2. leht 2-st

Re: Omega B vedrustuse sobivus

Postitatud: 26 Sept 2016 22:45
Postitas Anz69
näoraamatus selline kasutaja nagu "coiloverid"
pakkus mingi 180€ oli vist vedruring omegale, oma autole uurisin :)

sealt pakuti coili ringi 480€ jh :D

Re: Omega B vedrustuse sobivus

Postitatud: 27 Sept 2016 08:14
Postitas SilverASH
Infoks:
Streetrace.ee foorumis on kasutaja S1lv3r - tema käest saab TA-Technix ja JOM coile, vedrusid jms, lisaks ka Eibach tooteid.
Omega b sedaani coilid 450€, vedru ring 160€. Siia maani parim pakkumine mis ma leidnud olen. Asjad on uued!

Vedrud: http://www.tatechnix.de/tatechnix/gx/in ... ega-B.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Coilid: http://www.tatechnix.de/tatechnix/gx/in ... Omega.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Seal on ka Omega A vastavad asjad täitsa olemas aga hindasi ei vaadanud.

Eibachi toodete kohta uurin. Ka nemad pakuvad Omega B coile aga ma hinda ei tea praegu, kuid uurisin. Eks hiljem kirjutan siia ka siis teistel huvilistel ka teada, kes mida pakub, mis 1:1'le alla istuvad :)

Re: Omega B vedrustuse sobivus

Postitatud: 27 Sept 2016 13:46
Postitas AnvarV
Soovitan Tuningarti. Sõitnud nendega 2 hooaega kus coil on kõige madalamas astmes + veel moditud alt kinnitusi, et veel madalamale saaks. Siiani on vastu pidanud + hardcore dampimist ka saanud. (tallinna tänavad siiski).

FK Automotive brändist tasub suure kaarega mööda käia, juhul kui kord aastas ei ole huvi samasugust komplekti osta. Õppematerjaliks tasub osta küll, et teada saada kuidas on madalana sõita. (muidugi ilmselt mul foorumikaaslastega erinevad arusaamad madalast ja madalast autost. :D)

Vectra vedrustus ei sobi (ja üleüldiselt esiveoliste), kui huvi ei ole jälle custom coile teha. Tagumised amordi silmused on 10mm poldi jaoks, omegal aga 12mm silmust vaja (puks suuremaks treida või uus puks sisse pressida ei ole samas suur probleem). Esimestel amortidel tuleb taaskord alt ots ringi keevitada. Muidugi iga coiliga on vaja ka ülemised tugilaagrid ja taldrikud ringi modida, sest Omega tugilaager on liiga perversselt suur sellejaoks.

Eibachi tooted on samuti head.

To silver: Päris ise nullist tegema neid hakata ei ole mõtet, kuna keermed + mutrid + amort + coilivedru eraldi ostes läheb kallimaks kui mingi valmis produkt osta ja neid ise vastavalt soovile modida.