene osa minu teada ainult 5mm lühem kui manuaalil.)

Re: Differ.... Sedaan vs Universaal.

Postitatud: 17 Nov 2012 15:13
Postitas ultimaco
mul ka diffrit yle 2.5 automaadi oma ja 2.0 manuaali oma...