Vibratsioon (kardaan või differ?)
Postitatud: 09 Jaan 2013 20:43
Niii, jälle mure
auto väristab, vibreerib või mai tea isegi mis ta täpselt teeb.
Igahes kuskil 35-45 kiirusel on vibra sees, tavaliselt linnasõidul kiirendan kuni vibratsioonini ja nats sealt veel, siis lasen korraks gaasi maha ja siis kiirendan edasi. Nii saab väiksema vibraga hakkama.
Kui rahulikult sõita siis on 35-45kmh ainult see vibra (suuri kiiruseid pole proovinud), aga kui korralikult kiirendust proovida 90ni (siis seda vahepealset vist ei ole, vähemalt ei saa aru) siis viskab ikka hullu värina keresse, paned püsika peale siis kulged mõnda aega, ala 10kmi ja ükskord avastad et kõik on jälle nii nagu peab.
Rahulikult 90ni kiirendades on kõik koguaeg nii nagu peab, välja arvatud see 35-45.
Minujaoks jälle imelik- oleks ta siis koguaeg või midagi- aga ei ta sõltub sellest mis sa teed või kuidas sõidad.
Käigukasti ja siduri välistaks kuna see väiksel kiirusel vibra ei olene käigust....
Ja kardaani tugilaagri ka vahetasin ära.
Pigem tahan teada kas see tundub rohkem kardaani veana või diffri veana. Mõlemad said siin sügisel haiget mingil määral, kardaan ilmselt vähe rohkem. Nimelt viskas selle kummipuksi puruks diffri ja kardaani vahelt (mõnda aega oli ilmselt üksikute poltidega kinni siis väristas seal kah hoolega, kuni mõne päeva pärast viskas lahti) Seega kui kardaan loperdas seal, siis nägi diffri võlli laager ilmselt kurja vaeva. Kui kardaan alt ära lendas siis sai kardaan ilmselt haiget.
Kardaaniristis ka tegelikult loks sees nii üles-alla kui paremale-vasakule, väändel ei loksu.
Kas rist võib selliseid sümtomeid tekitada?
Kardaan liikus ka mingid kraadid, kui rattad maas olles kardaani keerata. Mitte küll pool või veerand ringi aga no ikka liikus. Võib ta diffrist liikuda anda kui rattad kinni?
Ning kas sedaanil ja universaalil on ühesugune kardaan, rist tuleks enivei korda saada? Sedaani oma oleks sama mootoriga isendilt lammutusest võtta aga mul endal universaal.... Või on tartus kusagil mõni asjalik mees kes neid riste/kardaane remondib?
Pikk, keeruline ja suht mitte midagi ütlev jutt aga ehk keegi oskab siiski tarka nõu anda.
Autoks iseenesest 2,2 diisel 2003a universaal
auto väristab, vibreerib või mai tea isegi mis ta täpselt teeb.
Igahes kuskil 35-45 kiirusel on vibra sees, tavaliselt linnasõidul kiirendan kuni vibratsioonini ja nats sealt veel, siis lasen korraks gaasi maha ja siis kiirendan edasi. Nii saab väiksema vibraga hakkama.
Kui rahulikult sõita siis on 35-45kmh ainult see vibra (suuri kiiruseid pole proovinud), aga kui korralikult kiirendust proovida 90ni (siis seda vahepealset vist ei ole, vähemalt ei saa aru) siis viskab ikka hullu värina keresse, paned püsika peale siis kulged mõnda aega, ala 10kmi ja ükskord avastad et kõik on jälle nii nagu peab.
Rahulikult 90ni kiirendades on kõik koguaeg nii nagu peab, välja arvatud see 35-45.
Minujaoks jälle imelik- oleks ta siis koguaeg või midagi- aga ei ta sõltub sellest mis sa teed või kuidas sõidad.
Käigukasti ja siduri välistaks kuna see väiksel kiirusel vibra ei olene käigust....
Ja kardaani tugilaagri ka vahetasin ära.
Pigem tahan teada kas see tundub rohkem kardaani veana või diffri veana. Mõlemad said siin sügisel haiget mingil määral, kardaan ilmselt vähe rohkem. Nimelt viskas selle kummipuksi puruks diffri ja kardaani vahelt (mõnda aega oli ilmselt üksikute poltidega kinni siis väristas seal kah hoolega, kuni mõne päeva pärast viskas lahti) Seega kui kardaan loperdas seal, siis nägi diffri võlli laager ilmselt kurja vaeva. Kui kardaan alt ära lendas siis sai kardaan ilmselt haiget.
Kardaaniristis ka tegelikult loks sees nii üles-alla kui paremale-vasakule, väändel ei loksu.
Kas rist võib selliseid sümtomeid tekitada?
Kardaan liikus ka mingid kraadid, kui rattad maas olles kardaani keerata. Mitte küll pool või veerand ringi aga no ikka liikus. Võib ta diffrist liikuda anda kui rattad kinni?
Ning kas sedaanil ja universaalil on ühesugune kardaan, rist tuleks enivei korda saada? Sedaani oma oleks sama mootoriga isendilt lammutusest võtta aga mul endal universaal.... Või on tartus kusagil mõni asjalik mees kes neid riste/kardaane remondib?
Pikk, keeruline ja suht mitte midagi ütlev jutt aga ehk keegi oskab siiski tarka nõu anda.
Autoks iseenesest 2,2 diisel 2003a universaal