K: Vedru vahetusega kaasnev vahe.

Kõik seonduv velgede rehfide ja silla tetailidega
Vasta
Kasutaja avatar
Jospa
Klubiliige
Postitusi: 3157
Liitunud: 31 Mai 2007 22:42
Asukoht: Tartu linn
Tänanud: 47 korda
Tänatud: 37 korda

K: Vedru vahetusega kaasnev vahe.

Postitus Postitas Jospa » 09 Apr 2016 08:30

Vahetasin vedrud ära, 40mm läks kõht maa poole aga avastasin et lanseka peal või noh see koht kus ülevalt esimese amordi lahti saad lasta, tõusis 2-4cm ülesse, see kus see taldrik/plänn on. Alla poole seda lasta ei saa kuna keere on limiteeritud ja mutter on paigas. Midagi vedru vahetusel üle ei jäänud ja valesti kokku ei pannud. Ütlen seda ka et mõlemal esimesel amordil on seis nii. Kas see mõjutab mu sõitmist? Tekib rohkem body roll-i? Kui esi rattaid õhku ei saa siis enda arvates midagi ju ei juhtu, või? Kas ma peaks laskma sinna flantsid vahele panema või? on see muret tekitav või pean ikkagi soetama kalli raha eest uued amordid, igasugune adekvaatne vastus on tere tulnud.
Ettetänades Jospa
Pilt kaPilt
Jeep GC 3.0 CRD 160kw
Opel Omega 2.5 DTI 110kw

Kasutaja avatar
raudpats0
Klubiliige
Postitusi: 2066
Liitunud: 19 Sept 2007 18:59
Asukoht: Tartu
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 8 korda

Re: K: Vedru vahetusega kaasnev vahe.

Postitus Postitas raudpats0 » 09 Apr 2016 08:38

amordi ülemised tugilaagrid ja puksid on vaja uued panna kui amort korras.

see viga tekib üldiselt siis kui amordi ülemised puksid on otsas. mõjutab ka sõitu ja rehvi kulumist.
119BDD-110kw automaat caravan 2002a
106 kw manuaal sedaan 2003
96kw manuaal 5 ust luukpära 2003
op-com , autocom

tel: 58162851

Kasutaja avatar
Jospa
Klubiliige
Postitusi: 3157
Liitunud: 31 Mai 2007 22:42
Asukoht: Tartu linn
Tänanud: 47 korda
Tänatud: 37 korda

Re: K: Vedru vahetusega kaasnev vahe.

Postitus Postitas Jospa » 09 Apr 2016 09:28

Mnja aga ennem vahetust oli kõik korras, 2-5h ei saa nees puksid ja laagrid pekki ju minna. Mingi loogilime seletus peaks sellele olema. Äkki ongi selle pärast alla poole läks kõrgus. See kuramuse plänn seal ei hoia ju midagi kinni, üks varras ja mutter.
Jeep GC 3.0 CRD 160kw
Opel Omega 2.5 DTI 110kw

Kasutaja avatar
Jospa
Klubiliige
Postitusi: 3157
Liitunud: 31 Mai 2007 22:42
Asukoht: Tartu linn
Tänanud: 47 korda
Tänatud: 37 korda

Re: K: Vedru vahetusega kaasnev vahe.

Postitus Postitas Jospa » 09 Apr 2016 19:54

Timm, Anvar andis vastuse ära. Take it easy pöial-liisi. Võib teema lukku panna
Jeep GC 3.0 CRD 160kw
Opel Omega 2.5 DTI 110kw

Rax
Klubiliige
Postitusi: 2867
Liitunud: 08 Mär 2013 00:31
Auto: 2.5DTI
Asukoht: Tartu linn
Tänanud: 23 korda
Tänatud: 35 korda

Re: K: Vedru vahetusega kaasnev vahe.

Postitus Postitas Rax » 09 Apr 2016 20:15

Lahendus siis??????
56232754

Kasutaja avatar
Jospa
Klubiliige
Postitusi: 3157
Liitunud: 31 Mai 2007 22:42
Asukoht: Tartu linn
Tänanud: 47 korda
Tänatud: 37 korda

Re: K: Vedru vahetusega kaasnev vahe.

Postitus Postitas Jospa » 09 Apr 2016 20:58

See pidi OK olema, amort surub seda välja, ei mingit body roll-i ei teki suuremaks jne. Sinna vahele ei tohi midagi panna ehk kere ja selle taldriku vahele. Ma usaldan Anvarit, tal enamus pillid kõtuga vastu isamaad
Jeep GC 3.0 CRD 160kw
Opel Omega 2.5 DTI 110kw

Vasta